Technika Driftu atd..

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
michal006
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 341
Registrován: stř srp 20, 2008 12:37 am
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

Technika Driftu atd..

Příspěvek od michal006 »

Čau , tak mi přišli nejaký kotouče na vytyčení tratě ,a musím , říct že to není žádná prdel to projíždět.Narazil jsme na problém Mám ABS drift pneu , a driftovat to jde krásně se to utrhne a jede bokem , jenže když chci rychle změnit směr ,trenoval jsme na esíčku , tak autu staršně dlouho trvá než se opravdu udělá to co chci , jeto jak jízda na ledu přední náprava má asi malej grip a nedokáže to ukočírovat , tak že esíčko neprojedu ani zaboha...,Podle mě taky hodně záleží na povrchu na kterým se jezddí a hlavně si myslím že je to v mejch levej ch rukách :)

Uvítal bych nejaký rady do začátku vůbec k základní technice driftu ...jsme pročítal drift sekci a nikde jsem se nedočetl .,,,

díky :clap:
XRAY T3 11 + ASSOCIATED SC10 4x4 :arrow: ONEMANRCTEAM :auto-checkeredflag:
SP GT2.0 LPF Brushless ESC + SP Competition V3.0 Brushless Motor - 10.5R
HW Xerun V3 ESC + Absima Revenge CTM 4300kV SC 4pole
Spectrum DX3S 2.4GHZ DSM
Uživatelský avatar
VitSramek
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 934
Registrován: pát čer 27, 2008 9:53 pm
Bydliště: Jakubčovice nad Odrou
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od VitSramek »

Tak tenhle problém sem řešil minulý pátek,tedy první jízdu na ABS.S autem jak říkáš nešlo projet esíčko,nezatočilo to hned až po cchvíli a dostalo hodiny.Druhý den mi to už šlo.Je to o tom,že sem před kuželem spomalil,zatočil,přidal plyn a případně pak ještě zatočil na druhou stranu abych vyrovnal auto.Drift je těžký,musím je ještě dlouho učit,ale pokroky jdou vidět.Takže neztrácet naději a zkoušet.
Uživatelský avatar
rskedar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1577
Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od rskedar »

michal006 píše:Čau , tak mi přišli nejaký kotouče na vytyčení tratě ,a musím , říct že to není žádná prdel to projíždět.Narazil jsme na problém Mám ABS drift pneu , a driftovat to jde krásně se to utrhne a jede bokem , jenže když chci rychle změnit směr ,trenoval jsme na esíčku , tak autu staršně dlouho trvá než se opravdu udělá to co chci , jeto jak jízda na ledu přední náprava má asi malej grip a nedokáže to ukočírovat , tak že esíčko neprojedu ani zaboha...,Podle mě taky hodně záleží na povrchu na kterým se jezddí a hlavně si myslím že je to v mejch levej ch rukách :)

Uvítal bych nejaký rady do začátku vůbec k základní technice driftu ...jsme pročítal drift sekci a nikde jsem se nedočetl .,,,

díky :clap:
napiš jak máš nastavené auto, popř jestli si vůbec na drifty ladil. my ti pak poradíme co zlepšit atd...

Ale věř, že nejlepší rada asi bude trénuj, trénuj a trénuj - to tě nikdo nenaučí!!!!! a zavři oba dify.
Savage Flux XL HP, SAKURA ZERO S, LRP S10TCR, Venom Creeper http://rcdriftostrava.webnode.cz/
Uživatelský avatar
michal006
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 341
Registrován: stř srp 20, 2008 12:37 am
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od michal006 »

JJ , tak bude v treningu ,ale nastavení by mohlo pomoct :)---- No nemám to nastavený přímo na drift protože chci jezdit i Onroad kdžy jdu jezdit....Takže mám přitáhlí Diffy , Přední náprava rozbíhavost Odklon cca 0 stupnů tlumiče ólej 500 a mekčí pružiny ,uložení tlumičů dole první díra a nahoře třetí díra (myšleno od spodu )a ještě mám vepředu stabilizátor modrej tvrdej drát, A vzadu mám menší zbíhavost odklon cca 2 stupně dovnitř...a stabilátor žlutej střední drát.tlumiče ólej 500 a střední pružiny pružiny uložení tlumiče dole první díra a nahoře 4 díra . motor Ezrun 9T převody 7.18:1.



Určitě tam budu mít něco špatně:)
XRAY T3 11 + ASSOCIATED SC10 4x4 :arrow: ONEMANRCTEAM :auto-checkeredflag:
SP GT2.0 LPF Brushless ESC + SP Competition V3.0 Brushless Motor - 10.5R
HW Xerun V3 ESC + Absima Revenge CTM 4300kV SC 4pole
Spectrum DX3S 2.4GHZ DSM
Uživatelský avatar
VitSramek
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 934
Registrován: pát čer 27, 2008 9:53 pm
Bydliště: Jakubčovice nad Odrou
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od VitSramek »

To já na svém tt v základu nemůžu nastavit nic. :evil: Mám jen zavřené diffy a alu řízení..Myslím že to i tak ale půjde.
Uživatelský avatar
michal006
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 341
Registrován: stř srp 20, 2008 12:37 am
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od michal006 »

TJn, ale zas mi nejde do hlavy když se podíváš na nejaký video , těch namakanej ch borců ty to tam točej jako by měli gumy.........a ne ABS,,,,,,,,
XRAY T3 11 + ASSOCIATED SC10 4x4 :arrow: ONEMANRCTEAM :auto-checkeredflag:
SP GT2.0 LPF Brushless ESC + SP Competition V3.0 Brushless Motor - 10.5R
HW Xerun V3 ESC + Absima Revenge CTM 4300kV SC 4pole
Spectrum DX3S 2.4GHZ DSM
Uživatelský avatar
VitSramek
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 934
Registrován: pát čer 27, 2008 9:53 pm
Bydliště: Jakubčovice nad Odrou
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od VitSramek »

Njn,já na těch videích obdivuju jak krásně natěsno to projíždějí.Neříkám že já to takhle nejezdím,ale někdy mi to hodně ulítne...
Uživatelský avatar
Dejvid6
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 831
Registrován: pon led 01, 2007 12:11 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od Dejvid6 »

VitSramek píše:To já na svém tt v základu nemůžu nastavit nic. :evil: Mám jen zavřené diffy a alu řízení..Myslím že to i tak ale půjde.
nic moc ani nastavovat nemusiš,akorát zadní sbíhavost,zavřený diffy a přehodit vepředu na kamenu spojovačky dopredu,aby byla rozbíhavost,jak uz tady bylo řečeno a hurá
SCX10 - Cheero + LR Disco III
FS
2,4
Uživatelský avatar
uffos
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1479
Registrován: pát čer 02, 2006 9:15 pm
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od uffos »

nastaveni podvozku je jedna vec, druha je jak mackas plyn. na tom taky dost zalezi, jeslti jako proste das plnej a nebo jeslti si s tim hrajes. treba ja na asfaltu delam casto to ze jakoby pulzuju plynem, nevim jak to lip rict, proste nedrzim porad plnej, kdyz jakoby ten plyn mackas porad tak auto jede ale je i pomerne dobre ovladatelny... ale to je kazdyho vec, ale u dost lidi slysis (treba v Celakach),ze proste takhle pulzujou.
Honza Smrčka
Yokomo YD-2S Plus
Uživatelský avatar
Mirek
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1513
Registrován: pát říj 20, 2006 4:31 pm
Bydliště: Valdice
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od Mirek »

kdyz chces auto rychle prehoupnout tak to proste rozhod volantem+pridej plyn a mas to ;)
to ja zas nechapu ty lidi co to mackaj jak pominuty :D ja to zas drzim porad.. to je na kazdym, musis to proste zkouset..
ale takova zakladni rada, pred zatackou cuknout s plynem a rozhodit auto, a pak to jen hlidat.
*Míra Veselý*
<< HPI BLITZ >> , eZrun 60A + 8,5z , Turnigy 4000mAh 30-40C , TL-01
-Eurgle 2,4ghz, U14 , Battery Master 6
bylo: onroad: ALS racing M240, TT-01, TL-01, TB-02,Yokomo DriftPackage, Xray 007,....offroad: Traxxas E-Revo VXL, DF-02, CC-01, Himoto EMXT-1, Reely EP16, SCX-10 Honcho
Uživatelský avatar
michal006
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 341
Registrován: stř srp 20, 2008 12:37 am
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od michal006 »

NJN budu muset TRénovat jako ROCKY :D :D
XRAY T3 11 + ASSOCIATED SC10 4x4 :arrow: ONEMANRCTEAM :auto-checkeredflag:
SP GT2.0 LPF Brushless ESC + SP Competition V3.0 Brushless Motor - 10.5R
HW Xerun V3 ESC + Absima Revenge CTM 4300kV SC 4pole
Spectrum DX3S 2.4GHZ DSM
Uživatelský avatar
VitSramek
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 934
Registrován: pát čer 27, 2008 9:53 pm
Bydliště: Jakubčovice nad Odrou
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od VitSramek »

Tak jak jsi pokročil v dovednostech :?: :?: Já sem jezdil jen tak kolem truhlíků,ale dnes jsem si vyznačil trat křídou (zatáčky a celkově podobné Čelákovicím,akorít menší) a musím říct že mi to fakt šlo.Opravdu supr.Navíc rízení už neblblo...Prostě suuuupeeeeeeerrrr.
Uživatelský avatar
Marcel
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1575
Registrován: sob črc 28, 2007 8:25 pm
Bydliště: PB - Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od Marcel »

VitSramek: Pojed do Celakovic pristi tejden...bude sranda :wink:
Yokomo D-MAX

Slovenský Drift King 2009, 2010, 2011.
Uživatelský avatar
VitSramek
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 934
Registrován: pát čer 27, 2008 9:53 pm
Bydliště: Jakubčovice nad Odrou
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od VitSramek »

Teď ještě nemohu (postupovky na gymplu atd..). Ale o velkých prázdinách mě očekávejte.
Uživatelský avatar
winie
Nováček
Nováček
Příspěvky: 83
Registrován: pon srp 24, 2009 10:15 pm
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od winie »

cus. panove potreboval bych radu. jezdim na abs pneu od ansmanna, vepredu mam nastavenou rozbihavost a mam docela problem u driftu v tom ze mi auto klouze jen na jednu stranu. dokonce i kdyz chci se chci na miste otocit o 180° tak mi to de taky jen na jednu stranu(tusim ze vpravo) nemate tucha cim to muze byt? diffy sem zavaril az dneska a to silikonem(asi to drzet nebude) takze to zitra zaleju tavnou pistoli. jinak jedna se o naprosto seriovy TT-01 se seriovym motorem. dalsi dotaz jeste jakej motor je lepsi na drifty. ted mam original od tamiye serii a premejslel sem nad migem, ale mam tu reely elektroniku, tak ji nechci moc pokouset. jinak co se tyka techniky jizdy tak zkousim jako v aute rozhozeni plynem coz mi de asi nejlip, ale ne z velkejch rychlosti, to rozhazuju spis volantem.
Buggy TL-O1B(momentalne bez el.)
D spec E10 - zatim basic setup, podvozek v hliniku s presunutou vahou na cumak, karoserie: treningovka Winie´s customs EVO VII, Greedy S15 a Blitz D1 skyline R34
1:1 mazda miata a honda civic 6g
Odpovědět

Zpět na „VOLNÝ POKEC“