TT -01E
Moderátoři: rotruck, Loupák83, tjjack, Honza D
Re: TT -01E
Do TT-čka (byť takhle vybavenýho) bych nešel... RC-souprava základ Tamiya neni nic extra, regl neznám... motory - o 14 by ses musel starat a po každý jízdě soustružit kotvu, nemluvě o tom, že ten výkon TT-čko nezvládne. A ten 17z hned shoří... Baterky nevim, ale na 4000mAh jsou zbytečně těžký a kdoví, v jakým sou stavu...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: TT -01E
Aha, okis Zatim podle toho co sem tak koukal na čem se nejvíc jezdí tak to bylo asi TB-02 http://www.rcauta.cz/zbozi/5822/Tamiya- ... a-2003.htm a nebo potom nějakej ten xRay,popřípadě ta Losina a teď babo raď co si vybrat
- halaly
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1712
- Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT -01E
Tak TTčko do začátku dobré, ale časem tě začne štvat. Radši vem jetého Xráje za skoro stejnou cenu jak nová TTčko.
Tadyk máš odkaz na video http://www.youtube.com/watch?v=AbL7dYVbOhg ještě má jedno video poprvé
Tadyk máš odkaz na video http://www.youtube.com/watch?v=AbL7dYVbOhg ještě má jedno video poprvé
Xray T2R
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
Re: TT -01E
tak ti udělám takový shrnutí kandidátů
TB-02 -starší podvozek, má zakrytý převody, problématické diferenciály (musíš se v nich trochu pohrabat), trošku zkomplikovaná variabilita převodů (musíš měnit spur), krátký kardan
X-ray - špičkovej podvozek, při každým novým modelu se na bazarech objeví starší model na bazarech za dobrý ceny - nevýhoda je ve složitějším krytování
Losina - Zakrytej řemínek, kryt šasi z bugyny, slušná světlá výška bez úprav, pěkná cena, CVD kardany v základu, ale má widworthy a nejsou tolik rozšířené náhradní díly (ale jsou )
Pak tu máš ještě od tamiye TA-05 a TB-03
TA-05 - nevýhoda ve složitějším krytování (řemínek), jinak poměrně rozšířený podvozek, dostatek náhradních dílů, lepší diferenciály, než u TB-02
TB-03 - stejné diffy jako TA-05, dobře zakrytý převody, 3-dílný kardan (dovolí kroucení podvozku), velký rejd. Nevýhodou je IFS zavěšení, který musíš předělat (u D-čka to odpadá), vůle řízení v pravým předním kole (dá se lehce opravit) a vykousávání předních psích kostí (moc velký rejd, vyřeší CVD kardany), některé díly u nás stále nejsou k sehnání (vana, kryt převodů), poněkud vyšší cena
Jirkacbx má Thunder Tiger sparowhawk a docela si ho chválil, možná by o něm mohl pohovořit
TB-02 -starší podvozek, má zakrytý převody, problématické diferenciály (musíš se v nich trochu pohrabat), trošku zkomplikovaná variabilita převodů (musíš měnit spur), krátký kardan
X-ray - špičkovej podvozek, při každým novým modelu se na bazarech objeví starší model na bazarech za dobrý ceny - nevýhoda je ve složitějším krytování
Losina - Zakrytej řemínek, kryt šasi z bugyny, slušná světlá výška bez úprav, pěkná cena, CVD kardany v základu, ale má widworthy a nejsou tolik rozšířené náhradní díly (ale jsou )
Pak tu máš ještě od tamiye TA-05 a TB-03
TA-05 - nevýhoda ve složitějším krytování (řemínek), jinak poměrně rozšířený podvozek, dostatek náhradních dílů, lepší diferenciály, než u TB-02
TB-03 - stejné diffy jako TA-05, dobře zakrytý převody, 3-dílný kardan (dovolí kroucení podvozku), velký rejd. Nevýhodou je IFS zavěšení, který musíš předělat (u D-čka to odpadá), vůle řízení v pravým předním kole (dá se lehce opravit) a vykousávání předních psích kostí (moc velký rejd, vyřeší CVD kardany), některé díly u nás stále nejsou k sehnání (vana, kryt převodů), poněkud vyšší cena
Jirkacbx má Thunder Tiger sparowhawk a docela si ho chválil, možná by o něm mohl pohovořit
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- halaly
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 1712
- Registrován: ned led 04, 2009 11:31 pm
- Bydliště: Poděbrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT -01E
Jen dodám, že na Xray uděláš kryt za jedno odpoledne. 8)
Xray T2R
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
HPI Formula TEN
Bylo: Tamiya TT-01, TA-02, DF-03ra; Himoto Truggy EAMBA XR1; Nascada on-road; Axial SCX10; Xray T2; Hot Bodies Lightning Stadium 2 Pro
Re: TT -01E
Tenhle Xray je 1:18. Hledej Xray T2, T2R PRO, T2 008, T2 009
Re: TT -01E
Narazil jsem na podvozek DF-03RA co si myslíte o tomto podvozku? Jinak děkuji za vyčerpávající komentáře.
Re: TT -01E
Kamrád mi o něm poreferoval - zadní diferák stojí za prd, protáčej se podložky. Další problém je, že nenastavíš zadní sbíhavost - to je hlavně na nezpevněným povrchu docela důležitá část geometrie. Ozubený kola z obyč. ABS... Zbytečný měnění baterky zespodu - stejně musíš pod kryt, abys to zapojil... Nesedící origo kryt... Nižší kvalita plastů, vyšší váha... Je to lepší, než TT-čko, za ty prachy... ale sou i lepší podvozky
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: TT -01E
Nebrat!!! Motor blbě uložen moc se hřeje, taky vypadávaj poloosy a dělaj hrotznej bordel, velký vůle v řízení.....nwm no podle mě by byla nejlepší kopě tohle http://www.mz-racing.net/p4665-losa0286 ... racer-arr/ je to na tobě, ale df03ra nebrat v žádným případdě
Bylo: Tamiya TA02, DF03ra, TRF 416we, FG eco 1:5, Hot bodies D8T 1:8 elektro truggy, axial scx10 defender 90, tamiya Man 26.540 1:14,
Aktuálně: Drift Yokomo DIB 2.0 ver. premium, futaba 3pk 2,4ghz
Aktuálně: Drift Yokomo DIB 2.0 ver. premium, futaba 3pk 2,4ghz
Re: TT -01E
Mám dotaz, sice to není k věci ale nebudu zakládat další téma. Když jezdim delší dobu, tak se najednou zničeho nic auto zastaví a nereaguje na ovladač a vypínač v autě pípá a bliká rychle za sebou cca 1sek. interval .. mužu se zeptat co to je? Já myslel že je to vybitou baterkou ale raději se ujistím
Předem dík
Předem dík
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11516
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT -01E
Pokud by sis pročetl forum,věděl bys,že to vypíná tepelná ochrana regulátoru.Přinejmenším.
Vybitá aku většinou s modelem cuká.
Vybitá aku většinou s modelem cuká.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: TT -01E
Aha, tk to je nějaký divný :D Že se to přehřálo to asi j, ale po vychladnutí to cukalo, pak se to zastavilo a začlo zase pípat když to bylo studený.. :/
Re: TT -01E
co vybitý baterky ve vysílačce? Ono by bylo nejlepší kouknout do návodu reglu, kde máš chybový signály určitě napsaný..
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: TT -01E
Tak po delším zkoumání s čím kdo jezdí, sem došel k závěru (pokud pominu X-ray ) Že nejspíše koupím TB-02 a nebo DF-03Ra. Ikdyž píšete že je naprd, tady: viewtopic.php?f=107&t=9269&st=0&sk=t&sd=a je docela pozitivní hodnocení.
Re: TT -01E
jestli chceš plasťáka, tak radši TA-05 nebo TB-03(D). U TB-02 je známý problém s diferenciálem, u TA-05 i TB-03 jsou diferenciály řešený jinak, takže fungují líp. A DF-ko.... takovej zvláštní podvozek... když se koukneš do tématu, na který jsi odkazoval, tak většina přispívajících už se DF-ka zbavila, to o něčem vypovídá...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/