nastavenie auta na travu/ hlinu
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- miso66
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 295
- Registrován: stř dub 16, 2008 7:02 pm
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
nastavenie auta na travu/ hlinu
ako mam nastavit odklony a zbiehavost na buggy na travnatu trat? alebo na hlinu? zaujima ma aj olej do tlmicov a hlavne nastavenie diferakov. Predny mat viac pritiahnuty ako zadny alebo?
Schumacher CAT SX, Brushless 5,5 + lipol :mexickavlna: , Hitec HS-625MG,, RC: Hitec Aggressor 3 FM
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
Re: nastavenie auta na travu/ hlinu
3° zadni sbihavost, 1,5° predni rozbihavost, odklony 2°, predni diff o trosicku vic utazeny nez zadni. to je vseobecne funkcni setup, tlumice si nastav podle toho jak moc je plac rozvoranej. z toho bych vychazel a ladil podle potreb. je dobry si stahnout nejakej buggynovej set-up-book
TRF416X, Mazda 6 Speed, SP2.0LPF, SP13.5, Z590, Nosram LiPo 5300 28C
Ultramat 12, DX 3.0
Ultramat 12, DX 3.0
- miso66
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 295
- Registrován: stř dub 16, 2008 7:02 pm
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavenie auta na travu/ hlinu
a kde by som nejake set-up-book nasiel? zatial osm to nikde na nete nevidel
Schumacher CAT SX, Brushless 5,5 + lipol :mexickavlna: , Hitec HS-625MG,, RC: Hitec Aggressor 3 FM
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
- miso66
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 295
- Registrován: stř dub 16, 2008 7:02 pm
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavenie auta na travu/ hlinu
tak uz som nieco nasiel...su tam nastavenia na rozne svetove trate od roznch jazcov a vsetko na moje auto ![Uber Geek :ugeek:](./images/smilies/icon/ugeek.gif)
![Uber Geek :ugeek:](./images/smilies/icon/ugeek.gif)
Schumacher CAT SX, Brushless 5,5 + lipol :mexickavlna: , Hitec HS-625MG,, RC: Hitec Aggressor 3 FM
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
- Luboš Klinkáček
- Píšu hodně
- Příspěvky: 392
- Registrován: sob led 17, 2009 11:59 am
- Bydliště: Písečné 66 (Kdesi na Vysočině) :-)
Re: nastavenie auta na travu/ hlinu
A kde jsi to našel také bych se na to podíval
8) ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon/eek.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
http://rc-pisecne.webnode.cz/
TT-01,TB-02 Evo,TNS-FD,TNS-B Mad Spirit
Mitsubishi Evo X, VI, Subaru WRC 03, 07 ,Ford Focus RS WRC 03
Mitsubishi Lancer Evo X:http://www.youtube.com/watch?v=dUJH63xdp3g
TT-01,TB-02 Evo,TNS-FD,TNS-B Mad Spirit
Mitsubishi Evo X, VI, Subaru WRC 03, 07 ,Ford Focus RS WRC 03
Mitsubishi Lancer Evo X:http://www.youtube.com/watch?v=dUJH63xdp3g
- charlie
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 242
- Registrován: pon zář 08, 2008 11:29 am
- Bydliště: Žilina
Re: nastavenie auta na travu/ hlinu
dal som do googla set-up book for B44 a ono mi to tam vyhodilo. ked budem doma tak sem hodim link
SCHUMACHER CAT SX
striedačik a lipolka a uz to jede
striedačik a lipolka a uz to jede
- miso66
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 295
- Registrován: stř dub 16, 2008 7:02 pm
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavenie auta na travu/ hlinu
to som pisal ja len s charlieho PC ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
Schumacher CAT SX, Brushless 5,5 + lipol :mexickavlna: , Hitec HS-625MG,, RC: Hitec Aggressor 3 FM
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
- miso66
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 295
- Registrován: stř dub 16, 2008 7:02 pm
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavenie auta na travu/ hlinu
tak tu je ten link http://www.petitrc.com/setup/associated ... 10B44.html ale je tam vsetko len na B44
Schumacher CAT SX, Brushless 5,5 + lipol :mexickavlna: , Hitec HS-625MG,, RC: Hitec Aggressor 3 FM
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
- rokluf
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: pát říj 23, 2009 12:45 pm
- Bydliště: Praha 4 podolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavenie auta na travu/ hlinu
Ahoj tohle je snad jedinej článek o sbíhavosti tak to dám sem. Dneska sem byl jezdit na bílym sajrajtu a po jedné baterce sem zjistil že se mi mírná sbíhavost na přední nápravě změnila na velkou rozbíhavost a dost blbě se s tim jezdí. Nevíte čim to je a jak se to dá odstranit? Pomohly by hliníková táhla řízení? Samozřejmě myslim DF-02
stroj: Plasma edge DF-02
régl: Carson Dragster Motor: Carson 12T
Hitec Aggressor 3ch 40 FM
régl: Carson Dragster Motor: Carson 12T
Hitec Aggressor 3ch 40 FM
Re: nastavenie auta na travu/ hlinu
Jak odstranit rozbíhavost? co třeba trošku zakroutit těma spojovačkama? ![Wink ;-)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Výměna pák by určitě pomohla, jak v tom nejsou ložiska, stojí to za ho..
![Wink ;-)](./images/smilies/icon/wink.gif)
Výměna pák by určitě pomohla, jak v tom nejsou ložiska, stojí to za ho..
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- rokluf
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: pát říj 23, 2009 12:45 pm
- Bydliště: Praha 4 podolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavenie auta na travu/ hlinu
notak jasne ze kroutim spojovackama ale za chvili je to zase v cudu.asi se tam neco furt zkracuje :-oo a spojovacky budu mit zachvili vykrouceny. ![Confused :?](./images/smilies/icon/confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon/confused.gif)
stroj: Plasma edge DF-02
régl: Carson Dragster Motor: Carson 12T
Hitec Aggressor 3ch 40 FM
régl: Carson Dragster Motor: Carson 12T
Hitec Aggressor 3ch 40 FM
Re: nastavenie auta na travu/ hlinu
a nemáš už na spojovačkách sthlej závit? potom by pomohly jen nový očka
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- rokluf
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: pát říj 23, 2009 12:45 pm
- Bydliště: Praha 4 podolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavenie auta na travu/ hlinu
to me napadlo ale nemam. Drzi jak pribity
stroj: Plasma edge DF-02
régl: Carson Dragster Motor: Carson 12T
Hitec Aggressor 3ch 40 FM
régl: Carson Dragster Motor: Carson 12T
Hitec Aggressor 3ch 40 FM