Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Vše co se týká onroadů ostatních značek: Ansmann, TEAM Associated, Carson, HBX, HOT BODIES, HPI, Kyosho, Robitronic, REELY, SERPENT, Schumacher, TEAM Losi, XRAY, Yokomo.

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Která je originál

Bez serva a motoru
9
75%
Se servem a motorem
3
25%
 
Celkem hlasů: 12

Uživatelský avatar
shorty
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 577
Registrován: stř zář 30, 2009 4:14 pm
Bydliště: rokycany
Kontaktovat uživatele:

Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od shorty »

Tak jednomu člověku se chtělo experimentovat tak zakoupil 416 trf (clone) prěs ebay za hodně pěknou cenu.

Můžu říct asi jen to že vypadá hodně dobře carbon moc pěkný (bez otřepů), hliník OK, plasty vypadají jak na originále, řemínky kevlar jak originál celkový dojem z auta velmi velmi pozitivní

Můžete hádat časem správnou odpověď řeknu

Malá nápověda prakticky žádný rozdíl tam není :)

EDIT:
Tak jak vetšina poznala colne je ten ozasenej, jiná barva spojovaček a zadního difu, nemá výrobní číslo a další

Poznatky: auto je dost odolné ani po hodně nárazech nic důležitého neodešlo. Co je na autě nic moc je zadní diff ten prokluzuje a pružiny jsou moc tvrdé, spojovačky by chtěli ještě protočit závitníkem.

Jinak takový poznatek mino, až nás překvapilo jaký vliv na chování auta má karoserie, konkrétně jestli jezdíte nějakou "real" nebo okruhovku s pořádným křídlem :)
Přílohy
IMAG0120.jpg
IMAG0119 (1).jpg
IMAG0118 (1).jpg
IMAG0117 (1).jpg
IMAG0116 (1).jpg
Naposledy upravil(a) shorty dne ned kvě 27, 2012 9:43 am, celkem upraveno 1 x.
Frčeldo Serpentini hezky pěkně bokem
Uživatelský avatar
kolajz
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2353
Registrován: stř led 26, 2011 9:48 pm
Bydliště: šumperk

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od kolajz »

jak jsou na tom ceny ? orig vs clone ? to myslím bude taky zajímat pár lidí i mě osobně :D
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
shorty
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 577
Registrován: stř zář 30, 2009 4:14 pm
Bydliště: rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od shorty »

tak cena origo byla tuším někde u 12 000 dnešní 417 cca 11 500 a cena clonu - zdůrazňuji že vypadají prakticky identicky - cca 2800 Kč
Frčeldo Serpentini hezky pěkně bokem
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od tjjack »

Cena hezká, ale kolik to tak může vydržet... Kdysi jsem viděl fotky poloos z toho klonu a nebyli jako od tamky vybroušený, ale normálně zohejbaný a ukroucený. Nějak nevím, jestli má cenu při dnešních cenách TRF416 pořizovat nějaké klony. Btw, našel jsem tam docela dost nepatrných rozdílů :mrgreen: ...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
shorty
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 577
Registrován: stř zář 30, 2009 4:14 pm
Bydliště: rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od shorty »

tak pokud s tim někdo chce jezdit závodně dráhu na vysoké úrovni tak pro toho to není, ale napři na drift a hobby ježdění

rozdíly tam jsou hlavně v barvičkách
Frčeldo Serpentini hezky pěkně bokem
PBcko
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 323
Registrován: čtv bře 31, 2011 11:07 am

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od PBcko »

já jsem hlavně zvědavej, jak to pojede :)
Uživatelský avatar
Blahy2
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 269
Registrován: úte pro 08, 2009 8:00 pm
Bydliště: Rokycany

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od Blahy2 »

na podvozku nazáleží, hlavně musí bejt řádně růžová kastle :dance:
Tamiya TRF 416 WE klony útočí
Uživatelský avatar
Maerek
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 711
Registrován: pon lis 17, 2008 10:35 am
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od Maerek »

růžová kastle :D :lol:
TT-01 - Golf IV
DT-01, Traxxas Summit 1/16
Nějaká ta loďka, stříďáky a lipo :obesenec:
http://www.rcceskebudejovice.wgz.cz/
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od Honza D »

já to vím jistě, ale rozdíly nechám ostatním :D Jinak to vypadá moc pěkně, ale zajímala by mě výdrž - hlavně na poloosách a diferenciálu/pevný ose, tam se rozdíly poznaj asi jako první.. Jak fungujou tlumiče?
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Blahy2
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 269
Registrován: úte pro 08, 2009 8:00 pm
Bydliště: Rokycany

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od Blahy2 »

Zatim to ještě nejelo,čekam na regl a na pastorek. Hned jakto provětram tak napíšu jak to jezdí...
Tamiya TRF 416 WE klony útočí
Uživatelský avatar
petan1966
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 222
Registrován: čtv črc 22, 2010 10:55 pm
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od petan1966 »

ono taky neni hlinik jako hlinik,carbon jako carbon a plast jako plast.Aby to nedopadlo jak kdysi trema s tema HBX.Levny nakup,rok to tunis,aby to nejak fungovalo a pak když to spocitas,jsi na cene originalu,ale vetsinou daleko vic. :wink:
FG evo 12 a 1 historická osmina
http://b-b-motorsport.webnode.cz/
Pajik_CZ
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 3828
Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od Pajik_CZ »

kdysi jsem koukal po kopii xraye. po jednoduchým sčítání toho, na co by vyšly originální díly jen na to, aby diferenciály fungovaly tak, jak by měly jsem byl najednou na ceně bazarovýho xraye :shock: ... v tu chvíli jsem přestal koukat po kopii. Asi tak :wink:
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros :D

Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Uživatelský avatar
shorty
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 577
Registrován: stř zář 30, 2009 4:14 pm
Bydliště: rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od shorty »

musim rict ze podvozek prekonal vsechna ocekavani hlavne co do odolnosti, par backflipu, sideflipu pokud od trojty odpichuty salchov :-D naraz plny rychlosti do cizich aut ! ! ci jinych pevnych prekazek a furt nic neprasklo
Frčeldo Serpentini hezky pěkně bokem
Uživatelský avatar
Blahy2
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 269
Registrován: úte pro 08, 2009 8:00 pm
Bydliště: Rokycany

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od Blahy2 »

Tak jak už tu psal shorty tak v neděli sme podvozek provětrali na dráze. Jelikož vim absolutní prd jak nastavit podvozek na dráhu tak to byla první jízdu docela komedie. Pak sme to zapomocí PBcka dali nějak do cajku a už to celkem frčelo. Dráhu sem jezdil prvně takže sem trefil co se dalo, aoto lítalo vzduchem atp. a kupodivu drží všechno dobře. Takže pár věcí, který se na ní musí vychytat...zadní diferenciál: jednak přišel blbě složenej ( asi sem ještě napsat že byl podvozek složenej už v krabici) takže se nedal utahnout/povolit a navíc mi přijde jako by byl z něčeho jinýho, dá se s tim celkem pojezdit ale asi koupim origo a nebo planeťák z 417ky. řemínky byly našponovaný jako kráva, ale to se jednoduše vyřešilo, to bych nebral jako vadu, Spurkolo skákalo ze strany na stranu - vyřešila to jedna podložka. Kulový čepy horních spojovaček v bulkhedech maj dlouhej šroub takže lehce drhly o dify - skrátil sem je a je to v poho. A celkově spojovačky..no nejsou hliníkový jako má originál, sou ocelový a ten plast do kterýho se šroubujou je taky dost tvrdej takže jakýkoliv nastavování představovalo vyndat spojovačku, v kleštích šroubovat a vrátit zpátky. No a v poslední řadě tlumiče...ze začátku sezdáli bejt fajn, nicméně jsou bez oleje,pruřiny radši vyhodit a po rozebrání talířky s dírkama všemožnýho tvaru jenom ne kulatý. Takže abych to shrnul, s podvozkem sem spokojenej, nemyslim si že to byla špatná volba. Ještě teda dokoupim nový talířky do tlumičů, olej a pružny, asi i kompletní spojovačky a možná i novej dif a budu maximálně spokojen 8)
Tamiya TRF 416 WE klony útočí
PBcko
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 323
Registrován: čtv bře 31, 2011 11:07 am

Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)

Příspěvek od PBcko »

jj tlumiče (pružiny/olej) je asi největší bolest toho podvozku... až to doladíme, pak to pojede ještě uplně jinak myslim :)

EDIT: a samozřejmě taky nějaká sbíhavost vzadu by byla fajn :D
Odpovědět

Zpět na „Ostatní onroad“