Stránka 1 z 1

Výběr lepší buggy

Napsal: pát kvě 23, 2014 9:01 am
od ursini
Zdravím, vybírám nějakou lepší buggy, preferuji 2wd, nákup z bazaru. Otázka zní, co doporučíte? Mí favoriti jsou:
Team c TM2 http://www.promodels.cz/cz-detail-86580 ... 0-kit.html
Líbí se mi vzhledově,akorát mě zaráži, že je to speciál na koberec, a já bych s ní kezdil na venkovní hliněné trati, posloží je speciální písek z lomu. Výhoda je dostupnost ND.
Asso B4.1
Tahle buggy se mi líbí o něco méně, bojím se dostupnosti ND, protože je to již starší verze, na druhou stranu, má motor za zadní nápravou, takže asi i větší brip, vejdou se tam normální baterky (myslim) a lidé si assa pokud vim celkem chválí.
Co tedy poradíte? Nějaké jiné návrhy?
Pak mě ještě napadlo, jezdim s dvouma modelářema, oba maj 2wd buggy, co kdybych si koupil čtyřkolku s tim, že když pojedu s nima, vyndám si jen přední poloosy? Bude to fungovat?
Díky za rady, ursini.

Re: Výběr lepší buggy

Napsal: pát kvě 23, 2014 9:04 am
od Loupák83
B4 je jedna z nejlepších buggy, dostupnost ND je v pohodě má je Pelikán. Věř že pokud z 4wd buggy odpojis předek tak to fungovat nebude a budeš mít chuť to zahodit

Re: Výběr lepší buggy

Napsal: pát kvě 23, 2014 9:20 am
od 3p0
A tobě Ansmann Mad Rat 1:10 (Team C Jekyll) nevyhovuje ?
Při správném nastavení funguje na jednotku.

Re: Výběr lepší buggy

Napsal: pát kvě 23, 2014 10:09 am
od ursini
Mad rata mám, jenže na dráze jsem buggy půjčil kamarádovi a vlivem jeho řidičské chyby to na plnej knedlík trefil do stromu, předek auta na odpis, kastle na kusy...nd by stáli skoro jako novej podvozek, takže jsem usoudil, že než kupovat novej team c jekyll za 1500,- bude lepší přihodit 1000,- a koupit na modelbazaru lepší, závodní buggy. Nebo ne? Na tu Team C TM2 by mi pasovaly díly z Mad Rata, který mi zbyly OK, to jsem bral jako plus. Ale to asso taky nevipadá špatně. Nebo myslíš že mám koupit opět jekyll? (Ložiska mám už taky špatný, jekyll má v základu třecí, takže bych byl ve finiši stejně na 2000,- s ložisky) Navíc mě tam štve ten kuličkovej diferák.
Edit: ještě jsem koukal na losi 22 2wd, co vy na to?

Re: Výběr lepší buggy

Napsal: pát kvě 23, 2014 10:19 am
od Loupák83
Losina je špička toho se neboj

Re: Výběr lepší buggy

Napsal: pát kvě 23, 2014 10:23 am
od 3p0
Na malej grip je vhodnější kuličkový diff, to na začátek.

Je to na tobě a financích. Dáš dvojku a máš nový auto (TeamC) s pytlem ND.

Koupíš-li Asso, Losi nebo Durango, čeká tě nákup dalších dílů, u podvozku nezůstaneš.

A co se jízdních vlastností týče, ta buggy za 1500,- není o tolik horší. Záleží na nastavení, pneumatikách a rukách :-)

Na druhou stranu by si člověk měl vyzkoušet více podvozků, aby ten rozdíl pocítil.
To rozhodnutí bude jen na tobě, mi ti to asi nerozlouskneme :--)

Re: Výběr lepší buggy

Napsal: pát kvě 23, 2014 12:11 pm
od ursini
Dobře, popřemýšlím o tom :) ještě bych ale prosil o odpověď na tu Team C TM2, jde s tím jezdit nějak rozumně na hlíně? Když je to ten kobercový speciál?

Re: Výběr lepší buggy

Napsal: pát kvě 23, 2014 2:14 pm
od 3p0
Zdá se, že se na dráze chová slušně :-)



Ber to tak, že na trati s malým gripem, je vhodnější motor za nápravou.
O tom ti může něco napsat Loupák, zkoušel u Duranga obě varianty.

Re: Výběr lepší buggy

Napsal: pát kvě 23, 2014 5:47 pm
od Loupák83
tak tak na Durangu mam vyzkoušený obě varianty a poznatky jsou takovéto:
pokud je sucho a dráha je prašná je to docela boj to auto ukočírovat aby dělalo to co chci já,(auto má dost tendenci se přetáčet a jak není zatížen zadek tak to ustřeluje pokud si hrrrr s plynem v zatáčce)
v momentě ale kdy je dráha vlhká tak se jízdní vlastnosti naprosto mění a to směrem k lepšímu. Auto je živé a poslouchá neskutečně a jezdec si k tomu může dovolit mnohem více.
Motor vzadu: na prachu a suchu výrazně lepší jízdní vlastnosti než s motorem před. Auto je celkem poslušné s přihlédnutím na jakém se jede podkladu ale je mnohem klidnější, pokud je grip větší tak to taky chodí pěkně a dá se s tím docela i jet rychle.

Můj osobní poznatek, rozdíl oproti uložení motoru před a za je na suchu hodně velký, s motorem před to auto krásně zatáčí i při ostřejší jízdě, s motorem za se musí v zatáčce jezdec víc hlídat s plynem, auto má pak kvůli jinému rozložení hmotnosti (většina na zadku na předku skoro nic) hodně velkou tendenci k nedotáčivosti

Toto ber ale jen jako osobní postřeh od někoho kdo vyzkoušel obě varianty uložení motoru