Stránka 2 z 2

Re: Rally Set-up

Napsal: ned říj 25, 2009 8:23 pm
od halaly
Honzo, tím to fakt není, zkoušel jsem to....... u toho mojého stálo snad 5 kluků a nic nepomohlo

Re: Rally Set-up

Napsal: ned říj 25, 2009 8:39 pm
od WIN
Oou jsem se upsal, stane se. Samozreme je to 18 mm

Re: Rally Set-up

Napsal: ned lis 22, 2009 12:47 am
od Embie
Dajdou : Rezerva v propadu je určitě důležitá, to by ti (nebo tvýmu týmovýmu nevim koho jsem to vyfotil) to auto pak nemohlo nikdy udělat toto. Ten stupínek byl par milimetru a kolo už je nahoře, nebo jsi jel pekelně rychle, což nevim jestli riskuješ těch 10 s :mrgreen:

Re: Rally Set-up

Napsal: sob úno 06, 2010 1:47 am
od Embie
Kluci, na začátku sezony se zase pojede pár asfaltovejch závodů, tak trošku laboruju. Chci se zeptat co s tlumičema? Jak položit atd na rally. Četl jsem i názor (a ne zrovna od jezdce co jezdí na konci startovního pole) že měl na jeden asfaltovej závod předek 8mm a zadek 6mm výšku. K čemu je to dobrý takhle rozdílně? A dál co se stabilizátorama - myslíte, že se na asfaltovou rally hodí (upřímně ani nevím čemu jsou, jen tak základně vím, co by měly plnit za fci)? A dále co s kroutivostí? Mám na autě nějaké kuprexitové plato či co, a je to nehorázně kroutivý, fakt mooooc na šotku to asi bude bobma, ale asfalt? Nevím, jestli nezvolit spíše karbon... Díky za rady

Re: Rally Set-up

Napsal: sob úno 06, 2010 1:56 am
od tjjack
takhle ti kastle dělá jakoby padák a nadlehčuje auto na úkor přilnavosti....

Re: Rally Set-up

Napsal: sob úno 06, 2010 2:26 am
od Embie
Taky myslím, ale nějakej účel ten jeho setup mít musel, přeci jen skončil na bedně...

Re: Rally Set-up

Napsal: sob úno 06, 2010 2:36 am
od tjjack
tam de nejvíc o to, co ti vyhovuje.... protože i když budeš mít auto mistra světa s jeho nastavenim a nebude ti to vyhovovat, tak zajedeš horší čas než se svym nastavenym podle tebe.... tak to někde vyzkoušej a nalaď podle sebe...

Re: Rally Set-up

Napsal: sob úno 06, 2010 2:50 am
od Embie
Jasně jasně, nejsem blbej, vim, že jde o to, jak se jezdí dobře mě, ale tim, že zajel dobře se ukazuje, že to asi uplně špatné nastavení nebude, proto se na něj ptám a určitě to bude inspirace i pro další čtenáře. A zkoušet budu až to vyzjistim, ale hlavně, až sleze sníh :mrgreen:

Re: Rally Set-up

Napsal: sob úno 06, 2010 11:24 am
od Trifid
Stabilizátor vlastně při propružení jedné strany hlavně při zatáčení tlačí druhou stranu dolu a tu co se stlačuje opět nahoru tim zamezuje náklonu auta ... Jestli tam ten stabiliátor dostanes na ten upravenej podvozek vubec bych se toho nebál a nechal ho tam (teda jen na asfaltoví povrch ) jinde by to taky mohlo mít své vyhody v 1:1 určitě maj při rally stabilizátor .. Jediné kde ho nepouživaj je Off Road ;) kuli křížení náprav .....
Já jelikož ty tlumiče moc na asfalt nastavit nejdou tak sem jen posadil kašnu dolu a zvětšil odklony kol do A .
kola ted pekně pasujou do blatníku nedrhnou ani při vetším propružení ...Ale hlavně se tim odklonem zlepšili jízdní vlastnosti na asfaltu .. Při neutrálních odklonech se mi zdálo auto nedotáčivé a špatně se sjížděli pneu následkem jejich deformace při zatáčení ve velké rychlosti... tak uvidíme jak to pude ;)