Technika Driftu atd..

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
winie
Nováček
Nováček
Příspěvky: 83
Registrován: pon srp 24, 2009 10:15 pm
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od winie »

Jirkacbx píše:Spíš záleží na citu v ruce na plynu.A naučit se s autem jezdit.
no uz sice mam naky zkusenosti, ale zadna pecka to neni. dneska jsem byl jezdit asi na nejlepsi asfaltu co tady mame a slo to na obe strany. myslim si ze ta nedotacivost bude hodne zpusobena slabym motorem. zkusim upgrade na miga a hlavne ty proklety kulickovy loziska a treba uz to bude konecne ono :--)
Buggy TL-O1B(momentalne bez el.)
D spec E10 - zatim basic setup, podvozek v hliniku s presunutou vahou na cumak, karoserie: treningovka Winie´s customs EVO VII, Greedy S15 a Blitz D1 skyline R34
1:1 mazda miata a honda civic 6g
Uživatelský avatar
VitSramek
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 934
Registrován: pát čer 27, 2008 9:53 pm
Bydliště: Jakubčovice nad Odrou
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od VitSramek »

zkusim upgrade na miga a hlavne ty proklety kulickovy loziska a treba uz to bude konecne ono

To si měl udělat hned na začátku..Jinak ale pak dávej bacha,abys nejezdil blízko u nějakých pražců,šutrů atd..Protože s upgradem na lepší motor t v určitých zatáčkách ( kolmé,hodně ostré ) ti to bude poměrně dost vylítávat,tak ať neničíš boudu...Vlastní zkušenost :wink:
Adalius
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: pát zář 18, 2009 10:23 pm
Bydliště: Horní Bříza
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od Adalius »

:P
TT-01E Subaru Impreza , reg. Nosram Magnum Reverse, motor Nosram Vision Type 17x2,
Uživatelský avatar
winie
Nováček
Nováček
Příspěvky: 83
Registrován: pon srp 24, 2009 10:15 pm
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od winie »

tak konecne mam lepsi motor a loziska. ale mam problem v tom ze mi auto dost odletavam od clip pointu. kdyz se snazim o blizkej prujezd tak mi auto kinetickou silou pokracuje dal bokem daleko od kuzelu. snazim se to korigovat hodne i plynem, ale moc to nepomaha. jezdim 22000 otacek a 19/61 prevod. ma nekdo nakej typ jak to lip uhlidat?
Buggy TL-O1B(momentalne bez el.)
D spec E10 - zatim basic setup, podvozek v hliniku s presunutou vahou na cumak, karoserie: treningovka Winie´s customs EVO VII, Greedy S15 a Blitz D1 skyline R34
1:1 mazda miata a honda civic 6g
Uživatelský avatar
Mirek
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1513
Registrován: pát říj 20, 2006 4:31 pm
Bydliště: Valdice
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od Mirek »

todle je vsechno v rukach.. asi to je najezdem do zatacky.. kdyz tam vlitnes vnitrkem, tak sice projedes blizko clip pointu, ale auto se klouze porad daal mimo drahu..
musis to zkouset ;)
*Míra Veselý*
<< HPI BLITZ >> , eZrun 60A + 8,5z , Turnigy 4000mAh 30-40C , TL-01
-Eurgle 2,4ghz, U14 , Battery Master 6
bylo: onroad: ALS racing M240, TT-01, TL-01, TB-02,Yokomo DriftPackage, Xray 007,....offroad: Traxxas E-Revo VXL, DF-02, CC-01, Himoto EMXT-1, Reely EP16, SCX-10 Honcho
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11521
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od Jirkacbx »

Přesně tak,jak to řikal už Lenin a to "učit se,učit se,učit se"
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
winie
Nováček
Nováček
Příspěvky: 83
Registrován: pon srp 24, 2009 10:15 pm
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od winie »

no dneska sem jezdil konecne i na home made trati a docela dobry, jen to neni podle mojeho gusta. ja rad high speed drift a tohle bylo spis takovy mestsky klouzani. ale zato na vode a ta uci dvakrat. kazdopadne odhalil sem dalsi slabost a to ze potrebuju udelat odklony na predni naprave. ve vetsi rychlosti to nejde tak dobre prehodit. no ted se bude dva vecery predelavat a vymejslet a pak dva dny projezdeny nastavovat.
Buggy TL-O1B(momentalne bez el.)
D spec E10 - zatim basic setup, podvozek v hliniku s presunutou vahou na cumak, karoserie: treningovka Winie´s customs EVO VII, Greedy S15 a Blitz D1 skyline R34
1:1 mazda miata a honda civic 6g
Uživatelský avatar
mikee19
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: pát pro 11, 2009 10:30 am
Bydliště: Kosice
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od mikee19 »

a aky motor si teda namontoval??
Tamiya TT-01 /niejake tie upravy/, Mazda RX-7,Brushlees Exceed 10.5T, Exceed RACE FS-XC3105, Raytronic C12, Spektrum DX3E, DRIIIIFT
Uživatelský avatar
hornak
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 648
Registrován: ned dub 05, 2009 9:49 pm
Bydliště: Opava, Březová u Vítkova

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od hornak »

Známý ma starší podvozek TB-01 a chce s ním driftit. Má ho celkem v základu, motor Stock, olejovky CVA, kul.ložiska. Vpředu má nastavenou rozbíhavost a odklony seřízeny na 0°. Má to celkem velký rejd, takže se to líp otáčí než třeba TT-01 a jde daleko líp do zatáček. Je lepši diff uplně zatavit nebo jen dát hustou vazelinu? A je lepší přední nebo zadní takto opatřit?
Děkuji za odpověď.
Podvozky: Tamiya TT-01R, TT-01 Off-Road,TT-01E On-Road, TL-01
Karoserie: Lancer EvoIV, Golf 4, Golf 4 V5, 2x Golf 5 GTI, Golf 5 Off-Road RED, Golf 5 Off-Road SILVER, Ford SVT-F150
RC soupravy: Spektrum 2.4GHz DX 2.0 DSM, Losi 2.4GHz DSM, Tamiya Expec TTU-03, Tamiya ADSPEC GP, Ofna AM, Carson Reflex Wheel, Jaguar 8217 AM
Baterie: Li-pol X5 5900 35C,Li-Pol Nosram 3200, NiMH Nosram 4600, NiMH Team Orion 5100, NiCd JetPack 1600
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11521
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od Jirkacbx »

Nás zkoušíš,vid? :roll:
Předek víc svorný,třeba vazelínou nebo zavřít,každýmu vyhovuje něco jinýho.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
hornak
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 648
Registrován: ned dub 05, 2009 9:49 pm
Bydliště: Opava, Březová u Vítkova

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od hornak »

To je fuck..on si na to příjde známej sám. Každý podvozek se chová jinak.
Podvozky: Tamiya TT-01R, TT-01 Off-Road,TT-01E On-Road, TL-01
Karoserie: Lancer EvoIV, Golf 4, Golf 4 V5, 2x Golf 5 GTI, Golf 5 Off-Road RED, Golf 5 Off-Road SILVER, Ford SVT-F150
RC soupravy: Spektrum 2.4GHz DX 2.0 DSM, Losi 2.4GHz DSM, Tamiya Expec TTU-03, Tamiya ADSPEC GP, Ofna AM, Carson Reflex Wheel, Jaguar 8217 AM
Baterie: Li-pol X5 5900 35C,Li-Pol Nosram 3200, NiMH Nosram 4600, NiMH Team Orion 5100, NiCd JetPack 1600
Uživatelský avatar
MasakTeritory
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 24, 2010 6:13 pm

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od MasakTeritory »

Zdravim panove.
Taky skousim driftit ale ne s tamiyou.Myslim ze je to jedno.Fyzika je porad stejna.
Chtel bych vedet proc zavirat diferencialy?Treba hpi primo pro drift urcene ma dif.normalne otevrene
tak samo himoto mam podvozek urceny pro drift a a dif.jsou taky otevrene.
Se zavrenymy musi prece dojit k nedotacivosti a jen tak auticko neutrhnete aby slo do driftu.
Jsem z toho dost zmateny a nechci do dif.zasahovat pokud si nebudu opravdu jisty ze se tak skutecne jezdi
Himoto drift - Motor LRP V10
Mustang GTR Black Horse
Moje hudebni tvorba
http://soundcloud.com/projectmasak
Electronica,dnb,triphop,ambient...
Uživatelský avatar
Mirek
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1513
Registrován: pát říj 20, 2006 4:31 pm
Bydliště: Valdice
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od Mirek »

tydle podvozky od hpi nebo himoto jsou uplne obycejny onroad podvozky jen na to dali abs pneu a vydavaj to za drift speciialy :)
podivej se treba na yokomo.. to ma pevny osy.. ( Bcko)
kdyz mas diff napevno.. tak se ti obe kola v zatacce tocej stejnou rychlosti (ne jak s difem), tudiz se ti v zatacce vede mnohem lip :)
drtiva vetsina jezdi s pevnejma osama :) + treba volnobezka.. :P
skusto a uvidis.. vodi se to mnohem lip..
*Míra Veselý*
<< HPI BLITZ >> , eZrun 60A + 8,5z , Turnigy 4000mAh 30-40C , TL-01
-Eurgle 2,4ghz, U14 , Battery Master 6
bylo: onroad: ALS racing M240, TT-01, TL-01, TB-02,Yokomo DriftPackage, Xray 007,....offroad: Traxxas E-Revo VXL, DF-02, CC-01, Himoto EMXT-1, Reely EP16, SCX-10 Honcho
Uživatelský avatar
MasakTeritory
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 24, 2010 6:13 pm

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od MasakTeritory »

No zrejme to vyzkousim ;)
Himoto drift - Motor LRP V10
Mustang GTR Black Horse
Moje hudebni tvorba
http://soundcloud.com/projectmasak
Electronica,dnb,triphop,ambient...
Tirin
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 266
Registrován: čtv pro 10, 2009 5:30 pm
Bydliště: morava, jižná morava
Kontaktovat uživatele:

Re: Technika Driftu atd..

Příspěvek od Tirin »

jednoduše se podívej s čím se driftuje D1, co tam vzadu mají... to samé použij i na desetinu
XRay M18T(Sport Mini 6200,mamba 25,2S)
XRay T1 [SLYDR6,5;Counter-Steer setup]
ERevo VXL 1:16
[+DX6i heli sim :-D]
C-12; DX3R http://tirin.rajce.idnes.cz
Odpovědět

Zpět na „VOLNÝ POKEC“