On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
Moderátoři: rotruck, Jirkacbx, Loupák83, tjjack, Honza D
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
vaha pre rok 2009 je upravena na 1400g
povoleny 6clanok nimh
ale lipo len pre buggy a SPEC kategorie...
to by mali byt EFRA pravidla...
Lipo je lahsia ako 5clanok NiMH...
a LiPo preto, lebo je to bez starosti a na dlhsie...
povoleny 6clanok nimh
ale lipo len pre buggy a SPEC kategorie...
to by mali byt EFRA pravidla...
Lipo je lahsia ako 5clanok NiMH...
a LiPo preto, lebo je to bez starosti a na dlhsie...
XXL Bratislava - DL Grafik
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
hmmm hmmm, mozna kvuli vyssim odberum MODIFIEDu a pripadne moznosti pretizeni LiPolky, cimz by vzrostla sance na Xplozi?
TRF416X, Mazda 6 Speed, SP2.0LPF, SP13.5, Z590, Nosram LiPo 5300 28C
Ultramat 12, DX 3.0
Ultramat 12, DX 3.0
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
uvidime co bude definitivne...
su vonku zatial len zapisy z EFRA AGM kde podla vsetkeho su povolene LiPo pre vsetky kategorie, obmedzene rozmerom a max kapacitou
ale realita medzi jazdcami, ktory sa zucastnuju ME atd... Mato Hudy, Juraj, alebo aj cesky TOP piloti tvrdia a stoja si za tym, ze realita je pre modified 6clanok... LiPo mozno az 2010. A to maju informacie priamo od zdroja...
EFRA Handbook 2009 este vonku nieje. Tam to bude 100% napisane ako to vlastne je.
su vonku zatial len zapisy z EFRA AGM kde podla vsetkeho su povolene LiPo pre vsetky kategorie, obmedzene rozmerom a max kapacitou
ale realita medzi jazdcami, ktory sa zucastnuju ME atd... Mato Hudy, Juraj, alebo aj cesky TOP piloti tvrdia a stoja si za tym, ze realita je pre modified 6clanok... LiPo mozno az 2010. A to maju informacie priamo od zdroja...
EFRA Handbook 2009 este vonku nieje. Tam to bude 100% napisane ako to vlastne je.
XXL Bratislava - DL Grafik
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
no samozrejme mi to neda:-) nechytani se novych xrayu myslis na cesky nebo mezinarodni urovni? btw kdo vyhral stocky prave s lipolkou a tim padem temi gramy navic mmm - zdenko kunak a ridi 008:-)player98 píše: tak a do me, xrayaci
je jasny ze hodne jezdcu prechazi ve stockach napr na HBcka, ale kdyz porovnas top podvozky (HB Cyclone TC, xray T2009, Tamiya TRF 416 WE..) tak rozdil moc nepoznas.. v tyhle fazi to je pak hlavne a jen o rukach a setupu ... nebo ne?
Team Rebels | teamrebels.cz ||| RCmagazine | rcmagazine.cz
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
Jsem zvědavej, jak to s lipo dopadne.
Má někdo změřený, kolik bere (pokud mu to baterky dovolí) třeba 3,5 nebo 4z motor na asfaltu se slickama? Je fakt, že přetěžovat lipolky je na nic...
Upravenou váhu by to chtělo, cpát do podvozku 230g v závaží je docela prasárna!
Má někdo změřený, kolik bere (pokud mu to baterky dovolí) třeba 3,5 nebo 4z motor na asfaltu se slickama? Je fakt, že přetěžovat lipolky je na nic...
Upravenou váhu by to chtělo, cpát do podvozku 230g v závaží je docela prasárna!
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
- zmetex
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 139
- Registrován: úte srp 21, 2007 9:06 pm
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
Okruhy jdou mimo mě,ale naprosto skvělí report,fotky super,komentáře super,komplet výsledky,prostě všechno
Naprosto nejlepší práce,jsem uchvácen
Naprosto nejlepší práce,jsem uchvácen
X-Ray T2R Pro,TAMIYA TA-05,HPI E-Firestorm
http://rckenik.webnode.cz
http://rckenik.webnode.cz
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
Wine jak jsi psal o těch drátech co jsi zkracoval na míru, co to je za stříbrný dráty a jakej je konektor na senzorovým kabelu? Je to stejnej systém jako u serva, tzn. krimpovacíma kleštěma připevnit plíšek na konec drátu a to pak zasunout do plastovýho domečku?
Omlouvám se za amatérskej popis
Omlouvám se za amatérskej popis
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
XXL Bratislava - DL Grafik
- Deacon
- Micro scale
- Příspěvky: 1252
- Registrován: stř lis 28, 2007 4:59 pm
- Bydliště: Týn nad Vltavou www.miniinferno.wbs.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
To je prostě bestovní. Asi začnu jezdit okruhy. Začíná se mi líbit to TRFko
Prostě parádička, a tenhle report ktomu přispěl a myslím si že definitivně
Prostě parádička, a tenhle report ktomu přispěl a myslím si že definitivně
Mini Inferno by Atomic - "Zatlačil jsem slzu!"
It´s fun, it´s micro truck, it´s XRAY.
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
Akim: Hezky, to už dost připomíná podvozek letošnho mistra světa! ...akorát to není stocková spec.
Kolikazávit to je? Nezkoušel jsi, jak dlouho s tou baterkou vydrží a jestli to baterka zvládá v pohodě? Někdo tu psal, že mu lipolka s 3z motorem hřeje (což by neměla).
Kolikazávit to je? Nezkoušel jsi, jak dlouho s tou baterkou vydrží a jestli to baterka zvládá v pohodě? Někdo tu psal, že mu lipolka s 3z motorem hřeje (což by neměla).
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
hmm, to by som chcel vidiet, ako mu to fungovalo?Virtual píše:Akim: Hezky, to už dost připomíná podvozek letošnho mistra světa! ...akorát to není stocková spec.
Kolikazávit to je? Nezkoušel jsi, jak dlouho s tou baterkou vydrží a jestli to baterka zvládá v pohodě? Někdo tu psal, že mu lipolka s 3z motorem hřeje (což by neměla).
je totiz prakticky odskusane, ze regulator napr. TC Spec ma velky problem v takejto kombinacii, skor hori, ako ide...
to co mam ja je 4.5T - klasika pre 6clanok/lipo... nizsie nema vyznam ist, pri tych baterkach (toto sa v podstate jazdilo aj v Thajsku)
na 5clanok som jazdil Tekin 278 co je sice 2.5T ale s beznymi motormi to je vykonovo ekvivalent asi 3.5T
kombinaciu budem skusat teraz v sobotu na klubovom zavode v Banskej Bystrici, takze uvidime, co na to baterka, regler a motor...
Za zmienku stoji aj informacia, ze regulatory ktore pouzivam - Tekin R1 Pro nepouzivaju senzor ale funguje to skvele, na druhu stranu, z Tekinu su uz na ceste aj regulatory zo senzorom, tak uvidime, co bude lepsie...
XXL Bratislava - DL Grafik
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 2010
- Registrován: čtv bře 16, 2006 7:03 pm
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
vubec nejde o to jestli zvladne lipolka 3.5 a jesi nebouchne ale tohleto uz se opravdu neda ridit...dyt petr grof jezdí lipolku v modified ale s 5.5 motorem a to mu to jede stejne na rovine jako vsem s 3.5 a 5 clankem...kdyz tam mel 3.5 tak se to na ty draaze proste nedalo...a je to podle me teda fakt blbost davat si 3.5 nebo 3.0 na 7,4V lipolku...A jeste neco Zdeno Kunak jezdi v Stockach 009...v Modified jezdi 008,jeho tata rikal ze 009 pro nej není vyvazeny auto protoze je tam plato na 6 clanku a uz to pry není ono...
Tomáš Kuba,Kutná Hora
:xray::xray::xray:
:xray::xray::xray:
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
na to je viac nazorov... nechcem sa nijak navazat do ZdenaZerro píše:A jeste neco Zdeno Kunak jezdi v Stockach 009...v Modified jezdi 008,jeho tata rikal ze 009 pro nej není vyvazeny auto protoze je tam plato na 6 clanku a uz to pry není ono...
ale ja s tym nesuhlasim, hlavne po tom, co mi to vysvetloval Mato H.
XXL Bratislava - DL Grafik
- JILJI13
- Píšu hodně
- Příspěvky: 570
- Registrován: ned lis 05, 2006 3:33 pm
- Bydliště: Hradec Kralove
- Kontaktovat uživatele:
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
To je o tom, jak to sedne danymu pilotovi a ne o tom, co rekne reklamni slogan...
Re: On-line report EFRA GRAND PRIX PRAGUE 2008
To je dlouhá historie, všichni tu dotyčnému psali, že to je špatně (nejezdil závody, ale snažil se o top speed někde na letišti). Teď tu dlouho nebyl, tak to možná shořelo úplně...akim píše:hmm, to by som chcel vidiet, ako mu to fungovalo?
je totiz prakticky odskusane, ze regulator napr. TC Spec ma velky problem v takejto kombinacii, skor hori, ako ide...
to co mam ja je 4.5T - klasika pre 6clanok/lipo...
kombinaciu budem skusat teraz v sobotu na klubovom zavode v Banskej Bystrici, takze uvidime, co na to baterka, regler a motor...
Za zmienku stoji aj informacia, ze regulatory ktore pouzivam - Tekin R1 Pro nepouzivaju senzor ale funguje to skvele, na druhu stranu, z Tekinu su uz na ceste aj regulatory zo senzorom, tak uvidime, co bude lepsie...
Jinak i 4,5 s lipo je na mě moc, zvlášť do haly mi zatím přijde stock motor s lipo tak akorát (v létě na větší dráze to třeba bude jinak)...každopádně dej vědět, jak test dopadnul.
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo