Můj miláček Porsche 944S2
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Můj miláček Porsche 944S2
Tak pánové, můj sen se vyplnil, konečně jsem si po 7 letech slintání pořídil Porsche 944 a měl jsem štěstí a kápnul na vyloženě libovej kousek a to druhou nejsilnější 944 vůbec a to verzi S2, kromě klimatizace je auto v plné výbavě tehdejší doby 8)
Technické parametry mé 944:
Model: PORSCHE 944 S2
Karoserie: coupé, targa
Barva: L5 = Saphir metallic (stříbrnobleděmodrá metalíza)
Rok výroby: 1989
Najeto: cca 230.000 km
Obsah motoru: 2990 ccm (3.0), 16Ventiler
Výkon: 155 kW, 211 ps, max 6000 ot/m
Kroutící moment: 280nm
Převodovka: manuální
Max. rychlost: 250 km/h
Zrychlení z 0-100: 6 s
Výbava: ABS, posilovač řízení, el. ovládaná přední sedadla, el. vytápěná sedadla, el. ovládaná okna, el. ovládaná zrcátka, el. ovládaná targa, vyjímatelná targa, el. otvírání kufru, zadní stěrač, originál Porsche CUP1 alu disky 17" přední 215/40 zadní 255/40, brzdy 300mm čtyřpístkové, 10-ti reproduktorová audio sestava z Porsche 944 Turbo, interiér v kůži, dělená sklopná zadní sedadla, vyjímatelná zadní sedadla, centrální zamykání, dálkové ovládání, imobilizér
Opravy na autě:
komplet výměna náplní, klínový řemen, alternátor, dovírání targy, řadící páka, zadní stěrač, topení, kosmetické upravy laku
Úpravy které chci provést:
výměna parabol hlavních světel, komplet výměna předních žárovek (výkonější verze) ve všech světlech, zatónování skel, laděný výfuk, křídlo z Porsche 968, kliky z Porsche 968, zrcátka z Porsche 968, sedačky včetně interiéru dát do nové kůže, vybrané části interiéru převést do alu optik, autorádio a repro nahradit sestavou od Sony, kožená řadící páka z 944, sportovní volant průměr 30 cm, sportovní budíky, sportovní pedály, změna osvětlení interiéru
Foto:
Technické parametry mé 944:
Model: PORSCHE 944 S2
Karoserie: coupé, targa
Barva: L5 = Saphir metallic (stříbrnobleděmodrá metalíza)
Rok výroby: 1989
Najeto: cca 230.000 km
Obsah motoru: 2990 ccm (3.0), 16Ventiler
Výkon: 155 kW, 211 ps, max 6000 ot/m
Kroutící moment: 280nm
Převodovka: manuální
Max. rychlost: 250 km/h
Zrychlení z 0-100: 6 s
Výbava: ABS, posilovač řízení, el. ovládaná přední sedadla, el. vytápěná sedadla, el. ovládaná okna, el. ovládaná zrcátka, el. ovládaná targa, vyjímatelná targa, el. otvírání kufru, zadní stěrač, originál Porsche CUP1 alu disky 17" přední 215/40 zadní 255/40, brzdy 300mm čtyřpístkové, 10-ti reproduktorová audio sestava z Porsche 944 Turbo, interiér v kůži, dělená sklopná zadní sedadla, vyjímatelná zadní sedadla, centrální zamykání, dálkové ovládání, imobilizér
Opravy na autě:
komplet výměna náplní, klínový řemen, alternátor, dovírání targy, řadící páka, zadní stěrač, topení, kosmetické upravy laku
Úpravy které chci provést:
výměna parabol hlavních světel, komplet výměna předních žárovek (výkonější verze) ve všech světlech, zatónování skel, laděný výfuk, křídlo z Porsche 968, kliky z Porsche 968, zrcátka z Porsche 968, sedačky včetně interiéru dát do nové kůže, vybrané části interiéru převést do alu optik, autorádio a repro nahradit sestavou od Sony, kožená řadící páka z 944, sportovní volant průměr 30 cm, sportovní budíky, sportovní pedály, změna osvětlení interiéru
Foto:
Naposledy upravil(a) CYBERDREAM dne úte pro 11, 2007 3:26 pm, celkem upraveno 4 x.
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
Mas peknyho krasavce, gratuluju
Vim ze je to zbytecny, ale primlouval bych se, nechat to v origo vzhledu...
jakejkoliv neorigonalni tuning, doplnky z jinyho modelu atd tomu ubiraji na klasicistnosti. A todle auto klasika je.
Vim ze je to zbytecny, ale primlouval bych se, nechat to v origo vzhledu...
jakejkoliv neorigonalni tuning, doplnky z jinyho modelu atd tomu ubiraji na klasicistnosti. A todle auto klasika je.
Tamiya TT-01 Gatebil Escort WRC (drift), Focus WRC (rallye)
Tamiya F-350 High-Lift
Project Defender - vice info ZDE
Futaba 3PM-2.4G, Spektrum DX6
Tamiya F-350 High-Lift
Project Defender - vice info ZDE
Futaba 3PM-2.4G, Spektrum DX6
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
- martintb01
- Partner Tamiyaclubu
- Příspěvky: 53
- Registrován: pát led 05, 2007 4:41 pm
- Bydliště: Polepy u Litoměřic
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 847
- Registrován: stř srp 01, 2007 4:47 pm
- Bydliště: Praha 13
- Kontaktovat uživatele:
pěkné, ale hudba od SONY hmm nevím nevím řekl bych, že na trhu máš daleko lepší firmy zabývající se muzikou....SONY je dobré pro domácí použití koukni na :
http://www.audioves.cz nebo http://www.fancarhifi.cz/ popřípadě zkus projet fora zabývající se muzikou tož můj tip
http://www.audioves.cz nebo http://www.fancarhifi.cz/ popřípadě zkus projet fora zabývající se muzikou tož můj tip
to ano, ale at tam das cokoliv, tak uz nebude tvoje S2ka original Tak si aspon schovej ty stary veci aby se to dalo vratit zpet.CYBERDREAM píše:968 je vrchol v řadě 924,944, 968. 968 má stejný podvoze, brzdy, motor, jako můj model
Jinak co se tyka hudby, tak viz hensel. dal bych tam neco, co aspon designem odpovida dobe vzniku auta a zbytek komponent peclive poschovaval. Takze treba sehnat starsi Nakamichi, ty mely klasickej design.
Tamiya TT-01 Gatebil Escort WRC (drift), Focus WRC (rallye)
Tamiya F-350 High-Lift
Project Defender - vice info ZDE
Futaba 3PM-2.4G, Spektrum DX6
Tamiya F-350 High-Lift
Project Defender - vice info ZDE
Futaba 3PM-2.4G, Spektrum DX6
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Sony je u mě srdeční záležit, kromě telefonu (ty fakt neumí) mám od nich vše.
Samozřejmě vezmu decentní, žádný designový technoid současnosti.
Sehnat rádio z tehdejší doby se dá, dělal se tam Blaupunkt s kazeťákem, ale mě kazeťák nestačí. CD s MP3,OGG,WMA je pro mě podmínkou, ale uvidíme to je to poslední co budu řešit, priorita pro mě je aby auto funguvalo tak jak má a potom půjdou na řadu kosmeťáky a doplňky
Samozřejmě vezmu decentní, žádný designový technoid současnosti.
Sehnat rádio z tehdejší doby se dá, dělal se tam Blaupunkt s kazeťákem, ale mě kazeťák nestačí. CD s MP3,OGG,WMA je pro mě podmínkou, ale uvidíme to je to poslední co budu řešit, priorita pro mě je aby auto funguvalo tak jak má a potom půjdou na řadu kosmeťáky a doplňky
Porsche Boxster, 150 kW, 205ps, 2490 ccm, 16V, 0-100 6.7s, max 250 km, abs, krouťák 245Nm, Carrera 17" 205/50+255/40, komplet v el., ineriér v kůži
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
PORSCHE, vše ostatní je kompromis!!!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 847
- Registrován: stř srp 01, 2007 4:47 pm
- Bydliště: Praha 13
- Kontaktovat uživatele:
cyby fakt to SONY do auta neee nevěřil a když jsem vyměnil tak jsem pochopil sice jsem vyměnil za Panasonic což taky není úplně košer, ale model co mám je velice schopný..a až budu znovu měnit jdu do Alpinky to jsou rádia a ne chrastítkaCYBERDREAM píše:Sony je u mě srdeční záležit, kromě telefonu (ty fakt neumí) mám od nich vše.
Samozřejmě vezmu decentní, žádný designový technoid současnosti.
Sehnat rádio z tehdejší doby se dá, dělal se tam Blaupunkt s kazeťákem, ale mě kazeťák nestačí. CD s MP3,OGG,WMA je pro mě podmínkou, ale uvidíme to je to poslední co budu řešit, priorita pro mě je aby auto funguvalo tak jak má a potom půjdou na řadu kosmeťáky a doplňky
Autíčko nádherný - gratuluju!
Jinak ale souhlasím s deekayem, u takovýho (a tak vybavenýho) auta zatmavení skel, instalace křídla a zrcátek z jinýho modelu silně zavání tuzingem...
Já bych radši cpal prachy do podvozku a motoru (nemyslim tuning, ale aby byly v perfektním stavu).
Jinak ale souhlasím s deekayem, u takovýho (a tak vybavenýho) auta zatmavení skel, instalace křídla a zrcátek z jinýho modelu silně zavání tuzingem...
Já bych radši cpal prachy do podvozku a motoru (nemyslim tuning, ale aby byly v perfektním stavu).
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
- CYBERDREAM
- ČESTNÝ ČLEN
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon led 23, 2006 4:21 pm
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
- Jirka
- Píšu hodně
- Příspěvky: 598
- Registrován: pon bře 05, 2007 9:54 pm
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Jsem taky zastáncem nechat vše v origo stavu...
Podvozek: Team Losi XXXS
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse
Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/
Kastle: Peugeot 206 WRC
Regl: LRP F1 Reverse
Nabíječka:Ultramat 12
Baterky: Nosram 1600mAh, 4000mAh, 4200mAh
Rádio:Graupner XS-6 Synteza
Náš web: http://rcdvur.tym.cz/