Stránka 1 z 1

RRS system

Napsal: pon čer 09, 2014 6:50 am
od 3p0
Vy co se zajímáte o on-road 1:10 jistě neminula novinka, se kterou přicházení někteří výrobci závodních podvozků. Jedná se o pasivní řízení zadní nápravy tzv. RRS systém. Tento systém vyvíjí Serpent, Xray (ARS), VBC a další. Někomu to funguje lépe, někomu hůře. Zatím to asi nejlépe funguje podvozkům VBC, na posledním ETS jel s tímto podvozkem Lucas Urbain (FR) a ukořistil ve velké konkurenci čtvrté místo.

Obrázek

Re: RRS system

Napsal: pon čer 09, 2014 7:19 pm
od Jirkacbx
To je něco že se zadek trochu kroutí podle toho,na kterou stranu víc tahne?

Re: RRS system

Napsal: pon čer 09, 2014 7:55 pm
od Jimmies
To je teda novinka "zatáčecí" náprava na zadku. Ale je fakt že to pomůže když to změní při propružení geometrii ,to mě nikdy nenapadlo že by to mělo i takovej účinek kromě lehkýho nastvení sbíhavosti.

Re: RRS system

Napsal: úte čer 10, 2014 9:19 am
od Citelis
Auto se v zatáčce nakloní, změní se výškové úhly ramen vůči šasi a v důsledku toho se pomocí táhel před rameny změní geometrie nápravy. Bude to obdoba víceprvkových závěsů z dospělých aut :-)

Re: RRS system

Napsal: úte čer 10, 2014 10:20 am
od 3p0
Ano, Citelis to popsal přesně. Už jsem to viděl u T.O.P. Photon SABRE S4 a ARC R10.
Pravda je, že se tento systém u některých podvozků používá, ale ne přímo tímto způsobem.