Tamiya TB-Evolution 6

Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D

Odpovědět
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Tamiya TB-Evolution 6

Příspěvek od Honza D »

Tak, po 8 letech přišla Tamiy s novým kardanovým závoďákem. Jak se dalo čekat, má motor napříč, jako Awsomatix a TB-04, jinak se vše podobá TRF418.. Jen škoda těch plastových domků, i když vypadá to na karbonem vyztužený plast v sérii.
Přílohy
tamiya-84379_4.jpg
tamiya-84379_3.jpg
tamiya-843792.jpg
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
tjjack
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 3229
Registrován: pát dub 03, 2009 5:16 pm
Bydliště: Litvínov

Re: Tamiya TB-Evolution 6

Příspěvek od tjjack »

A já si myslel, že tamiya u divize TRF kardan zavrhla. Každopádně jsem zvědavej, jak to bude s oblíbeností...
:tamiya: TRF416we (Team Novak Pulse + Ballistic 8,5t)
TLR 22SCT (Team Novak Havoc Pro SC + Ballistic 13,5t)
Mex-I D90 → Plísňák Cabrio (DSYS 54A + Big Block Special)
HAJZLTEAM
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Tamiya TB-Evolution 6

Příspěvek od 3p0 »

Nechci brát nikomu iluze, ale v našich končinách nebude mít uplatnění. Leda by se začala jezdit třída KARDAN :--) a to asi nehrozí.

Velkým mínusem bude rozložení hmotnosti a vysoké těžiště.
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Tamiya TB-Evolution 6

Příspěvek od Honza D »

Proč by neměla mít uplatnění bez vlastní kategorie? V zahraničí taky není kategorie Kardan.. Podle všeho má být tohle určený na stock nebo slabší kategorie, kde má nižší odpor kardanu výhody nad nevýhodami (a kde měly uplatnění dřívější verze)

Další fotky:

http://kentech.blogs.se/2014/05/15/more ... -18449814/

http://kentech.blogs.se/2014/05/17/more ... -18466332/
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Tamiya TB-Evolution 6

Příspěvek od 3p0 »

Je to výstřel do tmy, Stock s tím nikdo nepojede. Ten podvozek tak jak je navržen má více nevýhod než výhod. Například nemožnost otočení motoru o 90° (kvůli vyvážení) a vnitřní převod je 2,5:1 což nenabízí moc možností na složení Stockového převodu.

Ano, vypadá pěkně, ale to je vše....
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Tamiya TB-Evolution 6

Příspěvek od Honza D »

nemuzes soudit podvozek podle toho, co se jezdi v cechach.. tb04 se prodava hodne a je dost kladne hodnoceny, takze vydani zavodni verze je jen logicky krok...
3p0 píše:a vnitřní převod je 2,5:1 což nenabízí moc možností na složení Stockového převodu.

Ano, vypadá pěkně, ale to je vše....

toto info mas odkud, ja nic ofiko nenasel. to ze ma diferaky z tb04 neznamena stejne ozuby, tb03 melo 2,4, EVO4 2,2 a do tech domku se to v pohode vleze.. i kdyby, jaky je potreba na stock? myslim, ze po problemech s TB04 to osetrili a s prevodem nebude problem (tb04 s upravama podlozky motoru, ktera tady neni, jde zprevodovat na 3,3:1
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Tamiya TB-Evolution 6

Příspěvek od 3p0 »

Ohledně převodu jsem to našel na jednom zahraničním fóru. Převody seskládat jdou, ale není to optimální.
Převodové kolo 65z a pastorek 40z v 64dp.

Tento podvozek je vhodný například na Tamiya Euro Cup.

Pozvánka,jestli máš zájem :-)

Liebe TAMIYA EURO-CUP Gemeinde,


wir freuen uns Euch mitteilen zu können, dass 2014 wieder eine TAMIYA Europameisterschaft stattfinden wird.

Termin: 04.09.-07.09.2014 in STEYREGG / Austria

Eingeladen sind Fahrer aller europäischen Länder.

Es werden insgesamt 6 Klassen gefahren, die sich wie folgt zusammenstellen:

Top Stock TT01 / TT02 (Limited tuning)
Super Stock TT01 / TT02 (Full Option)
EuroTouring Cars alle TAMIYA 4WD Tourenwagen (Full Option)
jedoch keine TRF- Versionen
Euro GT alle TAMIYA 4WD Tourenwagen (Full Option) inclusive TRF
M-Chassis alle Varianten (Full Option, keine 4WD)
F104 alle Varianten (Full Option)

Das Reglement zum TAMIYA EUROFINALE 2014 sowie alle weiteren Informationen zum Ablauf werden zeitnah unter
http://www.tamiya.de/de/eventscups/tami ... lement.htm
online gestellt und aktualisiert.

TAMIYA - You Never Drive Alone!

Die TAMIYA Organisationsleitung
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „WINův koutek novinek“