Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- shorty
- Píšu hodně
- Příspěvky: 577
- Registrován: stř zář 30, 2009 4:14 pm
- Bydliště: rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
Tak jednomu člověku se chtělo experimentovat tak zakoupil 416 trf (clone) prěs ebay za hodně pěknou cenu.
Můžu říct asi jen to že vypadá hodně dobře carbon moc pěkný (bez otřepů), hliník OK, plasty vypadají jak na originále, řemínky kevlar jak originál celkový dojem z auta velmi velmi pozitivní
Můžete hádat časem správnou odpověď řeknu
Malá nápověda prakticky žádný rozdíl tam není
EDIT:
Tak jak vetšina poznala colne je ten ozasenej, jiná barva spojovaček a zadního difu, nemá výrobní číslo a další
Poznatky: auto je dost odolné ani po hodně nárazech nic důležitého neodešlo. Co je na autě nic moc je zadní diff ten prokluzuje a pružiny jsou moc tvrdé, spojovačky by chtěli ještě protočit závitníkem.
Jinak takový poznatek mino, až nás překvapilo jaký vliv na chování auta má karoserie, konkrétně jestli jezdíte nějakou "real" nebo okruhovku s pořádným křídlem
Můžu říct asi jen to že vypadá hodně dobře carbon moc pěkný (bez otřepů), hliník OK, plasty vypadají jak na originále, řemínky kevlar jak originál celkový dojem z auta velmi velmi pozitivní
Můžete hádat časem správnou odpověď řeknu
Malá nápověda prakticky žádný rozdíl tam není
EDIT:
Tak jak vetšina poznala colne je ten ozasenej, jiná barva spojovaček a zadního difu, nemá výrobní číslo a další
Poznatky: auto je dost odolné ani po hodně nárazech nic důležitého neodešlo. Co je na autě nic moc je zadní diff ten prokluzuje a pružiny jsou moc tvrdé, spojovačky by chtěli ještě protočit závitníkem.
Jinak takový poznatek mino, až nás překvapilo jaký vliv na chování auta má karoserie, konkrétně jestli jezdíte nějakou "real" nebo okruhovku s pořádným křídlem
Naposledy upravil(a) shorty dne ned kvě 27, 2012 9:43 am, celkem upraveno 1 x.
Frčeldo Serpentini hezky pěkně bokem
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
jak jsou na tom ceny ? orig vs clone ? to myslím bude taky zajímat pár lidí i mě osobně
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
- shorty
- Píšu hodně
- Příspěvky: 577
- Registrován: stř zář 30, 2009 4:14 pm
- Bydliště: rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
tak cena origo byla tuším někde u 12 000 dnešní 417 cca 11 500 a cena clonu - zdůrazňuji že vypadají prakticky identicky - cca 2800 Kč
Frčeldo Serpentini hezky pěkně bokem
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
Cena hezká, ale kolik to tak může vydržet... Kdysi jsem viděl fotky poloos z toho klonu a nebyli jako od tamky vybroušený, ale normálně zohejbaný a ukroucený. Nějak nevím, jestli má cenu při dnešních cenách TRF416 pořizovat nějaké klony. Btw, našel jsem tam docela dost nepatrných rozdílů ...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- shorty
- Píšu hodně
- Příspěvky: 577
- Registrován: stř zář 30, 2009 4:14 pm
- Bydliště: rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
tak pokud s tim někdo chce jezdit závodně dráhu na vysoké úrovni tak pro toho to není, ale napři na drift a hobby ježdění
rozdíly tam jsou hlavně v barvičkách
rozdíly tam jsou hlavně v barvičkách
Frčeldo Serpentini hezky pěkně bokem
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
já jsem hlavně zvědavej, jak to pojede
- Blahy2
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 269
- Registrován: úte pro 08, 2009 8:00 pm
- Bydliště: Rokycany
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
na podvozku nazáleží, hlavně musí bejt řádně růžová kastle
Tamiya TRF 416 WE klony útočí
- Maerek
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 711
- Registrován: pon lis 17, 2008 10:35 am
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
růžová kastle
TT-01 - Golf IV
DT-01, Traxxas Summit 1/16
Nějaká ta loďka, stříďáky a lipo :obesenec:
http://www.rcceskebudejovice.wgz.cz/
DT-01, Traxxas Summit 1/16
Nějaká ta loďka, stříďáky a lipo :obesenec:
http://www.rcceskebudejovice.wgz.cz/
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
já to vím jistě, ale rozdíly nechám ostatním Jinak to vypadá moc pěkně, ale zajímala by mě výdrž - hlavně na poloosách a diferenciálu/pevný ose, tam se rozdíly poznaj asi jako první.. Jak fungujou tlumiče?
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- Blahy2
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 269
- Registrován: úte pro 08, 2009 8:00 pm
- Bydliště: Rokycany
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
Zatim to ještě nejelo,čekam na regl a na pastorek. Hned jakto provětram tak napíšu jak to jezdí...
Tamiya TRF 416 WE klony útočí
- petan1966
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 222
- Registrován: čtv črc 22, 2010 10:55 pm
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
ono taky neni hlinik jako hlinik,carbon jako carbon a plast jako plast.Aby to nedopadlo jak kdysi trema s tema HBX.Levny nakup,rok to tunis,aby to nejak fungovalo a pak když to spocitas,jsi na cene originalu,ale vetsinou daleko vic.
FG evo 12 a 1 historická osmina
http://b-b-motorsport.webnode.cz/
http://b-b-motorsport.webnode.cz/
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
kdysi jsem koukal po kopii xraye. po jednoduchým sčítání toho, na co by vyšly originální díly jen na to, aby diferenciály fungovaly tak, jak by měly jsem byl najednou na ceně bazarovýho xraye ... v tu chvíli jsem přestal koukat po kopii. Asi tak
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
- shorty
- Píšu hodně
- Příspěvky: 577
- Registrován: stř zář 30, 2009 4:14 pm
- Bydliště: rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
musim rict ze podvozek prekonal vsechna ocekavani hlavne co do odolnosti, par backflipu, sideflipu pokud od trojty odpichuty salchov naraz plny rychlosti do cizich aut ! ! ci jinych pevnych prekazek a furt nic neprasklo
Frčeldo Serpentini hezky pěkně bokem
- Blahy2
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 269
- Registrován: úte pro 08, 2009 8:00 pm
- Bydliště: Rokycany
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
Tak jak už tu psal shorty tak v neděli sme podvozek provětrali na dráze. Jelikož vim absolutní prd jak nastavit podvozek na dráhu tak to byla první jízdu docela komedie. Pak sme to zapomocí PBcka dali nějak do cajku a už to celkem frčelo. Dráhu sem jezdil prvně takže sem trefil co se dalo, aoto lítalo vzduchem atp. a kupodivu drží všechno dobře. Takže pár věcí, který se na ní musí vychytat...zadní diferenciál: jednak přišel blbě složenej ( asi sem ještě napsat že byl podvozek složenej už v krabici) takže se nedal utahnout/povolit a navíc mi přijde jako by byl z něčeho jinýho, dá se s tim celkem pojezdit ale asi koupim origo a nebo planeťák z 417ky. řemínky byly našponovaný jako kráva, ale to se jednoduše vyřešilo, to bych nebral jako vadu, Spurkolo skákalo ze strany na stranu - vyřešila to jedna podložka. Kulový čepy horních spojovaček v bulkhedech maj dlouhej šroub takže lehce drhly o dify - skrátil sem je a je to v poho. A celkově spojovačky..no nejsou hliníkový jako má originál, sou ocelový a ten plast do kterýho se šroubujou je taky dost tvrdej takže jakýkoliv nastavování představovalo vyndat spojovačku, v kleštích šroubovat a vrátit zpátky. No a v poslední řadě tlumiče...ze začátku sezdáli bejt fajn, nicméně jsou bez oleje,pruřiny radši vyhodit a po rozebrání talířky s dírkama všemožnýho tvaru jenom ne kulatý. Takže abych to shrnul, s podvozkem sem spokojenej, nemyslim si že to byla špatná volba. Ještě teda dokoupim nový talířky do tlumičů, olej a pružny, asi i kompletní spojovačky a možná i novej dif a budu maximálně spokojen 8)
Tamiya TRF 416 WE klony útočí
Re: Tamiya 416 trf VS 416 trf (china clone)
jj tlumiče (pružiny/olej) je asi největší bolest toho podvozku... až to doladíme, pak to pojede ještě uplně jinak myslim
EDIT: a samozřejmě taky nějaká sbíhavost vzadu by byla fajn
EDIT: a samozřejmě taky nějaká sbíhavost vzadu by byla fajn