Brona Neco o me

Chcete se představit ? Zde máte možnost.

Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Jirkacbx

Pravidla fóra
V sekci ADRESAŘ UŽIVATELŮ- nechť o sobě napíše ten, kdo fórum navštěvuje, abychom ostaní věděli s kým máme tu čest. Stačí jmeno, příjmení, věk, z jakého města se knám přidal. Pokud by chtěl i něco navíc proč ne.
Uživatelský avatar
BRONA
Píšu fakt hodně
Píšu fakt hodně
Příspěvky: 867
Registrován: čtv zář 04, 2008 9:32 pm
Bydliště: Krhovice
Kontaktovat uživatele:

Brona Neco o me

Příspěvek od BRONA »

Všechny tadi na Foru zdravym.
Chtel bych napsat neco o me jsem dizlektyk tak nevidim vubec chyby to je asi jedina vada jasne že ma každi človjek svoje chyby ja zrovna tuhle stydim jse za to ale proste holt jaky jsem takovy jsem byl jsem rad že jsem ze zakladky vyles ze všech předmetu ok jen ta čeština jsem mel furt 5 ale učitelka vydela že jsem šikovny na neco jineho tak mi na konec davala furt 4 tak jsem proles diky učitelce snažyla jse mi to narvat do palice ale nevidel jsem hačky čarky ani Y ani I řikavala mi že me to bude jednou mzet hold jse stalo. Tak vas moc všechny žadam pochopte me a skus te me pomahat a ne uražet.

Zajimam jse o model Ta02 a za každou radu jsem všem vdečny.
Podvozky : 1XTA02
Uživatelský avatar
Tim
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2545
Registrován: pon kvě 07, 2007 6:39 pm
Bydliště: Rudná
Kontaktovat uživatele:

Re: Brona Neco o me

Příspěvek od Tim »

Vítej tady na foru, myslím že lidi tady, nebudou mít problém s tvojí češtinou,já s tím problém nemám.

A jentak mimochodem,ty jezdíš rally viď ?
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
hensel
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 847
Registrován: stř srp 01, 2007 4:47 pm
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Re: Brona Neco o me

Příspěvek od hensel »

vítej

přiznám se rve mi to oči, ale "asi" si zvyknu ;)
Honza B.

Obrázek Yokomo MR-4TC SD CM Obrázek

email : hensel@centrum.cz