Stránka 2 z 2
Re: Rally Set-up
Napsal: ned říj 25, 2009 8:23 pm
od halaly
Honzo, tím to fakt není, zkoušel jsem to....... u toho mojého stálo snad 5 kluků a nic nepomohlo
Re: Rally Set-up
Napsal: ned říj 25, 2009 8:39 pm
od WIN
Oou jsem se upsal, stane se. Samozreme je to 18 mm
Re: Rally Set-up
Napsal: ned lis 22, 2009 12:47 am
od Embie
Dajdou : Rezerva v propadu je určitě důležitá, to by ti (nebo tvýmu týmovýmu nevim koho jsem to vyfotil) to auto pak nemohlo nikdy udělat toto. Ten stupínek byl par milimetru a kolo už je nahoře, nebo jsi jel pekelně rychle, což nevim jestli riskuješ těch 10 s
Re: Rally Set-up
Napsal: sob úno 06, 2010 1:47 am
od Embie
Kluci, na začátku sezony se zase pojede pár asfaltovejch závodů, tak trošku laboruju. Chci se zeptat co s tlumičema? Jak položit atd na rally. Četl jsem i názor (a ne zrovna od jezdce co jezdí na konci startovního pole) že měl na jeden asfaltovej závod předek 8mm a zadek 6mm výšku. K čemu je to dobrý takhle rozdílně? A dál co se stabilizátorama - myslíte, že se na asfaltovou rally hodí (upřímně ani nevím čemu jsou, jen tak základně vím, co by měly plnit za fci)? A dále co s kroutivostí? Mám na autě nějaké kuprexitové plato či co, a je to nehorázně kroutivý, fakt mooooc na šotku to asi bude bobma, ale asfalt? Nevím, jestli nezvolit spíše karbon... Díky za rady
Re: Rally Set-up
Napsal: sob úno 06, 2010 1:56 am
od tjjack
takhle ti kastle dělá jakoby padák a nadlehčuje auto na úkor přilnavosti....
Re: Rally Set-up
Napsal: sob úno 06, 2010 2:26 am
od Embie
Taky myslím, ale nějakej účel ten jeho setup mít musel, přeci jen skončil na bedně...
Re: Rally Set-up
Napsal: sob úno 06, 2010 2:36 am
od tjjack
tam de nejvíc o to, co ti vyhovuje.... protože i když budeš mít auto mistra světa s jeho nastavenim a nebude ti to vyhovovat, tak zajedeš horší čas než se svym nastavenym podle tebe.... tak to někde vyzkoušej a nalaď podle sebe...
Re: Rally Set-up
Napsal: sob úno 06, 2010 2:50 am
od Embie
Jasně jasně, nejsem blbej, vim, že jde o to, jak se jezdí dobře mě, ale tim, že zajel dobře se ukazuje, že to asi uplně špatné nastavení nebude, proto se na něj ptám a určitě to bude inspirace i pro další čtenáře. A zkoušet budu až to vyzjistim, ale hlavně, až sleze sníh
Re: Rally Set-up
Napsal: sob úno 06, 2010 11:24 am
od Trifid
Stabilizátor vlastně při propružení jedné strany hlavně při zatáčení tlačí druhou stranu dolu a tu co se stlačuje opět nahoru tim zamezuje náklonu auta ... Jestli tam ten stabiliátor dostanes na ten upravenej podvozek vubec bych se toho nebál a nechal ho tam (teda jen na asfaltoví povrch ) jinde by to taky mohlo mít své vyhody v 1:1 určitě maj při rally stabilizátor .. Jediné kde ho nepouživaj je Off Road
kuli křížení náprav .....
Já jelikož ty tlumiče moc na asfalt nastavit nejdou tak sem jen posadil kašnu dolu a zvětšil odklony kol do A .
kola ted pekně pasujou do blatníku nedrhnou ani při vetším propružení ...Ale hlavně se tim odklonem zlepšili jízdní vlastnosti na asfaltu .. Při neutrálních odklonech se mi zdálo auto nedotáčivé a špatně se sjížděli pneu následkem jejich deformace při zatáčení ve velké rychlosti... tak uvidíme jak to pude