Převody- buggy DF 03
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
Převody- buggy DF 03
zdravim, mel bych dotaz jake převody dat na 30 000 otackovy motor 8,5T/ na df03. zatim je tam original 78T/26T a myslim ze by to nebylo uplne to prave orechove. Dik za kazdy nazor.
DF02 Plasma Edge
DF03 Avante MKII
Mig 500, Hitec AGRESSOR FM, NOSRAM Patriot Reverse
DF03 Avante MKII
Mig 500, Hitec AGRESSOR FM, NOSRAM Patriot Reverse
- charlie
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 242
- Registrován: pon zář 08, 2008 11:29 am
- Bydliště: Žilina
Re: Převody- buggy DF 03
ono nejde len o otacky motoru. velku ulohu zohrava vykon motora. cim vetsi vykon motora tym tazsi prevod tam mozes dat.
SCHUMACHER CAT SX
striedačik a lipolka a uz to jede
striedačik a lipolka a uz to jede
Re: Převody- buggy DF 03
je to LRP Vector X11 8.5T s vykonem 284w
DF02 Plasma Edge
DF03 Avante MKII
Mig 500, Hitec AGRESSOR FM, NOSRAM Patriot Reverse
DF03 Avante MKII
Mig 500, Hitec AGRESSOR FM, NOSRAM Patriot Reverse
Re: Převody- buggy DF 03
podivej na stranky http://www.lrp.cc a tam si ho najdi, v manualu jsou doporucene prevodove pomery pro jednotlive kategorie
TRF416X, Mazda 6 Speed, SP2.0LPF, SP13.5, Z590, Nosram LiPo 5300 28C
Ultramat 12, DX 3.0
Ultramat 12, DX 3.0
Re: Převody- buggy DF 03
diky, nasel jsem tam 7.0:1
df03 by mela mit interni prevod 2,94
u auta jsou 2 ozubena kola, 78 a 85, pastorek je 26
tzn:
muzu pouzit stavajici pastorek 26 s kolem 62
muzu pouzit stavajici 78 kolo s pastorkem 32 nebo 33
muzu pouzit kolo 85 s pastorkem 35 nebo 36
Kolo 62 nemam. Pastorek 32 a 33 existuje, 35 a 36 take. jak zjistim zda pasuji k tem ozubenym kolum?
df03 by mela mit interni prevod 2,94
u auta jsou 2 ozubena kola, 78 a 85, pastorek je 26
tzn:
muzu pouzit stavajici pastorek 26 s kolem 62
muzu pouzit stavajici 78 kolo s pastorkem 32 nebo 33
muzu pouzit kolo 85 s pastorkem 35 nebo 36
Kolo 62 nemam. Pastorek 32 a 33 existuje, 35 a 36 take. jak zjistim zda pasuji k tem ozubenym kolum?
DF02 Plasma Edge
DF03 Avante MKII
Mig 500, Hitec AGRESSOR FM, NOSRAM Patriot Reverse
DF03 Avante MKII
Mig 500, Hitec AGRESSOR FM, NOSRAM Patriot Reverse
- Profiq
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 22
- Registrován: ned bře 15, 2009 11:12 am
- Bydliště: Asi 80 km jižně od Prahy... myslim, že se to jmenuje Tábor...
Re: Převody- buggy DF 03
Ahoj, k tomu mám jednu ( možná blbou ) připomínku, nemusí ve vzít v úvahu u toho převodovýho poměru i ty ostatní ozubený kola ( u diferenciálů a tak..) ?
Tamiya DF-03 Keen Hawk
eZRun 35A + 9T
eZRun 35A + 9T
- miso66
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 295
- Registrován: stř dub 16, 2008 7:02 pm
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převody- buggy DF 03
preco myslis ze to nebude to prave orechove? daj tam ten striedak a uvidis ako pojde..ci sa bude moc hriat alebo to nebude mat odpich/ maximalnu rychlost a podobne... ja by som tam nechal originalne prevody a skusal by som menit len pastorkylososo píše:zdravim, mel bych dotaz jake převody dat na 30 000 otackovy motor 8,5T/ na df03. zatim je tam original 78T/26T a myslim ze by to nebylo uplne to prave orechove. Dik za kazdy nazor.
Schumacher CAT SX, Brushless 5,5 + lipol :mexickavlna: , Hitec HS-625MG,, RC: Hitec Aggressor 3 FM
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
GV Leopard - konverzia na elektro truggy
ICQ: 439-500-336
Projekt Škoda 130RS :mexickavlna:
Re: Převody- buggy DF 03
ad ostatni prevodova kola: no mozna jo, ja nevim... snazim se ziskat nejake informace, abych byl chytry:)
ad originalni prevody: zkusim, uvidim...
kazdopadne diky za vsechny rady
doplněno: odzkoušeno s originálními převody, nijak zvlášť nehřeje, jede jako blázen :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo:
ad originalni prevody: zkusim, uvidim...
kazdopadne diky za vsechny rady
doplněno: odzkoušeno s originálními převody, nijak zvlášť nehřeje, jede jako blázen :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo: :boohoo:
DF02 Plasma Edge
DF03 Avante MKII
Mig 500, Hitec AGRESSOR FM, NOSRAM Patriot Reverse
DF03 Avante MKII
Mig 500, Hitec AGRESSOR FM, NOSRAM Patriot Reverse