Výběr podvozku

Všechny podvozky od Tamky včetně TT-01

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5117
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od WIN » pát led 01, 2010 11:43 pm

Ano, ale kazdej je individualni. Podivej se jak se to tema po Xté rozjelo :happy-partydance: :happy-jumpgreen: :techie-eatcursor:

Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5078
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm
Bydliště: Vlkov nad Lesy
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od Honza D » sob led 02, 2010 12:30 am

halaly píše:Co když ho to přestane bavit? To pak nechá ve skříni stavebnici TBčka za 4 tisíce? To je už je tam lepší nechat XBPro se vším za 4 litry. Já jsem měl TTčko jako svoje první a byl jsem z něho unesený...... Vím, že ho nemělo cenu tunit, tak jsem si potom našetřil na lepší. Chtěl jsem taky vědět, jestli mě to chytne vůbec.
Ze začátku psal, že chce něco s lepšími jízdními vlastnostmi - to se o TT-čku říct nedá. A taky nepsal, že to bude jeho první auto.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
halaly
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
Bydliště: Poděbrady
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od halaly » sob led 02, 2010 1:48 am

:roll: je mi to jedno co si vezme, klidně ať si koupí třeba tamiya trf.... TTčko má dobré jízdní vlastnosti, sice ne jako tvoje oblíbená 03, ale jezdit se sním snad dá nebo ne?!
Taky nepsal, že už doma nějaké má, kdyby třeba napsal: mám doma ttčko a chci něco lepšího....... tak mu asi tady nehážu ttčko......
Pro začátkem bych koupil něco základního, aby se stím seznámil a ne hned něco zase extra nastavitelného.
Xray T2R
HPI Formula TEN

Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro

veverka69
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 262
Registrován: úte úno 24, 2009 1:02 am
Bydliště: Rakousy
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od veverka69 » sob led 02, 2010 1:51 am

debata o ..... a uz zrejme i bez toho kdo se tazal:) Ja si myslim, ze uz na to ted kazdej koukame tak trochu jako, ze jsme kdysi udelali chybu a zacinali s TT, ale TT je ve sve podstate genialni podvozek. Je naprosto blbuvzdorny a na veskery ptakoviny kolem baraku mi s drobnym tuningem (loziska, spojovacky, kardan) zadny auto nevydrzelo tak dlouho. Takze bych mu radil TT, nejlehci prevod, Mig 500, či Nosram-LRP motory kolem 21 zavitu se daji sehnat za slusnou cenu, bordel kryt a muze jezdit az se z nej bude hulit. Sam jsem s touto sestavou radil kolem baraku jeste v dobe, kdy jsem mel i lepsi podvozky. A ze nema TT slusny jizdni vlastnosti neni pravda, ma dostatecne nizke teziste, coz je jedno z hlavnich kriterii a nejake zemedelske vule skousne, pak si najde podvozek podle sveho gusta a zameru, tak jako kazdy z nas. Ja zacinal s TT na draze a ted jezdim TB 02-03 rally:)

Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5078
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm
Bydliště: Vlkov nad Lesy
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od Honza D » sob led 02, 2010 2:24 am

pro každýho dobrý jízdní vlastnosti znamenají něco jiného. Např. někdo má radši nedotáčivý podvozek, někdo neutrální, někdo přetáčivý (můj případ). V tomhle je rozdíl mezi TT-čkem a vyšší třídou - u tt-čka to moc neovlivníš. Ale u DF-ka, TA-ka i TB-čka si s tim podvozkem můžeš pohrát a aspoň přiblížit tomu svýmu ideálu. Přiznám se, že se mi líp jezdí s kamarádovou TA-05 (on si zas stěžuje na přetáčivost), ale stejně jako Ludek.s jsem chtěl kardan na rally i onroad - proto jsem šel do TB-čka a snažím se to vychytat nastavením - a už se tomu blížim :-)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
deathskull
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1171
Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od deathskull » sob led 02, 2010 4:05 am

no, pokud to ma byt opravdu prvni auto, mozna bych volil fakt neco jednodusiho TT-01e(d), da se lehce prestavit na rally, drift. Nic mene, zase chce auto s dobrymi jizdnimi vlastnostmi, tak ze bych to zase videl na DFko (kdyz to porovnam s TTckem, rozhodne ma lepsi vlastnosti).
Tedka spise zalezi, kolik do toho chces dat:) A hlavne se rozhodnout, zda si koupit jeden podvozek, ktery bude univerzal a nebo se proste rozhodnout, co chces jezdit.
Xray T2R PRO (RA), Xray T2 008 (RA),

Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5117
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od WIN » sob led 02, 2010 10:21 am

Pokud je TT plne nastavovaci coz pri zakoupeni tuningu je, tak ma dobre jizdni vlastnosti, jen ho umet nastavit ze ? Byl jsem pred 4 roky na zavode xraychalange s kamaradama a meli jsem TT-01. Vsichni ostatni meli Xraye, jenom my 3 exoti TT. Jenze panove POKEC dojel v Ačku na 6 miste, Libec v Béčku na 2 a ja na 8 miste. Z 60 jezdcu si myslim, ze to nebylo spatny. Pravdou je, ze se nam TT behem zavodu rozpadalo a to diky uhlikovemu motoru 7z coz je 3,5z stridavej.
Takze neni uplne pravdou ze TT nejde nastavit, nebo ze ma blbe jizdni vlastnosti ... ale po zavode slo TT do sveta, jelikoz bylo zhuntovane.

Uživatelský avatar
Lukass
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1795
Registrován: úte led 01, 2008 12:49 pm
Bydliště: Hošťálková
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od Lukass » sob led 02, 2010 11:44 am

My tu řešíme jaký podvozek,ale ten co to shání se ještě ani neozval...takže ani nevíme kolik za to chce dát.... :roll:
Asso B44 (2x), LRP S8BXe, Team Losi SC....

Brushless is better Bylo: Team Losi Night Crawler, Traxxas eRevo 1/16, Hyper 8e, Hyper 8 PRO ST Brushless-Novak HV 4.5, Team Losi XXX-4 G+, Team Losi XXX-T, HoBao Hyper 7 PRO Brushless, Team Losi XXX-S/G+, traktor od Brudera, Tamiya DF-02,Reely Pyro,X-MOD,Smacker
http://www.vkphoto.cz

Uživatelský avatar
deathskull
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1171
Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od deathskull » sob led 02, 2010 2:21 pm

2 WIN: souhlasim s tebou, ale pokud si vezmes, kolik nacpes do TTcka a kolik pak das do DFka, tak i tak te DFko vyjde levneji a budes mit mensi vule (je fakt, ze na rally ti muzou byt vule relativne u ..... :-) ). Pokud do toho nechce moc investovat a chce to habby (jak psal), tak bych volil TTcko. Osahal si ho, zjistil co a jak funguje a pak bych ho prodal a koupil neco lepsiho.
Xray T2R PRO (RA), Xray T2 008 (RA),

Uživatelský avatar
halaly
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1712
Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
Bydliště: Poděbrady
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od halaly » sob led 02, 2010 2:38 pm

Šak o tom celou dobu mluvím......
Jestli už teď ví, že ho to chytne a že bude jezdit závody, tak už něco lepšího než TT, ať už je to TB-02 nebo DF-03ra
Xray T2R
HPI Formula TEN

Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro

Ludek.s
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: pát led 01, 2010 8:03 pm

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od Ludek.s » sob led 02, 2010 6:31 pm

Děkuju moc za rady, ani jsem nečekal tolik ochotných odpovědí :) . Já bych právě, jak psal deathskull, měl nejradši jeden uni. Počítám samozřejmě s tím, že jej pokaždé na provozování jiného stylu jízdy budu muset nastavit. To TB-03D (TB-03) se mi docela líbí, ale přijde mi dost drahé, takže bych ho nemohl koupit nové. TB-02 se mi líbí také a hlavně je pro mě cenově mnohem přijatelnější. A to TB-03 z nej konstrukčně vychází, že? U něj (02) jsou prý problémy s diferenciály a s kardanem. Na ty diferenciály jsem našel návod jak je případně vylepšit, ale co s tím kardanem? Výrobci, co na tamiye vyrábí tuningové díly ho už upravili nebo koupírují ten špatný od Tamiye?

Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5078
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm
Bydliště: Vlkov nad Lesy
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od Honza D » sob led 02, 2010 6:46 pm

Ten kardan nevím, jestli jde koupit, ale určitě jde vyrobit. Ale potom tu někdo psal, že stačí rána a ten delší kardan ti přirazí převody diferáku k sobě a zníčí.

Našel jsem prý skoro nové TB-03 na bazaru, celkem výhodně, můžeš se kouknout http://inzerce.modelbazar.cz/show.php?ftxt=%22tb-03%22
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od Vrakouš » ned led 03, 2010 8:29 am

Věčná debata TT-01 ano či ne ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Podle mě je to jednoduché, jsou 2 druhy lidí, kteří začínají.Ti první mají slušné finanční zázemí, a mohou si dovolit koupit podvozek na vyšší úrovni rovnou.
Ti druzí, a podle mě početnější, prostě takové možnosti nemají.Sahnou po TT-01 a začnou upravovat.Ložiska, olejové tlumiče, a postupně další věci jak kapsa dovolí.
A podle mě je ta druhá cesta skoro i lepší.Jednak se na TT-01 naučí auto nastavit, důkladně se s ním seznámí, a když ho časem prodají a koupí něco lepšího, tak už mají nějaké zkušenosti.
Já začínal s TB-01 a zvykl si na něj tak, že X-raye používám jen na asfalt a v hale, a na šotolinu jsem se vrátil ke "starému dobrému" TB-01. :dance:
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z

Uživatelský avatar
deathskull
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1171
Registrován: pát črc 24, 2009 9:37 pm
Bydliště: Pardubice / Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od deathskull » ned led 03, 2010 4:01 pm

ja jsem teda zacinal na DF-02 a pak jsem si bral TT-01e a muzu rict, ze teorie je jena vec a praxe druha:) Myslim, ze jsem mel toho hodne nacteno odsud, ale stejne je to pak v praxi trosku jine, proto bych spise volil tt-01 (jednak kvuli cene a jednak kvuli jeho jednoduchosti + pripadnym nahradnim dilum - prece jenom se jedna o nejrozsirenejsi podvozek). Skoda, ze mam na svoje TTcko uz kupce, jinak bych ti ho nabidl (kupec ho ma zamluven do poloviny ledna, tak ze pokud pockas a on to nevezme, tak bych ti ho mohl prodat).
Xray T2R PRO (RA), Xray T2 008 (RA),

Ludek.s
Neaktivní uživatel
Neaktivní uživatel
Příspěvky: 6
Registrován: pát led 01, 2010 8:03 pm

Re: Výběr podvozku

Příspěvek od Ludek.s » úte led 05, 2010 4:13 pm

Honza D píše:Ten kardan nevím, jestli jde koupit, ale určitě jde vyrobit. Ale potom tu někdo psal, že stačí rána a ten delší kardan ti přirazí převody diferáku k sobě a zníčí.
Takže myslíš, že TB-02 radši ne, jo? Uvidím jak na tom budu finančně. Já teď auto vybírám do budoucna, dovolit si ho koupit můžu tak za 2-3 měsíce, ale za ten odkaz díky :wink:

Odpovědět

Zpět na „Onroad Tamiya“