chlazeni mig 500

vše o ventilátorech na motory, regulátory, chladiče.

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
kolajz

chlazeni mig 500

Příspěvek od kolajz »

určitě máte fůru skušenosti stimto motorem :) ale taky se vám tak děsně hřeje jak jsem udělal borel krit + chlazeni vetracek +pasivni a vetracek u pasivu na motor stale se desně hřeje a po 10-12min prostě se na tom prakticky nedá udžet prst dneska přidám eště 1vetracek snad to pomuze .... Bordel krit zamezil proudu vzduchu jako pod kastli a vetracek zdrejme nestiha vistřihl jsem prouzky od filtru do visavace a udelal dost odvoru do vrchu bordel kritu ,ale i tak nevite eště o nečem jak to zlepšit leda už nějakou trubičku a saní přímo na motor jak u aut :D nebo ja už fakt nevím poradtě pls ( a nemuže za to eště těžký převod?) mam 25zubu pastorek a hl. 65zubu
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: chlazeni mig 500

Příspěvek od Honza D »

Převod na tom bude mít velký podíl, ale když napíšeš jenom počet zubů hl. kola a pastorku, moc nám toho nepovíš... chtělo by to hodnotu celkovýhopřevodu včetně diferáku. U miga je přehřívání známej problém, navíc teď maj možná horší sérii - kámoš teď spálil 3 za sebou, přitom předtim jzdil přes rok bez problémů... Já osobně jsem měl miga jen chvilku, hřál se mi i při převodu 8.66, radši jsem tam hned šoupl Tamiyi sport tuned...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
kolajz

Re: chlazeni mig 500

Příspěvek od kolajz »

ok takže ... převod nevím jak se počíta přesně kouknu se tu potom :) a pak doplnim ted udelam este to sani :) primo z strechy pres filtrik na motor a budou na nem 3vetracky jestli i pak se bude hrat du do jineho motoru :) diky ( ale spis to bude tim malo pristupem vzduchu) jezdil jsem na ceste bez bordel kritu a slo to v pohode byl taky teplejsi (ale to musi byt) :D ale udrzet ruku na nem slo
Uživatelský avatar
shorty
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 577
Registrován: stř zář 30, 2009 4:14 pm
Bydliště: rokycany
Kontaktovat uživatele:

Re: chlazeni mig 500

Příspěvek od shorty »

vetracky sou na nic když nemaj co chladit... musíš na ten motor dát pořádnej kus hliníku :dance: měl sem tam vyřezanej z pc zdroje a vetrak a chladilo to hodle slušně
Frčeldo Serpentini hezky pěkně bokem
Uživatelský avatar
rskedar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1577
Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: chlazeni mig 500

Příspěvek od rskedar »

tenhle mám taky a příjde mi dobrý! miga kdysi chladil s větráčkem moc dobře.
Savage Flux XL HP, SAKURA ZERO S, LRP S10TCR, Venom Creeper http://rcdriftostrava.webnode.cz/
kolajz

Re: chlazeni mig 500

Příspěvek od kolajz »

furt se hřeje jak .... mam pasiv + 3x vetracek to neni mozny:( este skusim dneska dat pastorek z mensim poctem zubu mozna to bude tim. Pokut ani to nepomuze du do jinyho motoru :( zdřejme i prijmac ten z rtr setu jako kazdej nic moc :D popripadne doporucite neco? a stridak ¨nechci to by se rozpadlo staci neco jako mig muze byti strochu silnejsi dekuju (hpi e10)
Uživatelský avatar
rskedar
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1577
Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: chlazeni mig 500

Příspěvek od rskedar »

HPI saturn 20T? to by mohla být pro tebe ta pravá volba
Savage Flux XL HP, SAKURA ZERO S, LRP S10TCR, Venom Creeper http://rcdriftostrava.webnode.cz/
kolajz

Re: chlazeni mig 500

Příspěvek od kolajz »

to mas recht :)
kolajz

Re: chlazeni mig 500

Příspěvek od kolajz »

byl jsem dneska este zajezdit jen 2000mah baterku :lol: skusit jestli se este hreje vymenil jsem pastorek misto 25z za 22z a rekl bych znatelne lepsi v pohode jsem na nem udrzel ruku i nebyl kdovi jak tepli možná problem vyresen. :)
kolajz

Re: chlazeni mig 500

Příspěvek od kolajz »

Vím že 3 po sobě je trestný přispěvky ale nejsu honič :) takže problém vyřešen jak mile jsem jsem dneska chtěl zajezdit skoušel jsem rukou jak dou pootočit vsechny 4 kola a co to ... šli težce jak..... tak jsem se divil čím to může být a nahle jsem objevil ze novej pasivní chladič na motoru byl nakřivo a tim dřel o joint a pekne ho trosku vihobloval tak jsem to posunul a jezdil jsem dneska a vubec jsem nemusel cekat jel furt a pekne :) Omlouvam se za toto tema jsu de**l
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: chlazeni mig 500

Příspěvek od Vrakouš »

Ty příspěvky jsou k věci, poučení pro ostatní.Převod dělá hodně, a to drhnutí taky. :wink:
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11516
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: chlazeni mig 500

Příspěvek od Jirkacbx »

A hlavně chybama se člověk učí,vždy je potřeba "vidět" víc než se nechá vidět 8)
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
kolajz

Re: chlazeni mig 500

Příspěvek od kolajz »

tak jo :) ale taková prkotina.Prostě nechápu že jsem si toho nevsiml dřív :D
Odpovědět

Zpět na „VENTILÁTORY, CHLADIČE ...“