Kardan vs. remen
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
- jerry mouse
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 120
- Registrován: čtv črc 30, 2009 12:50 pm
- Bydliště: East europe- Presov SVK.
- Kontaktovat uživatele:
Kardan vs. remen
Je lepsi remen alebo kardan na onroad jazdenie, a preco je lepsi remen ako kardan, a naopak.
Tamiya .TB-5 Evo RA.Xerun 60A,13,5T,Lipo4000mAh 35C. . Sakura Zero RRD-Xerun60A-LRP17,5T GTR-35 Safety Car.
RC Futaba 3PM-2,4 DSM 2x + T6-EXP 2,4GHz.
Ford 350-RC4WD-Novac-Modelex-FOR SALE! DCC-90 007.Defender. http://www.rcautopresovforum.net/
RC Futaba 3PM-2,4 DSM 2x + T6-EXP 2,4GHz.
Ford 350-RC4WD-Novac-Modelex-FOR SALE! DCC-90 007.Defender. http://www.rcautopresovforum.net/
- Tim
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2545
- Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan vs. remen
Řemen ti víc ušetří unašeče a poloosy atd. , je to takový jemnější, kardan jde prostě natvrdo a s hodně silným motorem to není tak poslušný. Ale zase u něj neodcházejí řemínky,nemusíš řešit jak jsou napnutý atd...
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
- rskedar
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1577
- Registrován: sob led 05, 2008 3:14 pm
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan vs. remen
rozdílů je tam víc, ale asi jen 2 bych vyzvedl do popředí jako nejdůležitější, ptž pro tebe jako běžného uživatele ten zbytek moc důležitý nebude a rozdíly bys asi ani nepoznal.
1. kardanové podvozky bývají lépe použitelné i mimo závodní dráhy bez jakých koliv úprav kvůli toho, že mívají kryté převody a nelítá do nich bordel ( není to pravidlem - např. některé monstry...) u řemínkových podvozků se to řeší krytem, ale pak auto nabírá na váze.
2. u řemínkových podvozků je plynulejší přenos výkonu na kola a řemínky do jisté míry fungují jako ochrana převodů, ptž roztahováním a smršťováním řemene se vytrácí všelijaké rázy a vibrace od kol atd...
když tak mě někdo doplňte....
1. kardanové podvozky bývají lépe použitelné i mimo závodní dráhy bez jakých koliv úprav kvůli toho, že mívají kryté převody a nelítá do nich bordel ( není to pravidlem - např. některé monstry...) u řemínkových podvozků se to řeší krytem, ale pak auto nabírá na váze.
2. u řemínkových podvozků je plynulejší přenos výkonu na kola a řemínky do jisté míry fungují jako ochrana převodů, ptž roztahováním a smršťováním řemene se vytrácí všelijaké rázy a vibrace od kol atd...
když tak mě někdo doplňte....
- jerry mouse
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 120
- Registrován: čtv črc 30, 2009 12:50 pm
- Bydliště: East europe- Presov SVK.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan vs. remen
V pripade STOCK s motorom 10,5 striedak by to mohlo byt este celkom v pohode nemyslis? :binkybaby:Tim píše:Řemen ti víc ušetří unašeče a poloosy atd. , je to takový jemnější, kardan jde prostě natvrdo a s hodně silným motorem to není tak poslušný.
Tamiya .TB-5 Evo RA.Xerun 60A,13,5T,Lipo4000mAh 35C. . Sakura Zero RRD-Xerun60A-LRP17,5T GTR-35 Safety Car.
RC Futaba 3PM-2,4 DSM 2x + T6-EXP 2,4GHz.
Ford 350-RC4WD-Novac-Modelex-FOR SALE! DCC-90 007.Defender. http://www.rcautopresovforum.net/
RC Futaba 3PM-2,4 DSM 2x + T6-EXP 2,4GHz.
Ford 350-RC4WD-Novac-Modelex-FOR SALE! DCC-90 007.Defender. http://www.rcautopresovforum.net/
- Tim
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2545
- Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
- Bydliště: Rudná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan vs. remen
JJ jezdil jsem s kardanem 8,5 a to bylo vpoho
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Re: Kardan vs. remen
Stejne bych sel do reminku-pri pouziti stockovy 10,5ky na lipolech s vetsim punchem to uz dost kope...
TRF416X, Mazda 6 Speed, SP2.0LPF, SP13.5, Z590, Nosram LiPo 5300 28C
Ultramat 12, DX 3.0
Ultramat 12, DX 3.0
Re: Kardan vs. remen
A na rally? Kardan nebo remen?
Re: Kardan vs. remen
Kardan většinoumívá krytý přeovdy, u řemínku je to spíš vyjímka (losi). Jinak u rally ten rozdíl až tak velký nebude.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: Kardan vs. remen
kardan má viac prevodov a preto aj straty tak isto viac masy na roztáčanie a tak isto aj brzdenie ale vdaka lepšiemu krytovaniu je super na nie najčistejšiu trať
pri remeňoch je všetko tak povediac v osi a je to jednoduchšie rozbehnúť a aj zastaviť, akurát treba koberec alebo super vyčistenú trať
myslím že tu niekto aj porovnával odber prúdu naprázdno a remeň viedol
priatelka má T1Rku a ja TB-03 na dráhe jej nestačím ale pred tescom si moc nezajazdí
kardan = super pojazdenie kdekolvek (90% podvozkov)
remeň = vyššia možnosť zvýťaziť na koberci či čistom asfalte
pri remeňoch je všetko tak povediac v osi a je to jednoduchšie rozbehnúť a aj zastaviť, akurát treba koberec alebo super vyčistenú trať
myslím že tu niekto aj porovnával odber prúdu naprázdno a remeň viedol
priatelka má T1Rku a ja TB-03 na dráhe jej nestačím ale pred tescom si moc nezajazdí
kardan = super pojazdenie kdekolvek (90% podvozkov)
remeň = vyššia možnosť zvýťaziť na koberci či čistom asfalte
Tamiya TB-03D / LRP eraser 10,5z
- jerry mouse
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 120
- Registrován: čtv črc 30, 2009 12:50 pm
- Bydliště: East europe- Presov SVK.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan vs. remen
Mas pravdu, ale aj keby som mal remen tak nedojdem lepsie ako posledny. Aspon mam dobry pomer vykonu podvozku a jazdca!Tarzanbb píše:kardan má viac prevodov a preto aj straty tak isto viac masy na roztáčanie a tak isto aj brzdenie ale vdaka lepšiemu krytovaniu je super na nie najčistejšiu trať
pri remeňoch je všetko tak povediac v osi a je to jednoduchšie rozbehnúť a aj zastaviť, akurát treba koberec alebo super vyčistenú trať
myslím že tu niekto aj porovnával odber prúdu naprázdno a remeň viedol
priatelka má T1Rku a ja TB-03 na dráhe jej nestačím ale pred tescom si moc nezajazdí
kardan = super pojazdenie kdekolvek (90% podvozkov)
remeň = vyššia možnosť zvýťaziť na koberci či čistom asfalte
Tamiya .TB-5 Evo RA.Xerun 60A,13,5T,Lipo4000mAh 35C. . Sakura Zero RRD-Xerun60A-LRP17,5T GTR-35 Safety Car.
RC Futaba 3PM-2,4 DSM 2x + T6-EXP 2,4GHz.
Ford 350-RC4WD-Novac-Modelex-FOR SALE! DCC-90 007.Defender. http://www.rcautopresovforum.net/
RC Futaba 3PM-2,4 DSM 2x + T6-EXP 2,4GHz.
Ford 350-RC4WD-Novac-Modelex-FOR SALE! DCC-90 007.Defender. http://www.rcautopresovforum.net/
Re: Kardan vs. remen
S tou setrvačností je to pravda, ale AL kardan ti váží tak 5g maxiálně, zkus si ho roztočit a zastavit rukou a nezapomeň, že u řemenu se musí vynaložit nějaká síla, aby se ohnul.Tarzanbb píše:kardan má viac prevodov a preto aj straty tak isto viac masy na roztáčanie a tak isto aj brzdenie ale vdaka lepšiemu krytovaniu je super na nie najčistejšiu trať
pri remeňoch je všetko tak povediac v osi a je to jednoduchšie rozbehnúť a aj zastaviť, akurát treba koberec alebo super vyčistenú trať
myslím že tu niekto aj porovnával odber prúdu naprázdno a remeň viedol
priatelka má T1Rku a ja TB-03 na dráhe jej nestačím ale pred tescom si moc nezajazdí
kardan = super pojazdenie kdekolvek (90% podvozkov)
remeň = vyššia možnosť zvýťaziť na koberci či čistom asfalte
Jestli myslíš test TL-01 vs T2r tak to bude tim, že TL-ko má zbytečnš moc zubů velkých jako u traktoru
To, že přítelkyně vyhrává možná bude tim, že má o třídu vyšší a lehčí podvozek, ne tim, že má řemínek.
Řemínek má jen 2 výhody - 1) tím, že je pružný, pohlcuje rány od motoru a chrání tím převody
2) motor je uložený napříč, takže se jeho kroutící moment neprojevuje na jízdě(u kardanu se při přidání plynu zatíží jedna strana a auto začne mírnš zatáčet)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 126
- Registrován: sob črc 04, 2009 12:28 pm
- Bydliště: Klatovy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan vs. remen
DF03Ra . Tam sem nikdy nic takovýho nepozoroval .
Naposledy upravil(a) Red dne pon srp 24, 2009 10:46 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Kardan vs. remen
no s cim jezdi drahovi mistri sveta 1:10 ep? ma nekdo z nich kardan?
nevim, jak je to v bugynach, tam netusim...
nevim, jak je to v bugynach, tam netusim...
- halaly
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1712
- Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan vs. remen
a stojí nějaký karbonový podvozek víc, jak desítku? viděls někdy karbonový podvozek s kardanem? (nemyslím ty konverze nebo jak se tomu nadává)
Xray T2R
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
- hejkal
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 152
- Registrován: sob lis 29, 2008 6:17 pm
- Bydliště: Praha 4 Kunratice Tomas "Hejkal" Knopp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kardan vs. remen
samozrejme: Yokomo MR-4TC SD , Tamiya TB evo 3 surikarn, 4, 4 MS, 5, kyosho TF-5 Shaft Drivehalaly píše:a stojí nějaký karbonový podvozek víc, jak desítku? viděls někdy karbonový podvozek s kardanem? (nemyslím ty konverze nebo jak se tomu nadává)
vsechny v case sve slavy stali stejne jako reminkace
teamairspeed.com