Yokomo DRB vrací úder.

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Uživatelský avatar
LARS
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 946
Registrován: úte led 05, 2010 10:42 pm
Bydliště: Turnov

Yokomo DRB vrací úder.

Příspěvek od LARS »

Tamiya sice hlásila příchod nového -DRIFT- speciálu dlouho dopředu a již brzy by se snad měl objevit na prodejních pultech kdežto Yokomo nepřešlapovalo dlouho z tajnostmi okolo horké kaše a rovnou hodilo rukavici v podobě konkurenta - Yokomo DRB. - http://www.rc-race-and-drift-japan.com/ ... ts_id=2326
RC DRIFTMECHANICS LIBEREC
̿ ̿̿ ̿̿ ̿ ̿̿'̿̿\̵͇̿̿\--(•̪●)--/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿
Uživatelský avatar
WIN
PROFÍK FÓRA
PROFÍK FÓRA
Příspěvky: 5124
Registrován: pát úno 17, 2006 12:16 pm
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Yokomo DRB vrací úder.

Příspěvek od WIN »

Pěkné leč zvláštní. Ovšem konstrukčně zcela jiný podvozek, než jsme zvyklí. Ta baterka je ale děsně vymyšlená a ty řemeny :think: , ale jinak dobry ...
www.ceskyautoporadce.cz
tamiyaforum.cz
GLOBALFOL s.r.o.
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Yokomo DRB vrací úder.

Příspěvek od Honza D »

Nechápu, proč si teď na drift vymysleli tuhle koncepci a teď to všichni kopírujou :-D Ale vypadá to hodně pěkně, líp, než ten tamiyáckej speciál, u kterýho je na některých místech viděl, že je to "jen" drifťáckej kit pro TA-čko a ne plnohodnotnej speciál. Ale zajímalo by mě, jaký sou vepředu poloosy, aby to zvládalo těch 45°..
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
uffos
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1479
Registrován: pát čer 02, 2006 9:15 pm
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Yokomo DRB vrací úder.

Příspěvek od uffos »

Myslim si, ze vetsina firem jede ted tuhle koncepci, kvuli snadnymu predelani auta na countersteer a zase navrat k normalu. Vic vahy na predku = lepsi klouzani zadku (uz u MR4TC-SD drift package delali hlinikovy drazky predniho narazniku s moznosti pridavani zavazi, aby tim kompenzovali motor blizko zadni napravy). Ale je pravda, ze to vypada az moc podobne napr s HB Cylone TC-D, ktery maj jen na druhy strane servo. Jak TC-D jezdi muzete videt treba v tomhle videu http://www.youtube.com/watch?v=v8FKzweF ... re=related kde jezdi Countersteer. Ted jen doufat, ze to Yoko pojede stejne, coz si myslim, ze je dost pravdepodobny. Ten uhel zataceni je zajimavej, potrebnej na countersteer ale taky by me zajimalo, jak se jim tam ty poloosy udrzi.
Honza Smrčka
Yokomo YD-2S Plus
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Yokomo DRB vrací úder.

Příspěvek od Honza D »

Myslím, že zajímavější koncepce by byla motor před přední nápravou jako u TA-03F - předek natvrdo poháněnej ozubenýma kolama, zadek přes řemen - countersteer by byl pořád realizovatelnej, dokonce by byla jednodušší a rychlejší výměna řemenic za větší nebo menší
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Odpovědět

Zpět na „WINův koutek novinek“