Zetor 7745 Turbo

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Pavke
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 11, 2016 6:19 pm
Bydliště: Kadolec, okres ZR

Zetor 7745 Turbo

Příspěvek od Pavke »

Ahoj všem, jsem mezi vámi nováček, takže se za chyby předem omlouvám. Postupně vám zde představím svůj projekt Zetor 7745 Turbo v měřítku 1:10.
Po tom, co mě otec téměř před rokem vyhecoval, jsem se rozhodl postavit náš (tehdy ještě budoucí) traktor. Postupně jsem tedy začal shánět podklady a materiál ke stavbě, abych nemusel všechny rozměry složitě oměřovat, tak jsem jako základ použil vystřihovánku od pana Boušky. Ke konci loňského léta jsem začal stavět, ale nechtělo se mi do podvozku, tak jsem začal rámem kabiny. Jelikož ale studuji, tak času na model nezbývá, což znamená že na něm pracuji zejména o prázdninách a jiných volnech. Aby tady tím pádem nevznikaly dlouhé prostoje, budu postupně přidávat fotky z loňska.
Dnes tedy začínám fotkami ze stavby rámu kabiny a jsem zvědavý na vaše pochvaly a kritiky.

Fotky: http://pavke.rajce.idnes.cz/Zetor_7745_Turbo_1_10
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: Zetor 7745 Turbo

Příspěvek od Jirkacbx »

Dopln si do Profilu bydliště.
Čím rám kabiny pájíš?Viděl bych to na trafo pájku 750W a cín bez obsahu stříbra.
Rám vypadá pěkně,jen by spoje chtěly víc prohřát,aby se cín,pokud možno se stříbrem pro tvrdší spoj,líp rozlil.
Pohon traktoru plánuješ přes serva či hydraulikou či jinak?
Tak at se daří :-)
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Pavke
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 22
Registrován: čtv úno 11, 2016 6:19 pm
Bydliště: Kadolec, okres ZR

Re: Zetor 7745 Turbo

Příspěvek od Pavke »