AWESOMATIX

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Uživatelský avatar
seky
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 189
Registrován: stř srp 29, 2007 9:53 pm

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od seky »

co jsem se bavil s Cyrilem Kiselyovem(rusky jezdec,sam jezdi associated TC5), tak auto se zda byt na draze velice dobre.
todle mi o nem napsal:
the car is amazing. I seen prototype version in action year ago. Very high corner speed and changing direction. Also you can attack dots with it and don't be worry about traction rolling. We realy looking forward with this car. Simply awesome. Awesomatix =)

P.S: Maybe in april Oleg Babich visit our local track for some testing of production car.
-------------------------------------------------------------------------------
kdyz to zhruba prelozim, tak cyril si auto velice vychvaluje, rika ze videl prototyp na draze jiz pred rokem a podvozek je velice rychly v zatackach..dale pise ze muzete "skrtat" o poklice a nemusite se bat, ze se auto prevrati.. opravdu se pry na auto tesi a je jednoduse "awesome" :-))
p.s.: oleg babich nejspis navstivi nase mistni zavody a chce u nas auto v dubnu testovat
-------------------------------------------------------------------------------
je to prelozeny na rychlo a v anglictine nejlepsi nejsem :binkybaby: :wink:
Team Rebels | teamrebels.cz ||| RCmagazine | rcmagazine.cz
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11516
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od Jirkacbx »

Safra,safra,mezinárodní zkušební testovací jízdy? To by mohl být i nějaký článeček 8)
Případně ho pak nasměruj na mně a já mu šasí pro rally a cross zdrbnu tak,že ho radši hodí do koše :lol: 8)
Ne,to byla jen sranda.
Je mi jasný,že víc se budou dělat šáska pro koberec a asfalt než pro rally a cross,když tohle moc nikdo ofiko nejezdí.Zvlášt Evropa či svět.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
seky
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 189
Registrován: stř srp 29, 2007 9:53 pm

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od seky »

Jirkacbx píše:Safra,safra,mezinárodní zkušební testovací jízdy? .
ee.. to psal ze u nich v rusku se to bude testovat... aale ani trochu by to nevadilo:-D
Team Rebels | teamrebels.cz ||| RCmagazine | rcmagazine.cz
boriskooo21
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: čtv říj 21, 2010 8:22 pm

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od boriskooo21 »

ten treti obrazok je ine auto:D
ASSO B4-rozobrana
ASSO B4-zatial len testovacia
himoto buggy-rozobrana
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od Honza D »

NO tomu říkám příspěvek na úrovni, kterým jsi oživil rok a půl starý téma :roll: Ten 3. obrázek je jeden z prototypů a jediná odlišnost je způsob přenosu síly od motoru a použití několika dílů ze sériovýho auta
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od Honza D »

Tak po téměř 3 letech se Awesomatix dostal do sériové výroby:) Už si nevzpomínám cenovku, jestli 700 nebo 1000$... každopádně za tu cenu je jedinečný podvozek se vším luxusem, který se na jiné musídokupovat (alternativní ramena, kuličkový i planetový diferenciál, volnoběžka a pevná osa, homokinetické přední poloosy atd), takže to zas tak děsivý neni :) Momentálně by se měly vyrábět podvozky pro zákazníky, kteří si už před několika letypodvozek předobjednali, potom se snad dostany i na pulty e-shopů pro veřejnost

další info, manuál, setup atd zde:

http://www.awesomatix.com/news/

EDIT: teď jsemještě kouknul na manuál a.. páni, člověk musí být raketovej inženýr, aby to zvládnul nastavit :D Ale je tam spousta zajímavých řešení, třeba nastavování diferenciálu bez jakýhokoli nástroje, jen zamáčknutím unašeče :)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5123
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od WIN »

bomba to je prostě krásný podvozek po všech stránkách vyjímečný.
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Uživatelský avatar
kolajz
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2353
Registrován: stř led 26, 2011 9:48 pm
Bydliště: šumperk

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od kolajz »

no mě zaujalo to tlumení , který si i patentovaly.
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od Honza D »

Jo, tlumení mají udělaný pěkně, jen je tu jedna věc, u který nevim, zda je to výhoda nebo nevýhoda: Tlumiče jsou pro uživatele nerozebiratelný, vcelku, jako u 1:1... pokud přestanou fungovat, pošlou se do továrny na repasi (aspoň to psal Babich na diskuzi rctech). Nevím, jestli je to výhoda (z továrny lepší utěsnění a perfektní naplnění) nebo nevýhoda (nemožnost údržby, omezená životnost)
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od tjjack »

zajímalo by mě, na jakym principu ty tlumiče fungujou, protože nic o oleji jsem tam nenašel...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
kolajz
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2353
Registrován: stř led 26, 2011 9:48 pm
Bydliště: šumperk

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od kolajz »

dle toho co jsem diskutoval s nestem to vypada na listak natoceny na valci.Hlavne neni tam olej nejsou parohy vaha de dolu,nizsí teziste...
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od Honza D »

olej tam bude, nějak to tlumit musí :) Nebo myslíš, že ten válec je jen pružina? Tlumiče jsou továrně sestavený a naplněný a nedaj se rozebrat. Psal jsem to trochu vejš ;)

Maj to i v návodu
Attention!
Our Dampers are factory assembled and fluid
filled already. Don’t disassemble Damper’s
casing to avoid a loss of damping rate.
But it is possible to replace SPR02
Shock Rod Guide if it will be damaged
A pružina zřejmě bude ten pásek pod osou tlumiče. Tuhost se pak nastaví pošoupnutím tlumiče a prodloužením páky (obrázek ještě z prototypu, kde ta pružina a uchycení tlumiče bylo trochu jinak, ale princip, zdá se, zůstal.
Obrázek
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od Honza D »

Pár fotek ze stavby jednoho z nových majitelů

http://s381.photobucket.com/albums/oo25 ... 2QQtppZZ20

moc pěknej podvozek, bez zbytečností v podobě eloxu atd... Docela mě zaujalo použití kovu (asi hliníku) na hrušky a tvar přední hrušky s pevnou osou.. že by i poloha spojení s pevnou osou mělo vliv na jízdní vlastnosti?
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
nesto
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 952
Registrován: pon led 03, 2011 11:40 pm
Bydliště: Slaný
Kontaktovat uživatele:

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od nesto »

Já myslel, že to auto je řešený tak, aby mělo motor příčně a ne podélně. Tim to v mích očích trochu kleslo. Pak se mi nelíbí ty krásný a revoluční tlumiče, ale jinak je to boží a slintam, ale kvůli těm dvou renocům, nechci :?
RC Dorifto
...:::Toyota Supra:::...
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5123
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: AWESOMATIX

Příspěvek od WIN »

Motor můžeš uložit tak i tak.
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Odpovědět

Zpět na „WINův koutek novinek“