Zdravim
Asi po 4 rocich jezdeni mi odesel na dobro orig. motor a rozhodl jsem se podvozek prekuchat na elektro, z duvodu draheho paliva, mam vybrany stridak z HC turnigy trackstar (http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Motor.html)
Potreboval bych poradit s brzdenim modelu, mam tam dvoustupnovou prevodovku a ted nevim jestli mohu brzdit prez ni (coz mi prijde divne, abych nevylamal zuby v prevodovce ...)
nebo jestli mam brzdit prez pridavny servo na 3ti kanal.
Predem dekuju za rady ...
Tamiya TNX 3.0 predelani na elektro (tgm-03)
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Tamiya TNX 3.0 predelani na elektro (tgm-03)
Brzdit budeš normálně motorem, žádný zuby nevylámeš .
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tamiya TNX 3.0 predelani na elektro (tgm-03)
Brzdit budeš pomocí motoru a regulátoru.
Možná nebude na škodu zrušit druhý stupen na převodovce nebo zablokovat,protože tyhle motory a regulátory mají dost síly i rychlosti na to,aby se auto pohybovalo i na první kvalt dost svižně.
Možná nebude na škodu zrušit druhý stupen na převodovce nebo zablokovat,protože tyhle motory a regulátory mají dost síly i rychlosti na to,aby se auto pohybovalo i na první kvalt dost svižně.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Tamiya TNX 3.0 predelani na elektro (tgm-03)
Dekuju za odpovedi
:tamiya:
:tamiya:
Re: Tamiya TNX 3.0 predelani na elektro (tgm-03)
hlavne s tim dvoukvaltem to necouva... jednicka ma vlozenou volnobezku a dvojka odstredivou spojku, jak sepne spojka tak se jednicka protaci na volnobezce... kdyz das zpatecku tak se toci samotnej motor, protoze odstrediva spojka je vypla a jednicka obracene diky te volnobezce moment neprenasi...
ja zatim necouvam, stale tam mam dvoukvalt a brzdim tretim servem origo brzdou... jedu totiz zatim na 3S a jednicka napevno by dala malou maximalku, dvojka napevno zas malou akceleraci.... premejslim ze dam jednicku napevno a maximalku dohonim vyssim napetim - 4S nebo 5S ale zatim se mi po zpatecce nestyska.... vykonu to ma dost i na 3S... na 4-6S by to bylo az skoro zbytecny monstrum, na jednicku to jezdi po zadnich jako nic a na dvojku uz se da ten vykon aspon kontrolovat, jako s vice baterkama to bude na efekt urcite jinde, ale tohle je co se tyce jizdnich vlastnosti podvozku a vykonu takovy hezky vyvazeny... pak by se to hur ovladalo a vse bude trpet, poloosy, kardany atd.....
fotky mam ve vedlejsim tematu, celkem netradicne mam pouzitej outrunner a motor primo na vstupni hrideli.. tzn bez predlohy se "slipper clutch" ....
jo teda neni to uplne TNX, je to podvozek TGM-03 ale model je wild commando, ma to jinou prevodovku se spateckou (tu sem vyradil.. je takova problemova... a asi i par dalsich mensich rozdilu (treba slabsi spalovak origo)
ja zatim necouvam, stale tam mam dvoukvalt a brzdim tretim servem origo brzdou... jedu totiz zatim na 3S a jednicka napevno by dala malou maximalku, dvojka napevno zas malou akceleraci.... premejslim ze dam jednicku napevno a maximalku dohonim vyssim napetim - 4S nebo 5S ale zatim se mi po zpatecce nestyska.... vykonu to ma dost i na 3S... na 4-6S by to bylo az skoro zbytecny monstrum, na jednicku to jezdi po zadnich jako nic a na dvojku uz se da ten vykon aspon kontrolovat, jako s vice baterkama to bude na efekt urcite jinde, ale tohle je co se tyce jizdnich vlastnosti podvozku a vykonu takovy hezky vyvazeny... pak by se to hur ovladalo a vse bude trpet, poloosy, kardany atd.....
fotky mam ve vedlejsim tematu, celkem netradicne mam pouzitej outrunner a motor primo na vstupni hrideli.. tzn bez predlohy se "slipper clutch" ....
jo teda neni to uplne TNX, je to podvozek TGM-03 ale model je wild commando, ma to jinou prevodovku se spateckou (tu sem vyradil.. je takova problemova... a asi i par dalsich mensich rozdilu (treba slabsi spalovak origo)
Re: Tamiya TNX 3.0 predelani na elektro (tgm-03)
Ahoj
ano jak rikas assasin brzda a zpatecka s prevodovkou nejde pouzit na motoru, predevcirem jsem TNXo konecne dodelal, mam tam 2,2kW s 2560kv na 6S je to neskutecne vykonne premyslim ze prejdu na 4S maximalku
mam napocitanou na cca 75Km/h, zatim jsem velice spokojen. montaz jsem udelal klasicke Lko a mam to 14 na 35 zubu (kov na kov) ale po jedne baterce si to sedlo ... brzdu mam tez na tretim kanalu (doporucuji zalepit srouby) :--)
ano jak rikas assasin brzda a zpatecka s prevodovkou nejde pouzit na motoru, predevcirem jsem TNXo konecne dodelal, mam tam 2,2kW s 2560kv na 6S je to neskutecne vykonne premyslim ze prejdu na 4S maximalku
mam napocitanou na cca 75Km/h, zatim jsem velice spokojen. montaz jsem udelal klasicke Lko a mam to 14 na 35 zubu (kov na kov) ale po jedne baterce si to sedlo ... brzdu mam tez na tretim kanalu (doporucuji zalepit srouby) :--)