Geometrie na CS

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Geometrie na CS

Příspěvek od tjjack »

Poskládal jsem si do poodvozku CS (tuším že 1,9) a potřeboval bych poradit s nastavením. 50/50 mi ten podvozek fungoval hezky, ale na to CS je to takový dost divočejší (stejný nasatvení). Němel by někdo nějakej tip od jakýho nastavení se odpíchnout a co a jak co upraví (poloha tlumičů, odklony, sbíhavost, uložení spojovaček, ...)
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
kolajz
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2353
Registrován: stř led 26, 2011 9:48 pm
Bydliště: šumperk

Re: Geometrie na CS

Příspěvek od kolajz »

typ tvýho podvozku a podívat se na francouzsky drift , revolution drift, csjuknies drift apod... :) tam najdeš od hodně lidí hodně nastavení , který jim očividně funguje.Zkoušet zkoušet zkoušet nic jinýho nejde poradit snad jen možná ještě něco přiložit na předek a hlavně to vyvážit :)
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Geometrie na CS

Příspěvek od tjjack »

S tím pohledáním něco zkusím ;-). Nicméně jsem myslel něco jako že větší rozbíhavost = vetší přetáčivost ;-). Tak třeba s polohou tlumičů a odklonama :-). Nebo je to u driftu nastejno jako u placek?
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
kolajz
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2353
Registrován: stř led 26, 2011 9:48 pm
Bydliště: šumperk

Re: Geometrie na CS

Příspěvek od kolajz »

to zase né , ale rozepisovat se o tom .... pfu tak vzadu jemná sbíhavost , vpředu rozbíhavost (trošku hůř se kontroluje za jízdy bokem ,ale líp přehazuje) sbíhavost opačný efekt , odklony dle libosti pak jsou i aktivní odklony , monoshocky apod .... každej jezdí něco jinýho prostě chce to zkoušet a tlumiče to je ještě větší laborace.
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
Krecoun
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: čtv bře 04, 2010 4:48 pm

Re: Geometrie na CS

Příspěvek od Krecoun »

Ještě bych dodal, hodně měkké pružiny. Vzadu o něco měkčí. Ale chce to testovat a testovat. A hlavně pokaždé změnit jen jednu věc :wink:
Uživatelský avatar
freestyler
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 681
Registrován: čtv dub 05, 2012 8:55 am

Re: Geometrie na CS

Příspěvek od freestyler »

No ono každý jazdí niečo úplne iné. Ja mám v predu rozbiehavost 2 st. Vzadu zbiehavost 3st. V predu odklony 8st. Vzadu 6st. Výška podvozku aj v predu aj vzadu 8mm. Tlmiče som moc neriešil ale jazdí to pekne. Vyváženie je dôležité. Ja keď mám front motor dal som dozadu 30g. Eeše chcem auto trocha zrýchliť. Pastorek 18 a spur 80 a chcem zmeniť 22 a 78 lebo v battloch nestiham :)

Všeobecne majú skoro všetci v predu väčšie odklony a vzadu menšie. V predu mala rozbiehavost a v zadu zbiehavost. A ževraj ideálny prevodovy pomer tak 7 (ja mám 12,92 takže špatne) :D
už len Eagle Racing TA-05 GRT Ver. III CS 1,55
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
Uživatelský avatar
Neophyte
Nováček
Nováček
Příspěvky: 52
Registrován: pon říj 06, 2008 11:13 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Geometrie na CS

Příspěvek od Neophyte »

Prosímtě, a jaké máš rozložení váhy? Dělám pokusy s napůl vlastní konstrukcí tak by mi tohle dost pomohlo. Dík
"...když to nejde silou, jde to větší silou....a když se to rozbije, je to vadná součástka."
Uživatelský avatar
kolajz
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2353
Registrován: stř led 26, 2011 9:48 pm
Bydliště: šumperk

Re: Geometrie na CS

Příspěvek od kolajz »

vaha víc vepředu , auto se pak líp kontroluje a daleko rychleji reaguje.Tech 30 gramu absolutně nechápu , leda dovyvážení aby na obou zadních kolech byla stejná vaha (váženo na 4 vahách) jinak mi to přijde jako negativní věc.
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
freestyler
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 681
Registrován: čtv dub 05, 2012 8:55 am

Re: Geometrie na CS

Příspěvek od freestyler »

Keď mám front motor pred nápravou tak mi zadok lietal ako koza. Až moc. Na technické trate možno dobré ale na dlhé ťahavé drifty mi to s tými 30g vzadu jazdí lepšie. Samozrejme že váha čo najviac dopredu. Ale ja som to mal už moc (baterka len 4000)
už len Eagle Racing TA-05 GRT Ver. III CS 1,55
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
Uživatelský avatar
kolajz
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2353
Registrován: stř led 26, 2011 9:48 pm
Bydliště: šumperk

Re: Geometrie na CS

Příspěvek od kolajz »

před TA jsem měl taky front motora , no .... nevim :) ale každýmu se jezdí dobře s něčím jiným no.
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
freestyler
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 681
Registrován: čtv dub 05, 2012 8:55 am

Re: Geometrie na CS

Příspěvek od freestyler »

preto je tažké niekomu poradiť kedže každý ma niečo iné
už len Eagle Racing TA-05 GRT Ver. III CS 1,55
bolo: HPI E10, Tamiya DF-03Ra, Tamiya Double Blaze, Tamiya TB-Evo IV, 3Racing Sakura D3 CS
Odpovědět

Zpět na „TECHNIKA“