Stránka 2 z 2

Re: Tuning tt01e

Napsal: stř črc 01, 2009 8:21 pm
od rskedar
ty bílé jsou středně tvrdé. Raději kup sadu, kde je jich víc na výběr, abys mohl později zkoušet...

edit: na těch pružinách nešetři, je to věc která ovlivnuje chování auta asi nejvíc... stejně bys později dokoupil i další, tak teď bys to měl už při jednom.

Re: Tuning tt01e

Napsal: stř črc 01, 2009 9:47 pm
od jacquess
pruziny mozna budou volnejsi (alespon moje tamiyacke tlumice jsou trosku uzsi), ale pasovat to bude.
osobne bych volil mekci pruziny, prijde mi s nima vic zabavy, hlavne na bezne povrchy :) ale zalezi, kde a jak jezdis. ja mam rad mekke auto, jak se hezky naklani do zatacek a pekne kopiruje povrch...

Re: Tuning tt01e

Napsal: stř črc 01, 2009 10:54 pm
od marek37
rskedar píše:ty bílé jsou středně tvrdé. Raději kup sadu, kde je jich víc na výběr, abys mohl později zkoušet...

edit: na těch pružinách nešetři, je to věc která ovlivnuje chování auta asi nejvíc... stejně bys později dokoupil i další, tak teď bys to měl už při jednom.
tak to setrit urcite nebudu ale chtel by at by v te sade byly aspon 4 stejne pruziny (myslim tim barvu nemam rad kdyz v predu jsou modre a vzadu zlute proste mi to vadi....)

Re: Tuning tt01e

Napsal: stř črc 01, 2009 11:05 pm
od Honza D
Tak si je pak přebarvi, třeba na růžovou, když budeš chtít. :lol: Jinak na autě potřebuješ vzadu trochu měkčí tlumiče(tzn i měkčí pružiny), takže se různým barvám asi nevyhneš.

Re: Tuning tt01e

Napsal: stř črc 01, 2009 11:43 pm
od player98
Taky se delaji stejnobarevne, ale s jinou tvrdosti, treba od Robitronicu, ale je to hrani si na barvicky, ktery je za chvili omrzi-pod budku stejne neni za jizdy videt. Na asfaltu se jezdi budto vsechny pruziny stejny nebo vepredu o neco tvrdsi. Taky zalezi jakou chces mit svetlou vysku-cim nizsi, tim tvrdsi auto musis mit abys neskrtal brichem o zem. A taky zalezi na nastaveni geometrie tlumicu, tedy v tvem pripade (pokud vim), tak jsou diry jenom jedny, takze si muzes nechat zajit chut a o to vic zainvestovat do vice tvrdosti. Ty od Topcadu (5 paru) jsou docela dobry, ale pouzitelny jen 2-3 pary, protoze ty nejmekci jsou tak do propisky a nejtvrdsi tak na top-grip koberec s vygumovanou idealni stopou... A tak ti doporucim ty od Tamiye http://www.mz-racing.net/p1053-53440-on ... et-4-pary/ kde mas celkem siroky moznosti ladeni. Z vlastni zkusenosti ti reknu, ze pojem "asfalt" je relativni. Muzes mit asfalt jako je treba v Kladne, na kterej potrebujes mit auto za normalnich podminek hrozne nedotacivy, protoze predek hrozne kouse, takze se cely auto okolo nej toci. Ale muzes mit asfalt jako mame treba my v Hradci, kde s Kladenskym setupem neprojedes ani zatacku, protoze se do ni nevejdes. A posledni vec-na chovani auta ma nesmirny vliv "utazeni" diferaku-v tvem pripade pouziti hustych silikonovych oleju do planetoveho diffu-doporucuju na asfalt dopredu viskozitu 75.000cps a dozadu 50.000cps, cimz dosahnes neutralniho chovani auta, ktery te ale nebude podrazet v krajnich situacich-pri nejvetsim bocnim pretizeni.

Re: Tuning tt01e

Napsal: sob úno 18, 2012 8:59 pm
od Novaciny
Ta zadní sbíhovost (2 stupně ) pro TT01e se dá koupit kde? Všude jsem našel jen pro tt01 ..tak nevim jestli se zadní ramena nějak lyší.

Re: Tuning tt01e

Napsal: sob úno 18, 2012 9:46 pm
od Honza D
nelyší se a ani neliší... Proč myslíš že by se lišily, když je E-čko stejnej stupeň výbavy jako ne-E-čko?

Re: Tuning tt01e

Napsal: sob úno 18, 2012 9:53 pm
od Novaciny
Honza D píše:nelyší se a ani neliší... Proč myslíš že by se lišily, když je E-čko stejnej stupeň výbavy jako ne-E-čko?
Protože třeba klouby zatáčení na ečku jsou jiný. Tak bych nerad koupil špatně.

Re: Tuning tt01e

Napsal: sob úno 18, 2012 10:36 pm
od skopy555
Stačí se podívat na popis obou podvozků a přesně víš v čem se liší (i lyší :lol: - sorry, ale nemůžu si pomoct)

Re: Tuning tt01e

Napsal: ned úno 19, 2012 9:16 am
od delta tuning force
ale v zásadě i když je to v základu jiný tak ti tam pasujou i díly z Ečka... jde o to že základní má nejnižší výbavu E je o něco lépe vybavený D je jinak ale taky lépe, DE spojuje oboje předchozí a R je prostě v plný palbě co výrobce dává, většina lidí který se rozhodnou začít v TTčku utápět peníze tak stejně se dostanou od podoby holýho TTčka až na uroveň Rka...

Re: Tuning tt01e

Napsal: ned kvě 13, 2012 9:27 am
od Amoondre
Kdyz neco nevim, tak otevru manual u obou verzi a podivam se na cislo dilu, ne? Existuje snad neco jednodussiho?

Re: Tuning tt01e

Napsal: pon srp 17, 2015 8:00 pm
od TDI66
Čus,
Pořídil jsem si podvozek TT-01E který jsem včera postavil a pořídil jsem si k tomu bordel kryt na TT-01 a na MZ RACINGu mají že to pasuje i na TT-01E,nicméně po vystříhání bordelkrytu tam nepasuje pasuje až poté co se sundá horní držák (nad kardanem) co spojuje diferenciály tak se chci zeptat jestli je chyba když ho tam nedám protože jinak ten bordelkryt tam nebude pasovat.

Re: Tuning tt01e

Napsal: pon srp 17, 2015 10:34 pm
od Jirkacbx
Pokud na E nedáš horní držák,bude se podvozek VÍC kroutit,jízda nebude nic moc a nejspíš dřív odejdou hrušky diferáku a možná i uložení ložisek kardanu.
Spíš se kouknout,kde držák překáží a budto umravnit mechanicky držák nebo tepelně/mechanicky přizpůsobit bordelkryt.

Re: Tuning tt01e

Napsal: úte srp 18, 2015 7:44 am
od 06D
To je nějaká blbost :) Origo kryt z MZ Racing jde na TT01 E viz foto ..... http://img9.rajce.idnes.cz/d0903/5/5900 ... .jpg?ver=3