Koukám zajímavý téma, Loupák vyrazil na asfalt!
Je to hodně obsáhlý téma, ale z mých zkušeností se na Open Tour dost dlabe na kontrolu pravidel. Jsou rádi, že jim tam jezděj lidi, tak je nechtějí prudit omezeníma a řada z Hobbíkářů toho zneužívá. Ti ostatní se buď přizpůsobí a začnou to šulit taky, nebo se na tu kategorii vykašlou. Dal bych ruku do ohně za to, že nikdo z první trojky neměl auto dle regulí. Minimálně časování na stříďáku dožene opravdu hodně, jinak by se nechytaly, tomu věř, no a komu z jezdců se kontoloval převod???
Pokud bys chtěl použít nejrychlejší povolenej motor, tak můžu potvrdit ten LRP S10 Blast, mam v závodech vyzkoušenou i tu rychlejší variantu High Torque, Saturna, Johnsona, Himoto i Miga v porovnání se stříďákama. Konec konců se můžeš sám přesvědčit, můžu ti je půjčit na zkoušku, nebo můžem porovnat maximálku na našem On-road place na franťáku
http://www.forum.tamiyaforum.cz/viewtop ... 12&t=15168 s předepsaným převod. poměrem a různě těžkými podvozky. Můžem zkusit klasickej těžkej plasťák od Himota, karbonovýho Cyclona i GTčko X-Ray, vše k dispozici... Nebo můžem vyrazit testovat na jeden závod do Český Lípy...
Taky mam ještě jednu solidní fintičku, jak porychlit auto, ale to tady nebudu psát, třeba se nám bude hodit na MČR a nechci aby to měl každej...

Předvedu osobně...
Chtělo by to spíš pokecat, je to fakt nadýl
