Přev. poměr stříďák 15,5t

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Přev. poměr stříďák 15,5t

Příspěvek od tjjack »

Nemáte někdo odzkoušený, jakej přev. poměr je tak nějak akorát pro 15,5t? Zkoušel jsem něco pohledat, ale nějak z toho nejsem moc chytrej :mrgreen: . Jedná se o 4WD podvozek, klasická placka. Myslíte že poměr 3,5:1 by byl schůdnej?
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Přev. poměr stříďák 15,5t

Příspěvek od 3p0 »

Podívej se na doporučené převodové poměry např. u LRP ZDE a pokusit se ho odhadnout.
3,5:1 se jezdili u formule s 21,5 závitem. Záleží na tom kde budeš jezdit, asfalt/koberec 5:1, ale radši lehčí a časem přitlačit :D
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Přev. poměr stříďák 15,5t

Příspěvek od tjjack »

Tak o týhle tabulce jsem nevědel. Vím, že byla kdysi u Novaku na stránkách, ale jak skončila podpora, tak tabulka zmizela a neměl jsem kde hledat poměry od kterých se odpíchnout. 3,5:1 mě napadlo podle toho že na 8,5z mam 6,5:1 a tenhle motor točí polovinu ;-). Je to nějakej speed passion konstruovanej pro formule, takže by mohl mít větší krouťák (?)....
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Přev. poměr stříďák 15,5t

Příspěvek od 3p0 »

Do zadokolky on-road bych zkusil převod 4,5:1 a podle teploty a členitosti trati bych ladil dál.
Ještě je důležité jaký regulátor použiješ, jestli budeš časovat reglem a tak. Pak se vše mění.
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Přev. poměr stříďák 15,5t

Příspěvek od tjjack »

reglem se casovat nebude. Auto je jenom na projeti po parkovisti pro brachu. Jde jenom o to, aby to alespon trochu jelo :)
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Pajik_CZ
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 3828
Registrován: pát srp 07, 2009 5:30 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Přev. poměr stříďák 15,5t

Příspěvek od Pajik_CZ »

tak na tohle pozor. nelze použít stejnej převod pro použití na dráze a pro blbnutí na parkovišti, kde to podle mě dostává větší kouř.... styl jízdy plnej plyn / plná brzda, hrabačky atd.... takže bych dal spíš lehčí převod...
Oficiálně jsem s modelařinou skončil, proto jsem si koupil stavebnici MB Actros :D

Čeština je sice freeware, ale není opensource !!!
Svoje názory nemění jen blbec a mrtvola....
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Přev. poměr stříďák 15,5t

Příspěvek od tjjack »

takovej zpusob jezdeni se u nas moc nepraktikuje. Nevim jak to nazvat, ale jezdime spis jako na draze (tu a tam necim vyhrazeny) ale pritom to s drahou nema moc spolecnyho. Ale takovy ty blbosti jako hrabacky a tak, tak spis ne. ;)
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Odpovědět

Zpět na „VŠE OSTATNÍ CO NENÍ ZAŘAZENÉ V DEPU“