Tamiya TNX 3.0 predelani na elektro (tgm-03)

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
3CHO
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: ned pro 04, 2011 6:33 pm

Tamiya TNX 3.0 predelani na elektro (tgm-03)

Příspěvek od 3CHO »

Zdravim

Asi po 4 rocich jezdeni mi odesel na dobro orig. motor a rozhodl jsem se podvozek prekuchat na elektro, z duvodu draheho paliva, mam vybrany stridak z HC turnigy trackstar (http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Motor.html)
Potreboval bych poradit s brzdenim modelu, mam tam dvoustupnovou prevodovku a ted nevim jestli mohu brzdit prez ni (coz mi prijde divne, abych nevylamal zuby v prevodovce ...)
nebo jestli mam brzdit prez pridavny servo na 3ti kanal.
Predem dekuju za rady ...
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Tamiya TNX 3.0 predelani na elektro (tgm-03)

Příspěvek od tjjack »

Brzdit budeš normálně motorem, žádný zuby nevylámeš ;-).
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Tamiya TNX 3.0 predelani na elektro (tgm-03)

Příspěvek od Jirkacbx »

Brzdit budeš pomocí motoru a regulátoru.
Možná nebude na škodu zrušit druhý stupen na převodovce nebo zablokovat,protože tyhle motory a regulátory mají dost síly i rychlosti na to,aby se auto pohybovalo i na první kvalt dost svižně.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
3CHO
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: ned pro 04, 2011 6:33 pm

Re: Tamiya TNX 3.0 predelani na elektro (tgm-03)

Příspěvek od 3CHO »

Dekuju za odpovedi :wink:

:tamiya:
assassin
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: pon říj 24, 2011 2:23 pm

Re: Tamiya TNX 3.0 predelani na elektro (tgm-03)

Příspěvek od assassin »

hlavne s tim dvoukvaltem to necouva... jednicka ma vlozenou volnobezku a dvojka odstredivou spojku, jak sepne spojka tak se jednicka protaci na volnobezce... kdyz das zpatecku tak se toci samotnej motor, protoze odstrediva spojka je vypla a jednicka obracene diky te volnobezce moment neprenasi...

ja zatim necouvam, stale tam mam dvoukvalt a brzdim tretim servem origo brzdou... jedu totiz zatim na 3S a jednicka napevno by dala malou maximalku, dvojka napevno zas malou akceleraci.... premejslim ze dam jednicku napevno a maximalku dohonim vyssim napetim - 4S nebo 5S ale zatim se mi po zpatecce nestyska.... vykonu to ma dost i na 3S... na 4-6S by to bylo az skoro zbytecny monstrum, na jednicku to jezdi po zadnich jako nic a na dvojku uz se da ten vykon aspon kontrolovat, jako s vice baterkama to bude na efekt urcite jinde, ale tohle je co se tyce jizdnich vlastnosti podvozku a vykonu takovy hezky vyvazeny... pak by se to hur ovladalo a vse bude trpet, poloosy, kardany atd.....

fotky mam ve vedlejsim tematu, celkem netradicne mam pouzitej outrunner a motor primo na vstupni hrideli.. tzn bez predlohy se "slipper clutch" ....

jo teda neni to uplne TNX, je to podvozek TGM-03 ale model je wild commando, ma to jinou prevodovku se spateckou (tu sem vyradil.. je takova problemova... a asi i par dalsich mensich rozdilu (treba slabsi spalovak origo)
3CHO
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: ned pro 04, 2011 6:33 pm

Re: Tamiya TNX 3.0 predelani na elektro (tgm-03)

Příspěvek od 3CHO »

Ahoj
ano jak rikas assasin brzda a zpatecka s prevodovkou nejde pouzit na motoru, predevcirem jsem TNXo konecne dodelal, mam tam 2,2kW s 2560kv na 6S je to neskutecne vykonne premyslim ze prejdu na 4S maximalku
mam napocitanou na cca 75Km/h, zatim jsem velice spokojen. montaz jsem udelal klasicke Lko a mam to 14 na 35 zubu (kov na kov) ale po jedne baterce si to sedlo ... brzdu mam tez na tretim kanalu (doporucuji zalepit srouby) :--)
Odpovědět

Zpět na „1:8“