Geometrie na CS
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Geometrie na CS
Poskládal jsem si do poodvozku CS (tuším že 1,9) a potřeboval bych poradit s nastavením. 50/50 mi ten podvozek fungoval hezky, ale na to CS je to takový dost divočejší (stejný nasatvení). Němel by někdo nějakej tip od jakýho nastavení se odpíchnout a co a jak co upraví (poloha tlumičů, odklony, sbíhavost, uložení spojovaček, ...)
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: Geometrie na CS
typ tvýho podvozku a podívat se na francouzsky drift , revolution drift, csjuknies drift apod... tam najdeš od hodně lidí hodně nastavení , který jim očividně funguje.Zkoušet zkoušet zkoušet nic jinýho nejde poradit snad jen možná ještě něco přiložit na předek a hlavně to vyvážit
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Geometrie na CS
S tím pohledáním něco zkusím . Nicméně jsem myslel něco jako že větší rozbíhavost = vetší přetáčivost . Tak třeba s polohou tlumičů a odklonama . Nebo je to u driftu nastejno jako u placek?
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: Geometrie na CS
to zase né , ale rozepisovat se o tom .... pfu tak vzadu jemná sbíhavost , vpředu rozbíhavost (trošku hůř se kontroluje za jízdy bokem ,ale líp přehazuje) sbíhavost opačný efekt , odklony dle libosti pak jsou i aktivní odklony , monoshocky apod .... každej jezdí něco jinýho prostě chce to zkoušet a tlumiče to je ještě větší laborace.
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
Re: Geometrie na CS
Ještě bych dodal, hodně měkké pružiny. Vzadu o něco měkčí. Ale chce to testovat a testovat. A hlavně pokaždé změnit jen jednu věc
- freestyler
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 681
- Registrován: čtv dub 05, 2012 8:55 am
Re: Geometrie na CS
No ono každý jazdí niečo úplne iné. Ja mám v predu rozbiehavost 2 st. Vzadu zbiehavost 3st. V predu odklony 8st. Vzadu 6st. Výška podvozku aj v predu aj vzadu 8mm. Tlmiče som moc neriešil ale jazdí to pekne. Vyváženie je dôležité. Ja keď mám front motor dal som dozadu 30g. Eeše chcem auto trocha zrýchliť. Pastorek 18 a spur 80 a chcem zmeniť 22 a 78 lebo v battloch nestiham
Všeobecne majú skoro všetci v predu väčšie odklony a vzadu menšie. V predu mala rozbiehavost a v zadu zbiehavost. A ževraj ideálny prevodovy pomer tak 7 (ja mám 12,92 takže špatne)
Všeobecne majú skoro všetci v predu väčšie odklony a vzadu menšie. V predu mala rozbiehavost a v zadu zbiehavost. A ževraj ideálny prevodovy pomer tak 7 (ja mám 12,92 takže špatne)
už len Eagle Racing TA-05 GRT Ver. III CS 1,55
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
Re: Geometrie na CS
Prosímtě, a jaké máš rozložení váhy? Dělám pokusy s napůl vlastní konstrukcí tak by mi tohle dost pomohlo. Dík
"...když to nejde silou, jde to větší silou....a když se to rozbije, je to vadná součástka."
Re: Geometrie na CS
vaha víc vepředu , auto se pak líp kontroluje a daleko rychleji reaguje.Tech 30 gramu absolutně nechápu , leda dovyvážení aby na obou zadních kolech byla stejná vaha (váženo na 4 vahách) jinak mi to přijde jako negativní věc.
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
- freestyler
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 681
- Registrován: čtv dub 05, 2012 8:55 am
Re: Geometrie na CS
Keď mám front motor pred nápravou tak mi zadok lietal ako koza. Až moc. Na technické trate možno dobré ale na dlhé ťahavé drifty mi to s tými 30g vzadu jazdí lepšie. Samozrejme že váha čo najviac dopredu. Ale ja som to mal už moc (baterka len 4000)
už len Eagle Racing TA-05 GRT Ver. III CS 1,55
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
Re: Geometrie na CS
před TA jsem měl taky front motora , no .... nevim ale každýmu se jezdí dobře s něčím jiným no.
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
- freestyler
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 681
- Registrován: čtv dub 05, 2012 8:55 am
Re: Geometrie na CS
preto je tažké niekomu poradiť kedže každý ma niečo iné
už len Eagle Racing TA-05 GRT Ver. III CS 1,55
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS