HPI Baja 5b SS - opravy, tipy, majitele Praha-Beroun okolí

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Vojtek
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 1
Registrován: čtv zář 29, 2016 5:55 pm

HPI Baja 5b SS - opravy, tipy, majitele Praha-Beroun okolí

Příspěvek od Vojtek »

zdravim vas

zakladam tohle tema a doufam ze se nekdo chytne v roce 2016

vse co tu najdu je starsi 5 let a vsadim se ze mrtve vlakno...

jestli je kdokoliv z okoli Prahy Berouna a okoli a vi kde se dobre jezdi nebo kde jsou zavodni okruhy budu moc rad kdyz date vědět..
porad jezdim sam po loukach a lomech..rad bych zajezdil s vice auty..


taky se chci zeptat jestli nekdy nekdo pri repasu tlumicu mel v tlumici mene oleje a navic spinavy..
jedine tesneni co v tlumici je je o krouzek...dva myslim
mam za to ze v tlumici na utesneni pistnice ma byt mazeta s prachovkou

to same pri repasu diferencialu a cele prevodove skrine...na skrini je jedna manzeta na hrideli od soukoli od spojky ktera moc nefunguje..pole me tam ma byt gufero
ale unasece zadne tesneni nemaj jen manzeta na lozisku ktera zrovna nezabrani vniknuti prachu do skrine..
v diferencialu take jenom o krouzek takze olej jsem v nem nemel skoro zadny a co zbylo bylo spinave hodne..
v diferencialu by mela byt gufera ne?

no dejte sem nekdo vedet se svyma zkusenostma a radama budu moc rad..
Uživatelský avatar
bang
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1461
Registrován: úte pro 25, 2007 6:36 pm
Bydliště: Malebna vesnicka u Liberce
Kontaktovat uživatele:

Re: HPI Baja 5b SS - opravy, tipy, majitele Praha-Beroun oko

Příspěvek od bang »

Čau Vojtku,

Baju sice už více než rok nemám, ale na něco ti odpovědět mohu :) .

Koukni na tento web: http://www.ceskypohar.info/ Najdeš zde informace o existujících drahách na 1:5 a i kontakty, které by ti mohli poradit kde, kdy, s kým jezdit a také poradit ti s tvou technikou.

To, že je v tlumiči bordýlek a někdy při hodně zanedbané údržbě nebo nekvalitních tlumičích dokonce bahýnko je normální. Gumová manžeta chrání tyč tlumiče před poškrábáním od kamínků, pokud je tyč poškrábaná výrazně snižuje životnost těsnění.

Koukni do manuálu ohledně tvého dotazu k manžetám a guferám, bohužel si již nepamatuju, jak to tam je. Origo gumové manžety na poloosách se měnili za kvalitnější od jiného výrobce, více si ale také nepamatuji. Koukni do tohoto krámu na dily a tunning http://www.rcplace.cz/

Snad aspoň takto jsem ti pomohl :) ještě koukní na moje mini vlákno o Baje: viewtopic.php?f=194&t=20332

Uživej si tuhle parádní mašinu, občas si po ní postesknu :-)
Team Associated SC10.2
HPI Blitz - Castle Creations SV3 Sidewinder SCT combo
http://www.rc333.cz/
Bylo: Losi 8IGHT-T 2.0, HPI BAJA 5B, Durango DESC210R, Firestorm, CC-01, Xray T3, Asso SC10, Ansmann Royal Flash, Xray T2 008, Traxxas Slash, TTcko :)
Odpovědět

Zpět na „1:5 a 1:6“