Tak vám jezdím po netu a co nevidím, nové Himoto (na první pohled kříženec všeho možného, ale co není :--) )
odkaz na článek: zde
a další fotografie : zde
HIMOTO TOURING CAR 2013
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- Dave238
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 100
- Registrován: ned bře 11, 2012 1:46 pm
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Re: HIMOTO TOURING CAR 2013
Tak tohle vipadá hodně pěkně ale aby to bylo funkční ....
Co myslíte vy bude to například jako X-ray nebo TRFko?
Co myslíte vy bude to například jako X-ray nebo TRFko?
Podvozky:Tamiya TT-01D Nissan 350z, Himoto Nascada Mitsubichi EVO X full tuning
Motory: Fanthom Team Super Stock 17x2z SS a Ez-run 9T.
Regulátory: Robitronic Speedstar 2 12T a Turnigy 60A ESC
Baterie: Li-pol Turnigy nano-tech 6000mah Ni-mh Nosram 3000mah
Rc Souprava : LRP C3-STX 2.4ghz F.H.S.S
Motory: Fanthom Team Super Stock 17x2z SS a Ez-run 9T.
Regulátory: Robitronic Speedstar 2 12T a Turnigy 60A ESC
Baterie: Li-pol Turnigy nano-tech 6000mah Ni-mh Nosram 3000mah
Rc Souprava : LRP C3-STX 2.4ghz F.H.S.S
- Loupák83
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1410
- Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
- Bydliště: Semily a Praha
Re: HIMOTO TOURING CAR 2013
z větší části je to obšlehnutá T3 2012 ale jsou tam prvky i z T4 a dalších okruhových speciálů
otázka bude kolik si za to řeknou a jak to bude s kvalitou. Přeci jen himoto je "králem" levných ale naprosto blbuvzdorných a hodně odolných podvozků a uvidíme jak vyřeší tlumiče na to jejich podvozky hodně trpěli, ale to bylo daný i cenou
otázka bude kolik si za to řeknou a jak to bude s kvalitou. Přeci jen himoto je "králem" levných ale naprosto blbuvzdorných a hodně odolných podvozků a uvidíme jak vyřeší tlumiče na to jejich podvozky hodně trpěli, ale to bylo daný i cenou
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Re: HIMOTO TOURING CAR 2013
Už jsme to probírali s Loupákem, rozhodující bude cena a dostupnost náhradních dílů. Pro kategorii Hobby je to horký kandidát
Když se na tento podvozek podívám více z blízka, jsou tam věci ze kterých bych měl strach. Jednou věcí jsou držáky parohů, nemají žádnou opěru (zesílení ve spodní části), při nárazu se můžou ohýbat.
Další věcí je horní plato v jeho přední části, zde je problém větší, příliš ostrý (téměř pravoúhlý) přechod nebude to pravé.
No z každého podvozku je tam kousek, ale ono se asi nedá vymyslet něco revolučního (vyjma AWESOMATIX) pro komerční využití.
Když se na tento podvozek podívám více z blízka, jsou tam věci ze kterých bych měl strach. Jednou věcí jsou držáky parohů, nemají žádnou opěru (zesílení ve spodní části), při nárazu se můžou ohýbat.
Další věcí je horní plato v jeho přední části, zde je problém větší, příliš ostrý (téměř pravoúhlý) přechod nebude to pravé.
No z každého podvozku je tam kousek, ale ono se asi nedá vymyslet něco revolučního (vyjma AWESOMATIX) pro komerční využití.
Naposledy upravil(a) 3p0 dne pát bře 22, 2013 2:02 pm, celkem upraveno 2 x.
Re: HIMOTO TOURING CAR 2013
Je spíš otázka, jestli se to vůbec v téhle podobě bude vyrábět. V Norimberku bývá spousta věcí, který ani po roce nejsou k sehnání. Až to bude na krámech, pak má smysl o tom mluvit.
Věřim, že dřív uvidíme TC od Duranga, a tam už by něco "revolučního" být mohlo...
Věřim, že dřív uvidíme TC od Duranga, a tam už by něco "revolučního" být mohlo...
Himoto Z-3 OnRoad; XRay T3 12´; XRay T4; Ansmann X4 Pro, TeamC T4 Competition
http://rcautaliberec.webnode.cz/
http://rcautaliberec.webnode.cz/