Buggy domáca výroba - otázky

Vše co se týká offroadů jiných značek než Tamiya

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
steak
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 3
Registrován: čtv srp 21, 2014 10:19 am

Buggy domáca výroba - otázky

Příspěvek od steak »

Zdravím, plánujem postaviť buggy, najlepšie 4x4, vlastnej konštrukcie. Mám motor z nejakého ventilátora (12v 40W), ktorý by slúžil ako pohon. Ako je riešený plyn cez ovládač? Cez regulátor, kt. ovláda príjmač? Nehodil by mi tu niekto nejaký link, kde by som to mohol naštudovať, ako čo všetko funguje? + Akú sadu príjmač, vysielač, príp. ten regulátor kúpiť? Som začiatočník, tak prosím peace :)

Obrázky
http://i61.tinypic.com/2wmjeyd.jpg
http://i57.tinypic.com/5b5nbq.jpg
Pajik_CZ
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 3827
Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Buggy domáca výroba - otázky

Příspěvek od Pajik_CZ »

Jakou velikost plánuješ stavět? pokud 1/10, tak se 40W pohonem se to možná rozjede na absolutně hladkém povrchu. Na trávu, šotolinu, polní cestu zapomeň.

Regulace výkonu motoru je řešena regulátorem - v domácích podmínkách vyrobíš jen těžko. A když, tak podstatně dráž, než komerčně dostupné kusy.
Informace na fóru jsou , tak hledej :) stačí si to tu projít a číst a číst...

Co jsem koukal na obrázky - motor bude strašná kráva velká, ne?
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros :D

Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Uživatelský avatar
rotruck
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1801
Registrován: stř led 09, 2008 2:13 pm
Bydliště: MORAVA

Re: Buggy domáca výroba - otázky

Příspěvek od rotruck »