Přev. poměr stříďák 15,5t
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Přev. poměr stříďák 15,5t
Nemáte někdo odzkoušený, jakej přev. poměr je tak nějak akorát pro 15,5t? Zkoušel jsem něco pohledat, ale nějak z toho nejsem moc chytrej . Jedná se o 4WD podvozek, klasická placka. Myslíte že poměr 3,5:1 by byl schůdnej?
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: Přev. poměr stříďák 15,5t
Podívej se na doporučené převodové poměry např. u LRP ZDE a pokusit se ho odhadnout.
3,5:1 se jezdili u formule s 21,5 závitem. Záleží na tom kde budeš jezdit, asfalt/koberec 5:1, ale radši lehčí a časem přitlačit
3,5:1 se jezdili u formule s 21,5 závitem. Záleží na tom kde budeš jezdit, asfalt/koberec 5:1, ale radši lehčí a časem přitlačit
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Přev. poměr stříďák 15,5t
Tak o týhle tabulce jsem nevědel. Vím, že byla kdysi u Novaku na stránkách, ale jak skončila podpora, tak tabulka zmizela a neměl jsem kde hledat poměry od kterých se odpíchnout. 3,5:1 mě napadlo podle toho že na 8,5z mam 6,5:1 a tenhle motor točí polovinu . Je to nějakej speed passion konstruovanej pro formule, takže by mohl mít větší krouťák (?)....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Re: Přev. poměr stříďák 15,5t
Do zadokolky on-road bych zkusil převod 4,5:1 a podle teploty a členitosti trati bych ladil dál.
Ještě je důležité jaký regulátor použiješ, jestli budeš časovat reglem a tak. Pak se vše mění.
Ještě je důležité jaký regulátor použiješ, jestli budeš časovat reglem a tak. Pak se vše mění.
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Přev. poměr stříďák 15,5t
reglem se casovat nebude. Auto je jenom na projeti po parkovisti pro brachu. Jde jenom o to, aby to alespon trochu jelo
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 3828
- Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přev. poměr stříďák 15,5t
tak na tohle pozor. nelze použít stejnej převod pro použití na dráze a pro blbnutí na parkovišti, kde to podle mě dostává větší kouř.... styl jízdy plnej plyn / plná brzda, hrabačky atd.... takže bych dal spíš lehčí převod...
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
-
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 3229
- Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
- Bydliště: Litvínov
Re: Přev. poměr stříďák 15,5t
takovej zpusob jezdeni se u nas moc nepraktikuje. Nevim jak to nazvat, ale jezdime spis jako na draze (tu a tam necim vyhrazeny) ale pritom to s drahou nema moc spolecnyho. Ale takovy ty blbosti jako hrabacky a tak, tak spis ne.
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM