chlazeni mig 500
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
chlazeni mig 500
určitě máte fůru skušenosti stimto motorem ale taky se vám tak děsně hřeje jak jsem udělal borel krit + chlazeni vetracek +pasivni a vetracek u pasivu na motor stale se desně hřeje a po 10-12min prostě se na tom prakticky nedá udžet prst dneska přidám eště 1vetracek snad to pomuze .... Bordel krit zamezil proudu vzduchu jako pod kastli a vetracek zdrejme nestiha vistřihl jsem prouzky od filtru do visavace a udelal dost odvoru do vrchu bordel kritu ,ale i tak nevite eště o nečem jak to zlepšit leda už nějakou trubičku a saní přímo na motor jak u aut nebo ja už fakt nevím poradtě pls ( a nemuže za to eště těžký převod?) mam 25zubu pastorek a hl. 65zubu
Re: chlazeni mig 500
Převod na tom bude mít velký podíl, ale když napíšeš jenom počet zubů hl. kola a pastorku, moc nám toho nepovíš... chtělo by to hodnotu celkovýhopřevodu včetně diferáku. U miga je přehřívání známej problém, navíc teď maj možná horší sérii - kámoš teď spálil 3 za sebou, přitom předtim jzdil přes rok bez problémů... Já osobně jsem měl miga jen chvilku, hřál se mi i při převodu 8.66, radši jsem tam hned šoupl Tamiyi sport tuned...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: chlazeni mig 500
ok takže ... převod nevím jak se počíta přesně kouknu se tu potom a pak doplnim ted udelam este to sani primo z strechy pres filtrik na motor a budou na nem 3vetracky jestli i pak se bude hrat du do jineho motoru diky ( ale spis to bude tim malo pristupem vzduchu) jezdil jsem na ceste bez bordel kritu a slo to v pohode byl taky teplejsi (ale to musi byt) ale udrzet ruku na nem slo
- shorty
- Píšu hodně
- Příspěvky: 577
- Registrován: stř zář 30, 2009 4:14 pm
- Bydliště: rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Re: chlazeni mig 500
vetracky sou na nic když nemaj co chladit... musíš na ten motor dát pořádnej kus hliníku měl sem tam vyřezanej z pc zdroje a vetrak a chladilo to hodle slušně
Frčeldo Serpentini hezky pěkně bokem
- rskedar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1577
- Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: chlazeni mig 500
tenhle mám taky a příjde mi dobrý! miga kdysi chladil s větráčkem moc dobře.
Re: chlazeni mig 500
furt se hřeje jak .... mam pasiv + 3x vetracek to neni mozny:( este skusim dneska dat pastorek z mensim poctem zubu mozna to bude tim. Pokut ani to nepomuze du do jinyho motoru zdřejme i prijmac ten z rtr setu jako kazdej nic moc popripadne doporucite neco? a stridak ¨nechci to by se rozpadlo staci neco jako mig muze byti strochu silnejsi dekuju (hpi e10)
- rskedar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1577
- Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: chlazeni mig 500
HPI saturn 20T? to by mohla být pro tebe ta pravá volba
Re: chlazeni mig 500
byl jsem dneska este zajezdit jen 2000mah baterku skusit jestli se este hreje vymenil jsem pastorek misto 25z za 22z a rekl bych znatelne lepsi v pohode jsem na nem udrzel ruku i nebyl kdovi jak tepli možná problem vyresen.
Re: chlazeni mig 500
Vím že 3 po sobě je trestný přispěvky ale nejsu honič takže problém vyřešen jak mile jsem jsem dneska chtěl zajezdit skoušel jsem rukou jak dou pootočit vsechny 4 kola a co to ... šli težce jak..... tak jsem se divil čím to může být a nahle jsem objevil ze novej pasivní chladič na motoru byl nakřivo a tim dřel o joint a pekne ho trosku vihobloval tak jsem to posunul a jezdil jsem dneska a vubec jsem nemusel cekat jel furt a pekne Omlouvam se za toto tema jsu de**l
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: chlazeni mig 500
Ty příspěvky jsou k věci, poučení pro ostatní.Převod dělá hodně, a to drhnutí taky.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: chlazeni mig 500
A hlavně chybama se člověk učí,vždy je potřeba "vidět" víc než se nechá vidět 8)
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: chlazeni mig 500
tak jo ale taková prkotina.Prostě nechápu že jsem si toho nevsiml dřív