Výběr lepší buggy

Vše o BUGGY, podvozky, technika. tuning ...

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Uživatelský avatar
ursini
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 295
Registrován: úte kvě 17, 2011 1:02 pm
Bydliště: Poděbrady

Výběr lepší buggy

Příspěvek od ursini »

Zdravím, vybírám nějakou lepší buggy, preferuji 2wd, nákup z bazaru. Otázka zní, co doporučíte? Mí favoriti jsou:
Team c TM2 http://www.promodels.cz/cz-detail-86580 ... 0-kit.html
Líbí se mi vzhledově,akorát mě zaráži, že je to speciál na koberec, a já bych s ní kezdil na venkovní hliněné trati, posloží je speciální písek z lomu. Výhoda je dostupnost ND.
Asso B4.1
Tahle buggy se mi líbí o něco méně, bojím se dostupnosti ND, protože je to již starší verze, na druhou stranu, má motor za zadní nápravou, takže asi i větší brip, vejdou se tam normální baterky (myslim) a lidé si assa pokud vim celkem chválí.
Co tedy poradíte? Nějaké jiné návrhy?
Pak mě ještě napadlo, jezdim s dvouma modelářema, oba maj 2wd buggy, co kdybych si koupil čtyřkolku s tim, že když pojedu s nima, vyndám si jen přední poloosy? Bude to fungovat?
Díky za rady, ursini.
XMT4 Mini Tiger 1:18
Ansmann Mad Rat 1:10 (nebo také Team C Jekyll)— MG945 15kg, Ezrun combo 35a 9T, Modelcraft GT-02, Nosram 3000 mAh, Turnigy 2s 5200 mAh, HK ECO6
Team Losi Micro Baja 1:36 + základní tuning
Fotky tady: http://ursini333.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Výběr lepší buggy

Příspěvek od Loupák83 »

B4 je jedna z nejlepších buggy, dostupnost ND je v pohodě má je Pelikán. Věř že pokud z 4wd buggy odpojis předek tak to fungovat nebude a budeš mít chuť to zahodit
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Výběr lepší buggy

Příspěvek od 3p0 »

A tobě Ansmann Mad Rat 1:10 (Team C Jekyll) nevyhovuje ?
Při správném nastavení funguje na jednotku.
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
ursini
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 295
Registrován: úte kvě 17, 2011 1:02 pm
Bydliště: Poděbrady

Re: Výběr lepší buggy

Příspěvek od ursini »

Mad rata mám, jenže na dráze jsem buggy půjčil kamarádovi a vlivem jeho řidičské chyby to na plnej knedlík trefil do stromu, předek auta na odpis, kastle na kusy...nd by stáli skoro jako novej podvozek, takže jsem usoudil, že než kupovat novej team c jekyll za 1500,- bude lepší přihodit 1000,- a koupit na modelbazaru lepší, závodní buggy. Nebo ne? Na tu Team C TM2 by mi pasovaly díly z Mad Rata, který mi zbyly OK, to jsem bral jako plus. Ale to asso taky nevipadá špatně. Nebo myslíš že mám koupit opět jekyll? (Ložiska mám už taky špatný, jekyll má v základu třecí, takže bych byl ve finiši stejně na 2000,- s ložisky) Navíc mě tam štve ten kuličkovej diferák.
Edit: ještě jsem koukal na losi 22 2wd, co vy na to?
XMT4 Mini Tiger 1:18
Ansmann Mad Rat 1:10 (nebo také Team C Jekyll)— MG945 15kg, Ezrun combo 35a 9T, Modelcraft GT-02, Nosram 3000 mAh, Turnigy 2s 5200 mAh, HK ECO6
Team Losi Micro Baja 1:36 + základní tuning
Fotky tady: http://ursini333.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Výběr lepší buggy

Příspěvek od Loupák83 »

Losina je špička toho se neboj
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Výběr lepší buggy

Příspěvek od 3p0 »

Na malej grip je vhodnější kuličkový diff, to na začátek.

Je to na tobě a financích. Dáš dvojku a máš nový auto (TeamC) s pytlem ND.

Koupíš-li Asso, Losi nebo Durango, čeká tě nákup dalších dílů, u podvozku nezůstaneš.

A co se jízdních vlastností týče, ta buggy za 1500,- není o tolik horší. Záleží na nastavení, pneumatikách a rukách :-)

Na druhou stranu by si člověk měl vyzkoušet více podvozků, aby ten rozdíl pocítil.
To rozhodnutí bude jen na tobě, mi ti to asi nerozlouskneme :--)
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
ursini
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 295
Registrován: úte kvě 17, 2011 1:02 pm
Bydliště: Poděbrady

Re: Výběr lepší buggy

Příspěvek od ursini »

Dobře, popřemýšlím o tom :) ještě bych ale prosil o odpověď na tu Team C TM2, jde s tím jezdit nějak rozumně na hlíně? Když je to ten kobercový speciál?
XMT4 Mini Tiger 1:18
Ansmann Mad Rat 1:10 (nebo také Team C Jekyll)— MG945 15kg, Ezrun combo 35a 9T, Modelcraft GT-02, Nosram 3000 mAh, Turnigy 2s 5200 mAh, HK ECO6
Team Losi Micro Baja 1:36 + základní tuning
Fotky tady: http://ursini333.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
3p0
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1637
Registrován: čtv dub 01, 2010 7:36 am
Bydliště: Liberecko

Re: Výběr lepší buggy

Příspěvek od 3p0 »

Zdá se, že se na dráze chová slušně :-)



Ber to tak, že na trati s malým gripem, je vhodnější motor za nápravou.
O tom ti může něco napsat Loupák, zkoušel u Duranga obě varianty.
Motto: Auto musí řvát a vypadat nasraně
http://3p0.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
Loupák83
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 1410
Registrován: pon čer 13, 2011 12:28 pm
Bydliště: Semily a Praha

Re: Výběr lepší buggy

Příspěvek od Loupák83 »

tak tak na Durangu mam vyzkoušený obě varianty a poznatky jsou takovéto:
pokud je sucho a dráha je prašná je to docela boj to auto ukočírovat aby dělalo to co chci já,(auto má dost tendenci se přetáčet a jak není zatížen zadek tak to ustřeluje pokud si hrrrr s plynem v zatáčce)
v momentě ale kdy je dráha vlhká tak se jízdní vlastnosti naprosto mění a to směrem k lepšímu. Auto je živé a poslouchá neskutečně a jezdec si k tomu může dovolit mnohem více.
Motor vzadu: na prachu a suchu výrazně lepší jízdní vlastnosti než s motorem před. Auto je celkem poslušné s přihlédnutím na jakém se jede podkladu ale je mnohem klidnější, pokud je grip větší tak to taky chodí pěkně a dá se s tím docela i jet rychle.

Můj osobní poznatek, rozdíl oproti uložení motoru před a za je na suchu hodně velký, s motorem před to auto krásně zatáčí i při ostřejší jízdě, s motorem za se musí v zatáčce jezdec víc hlídat s plynem, auto má pak kvůli jinému rozložení hmotnosti (většina na zadku na předku skoro nic) hodně velkou tendenci k nedotáčivosti

Toto ber ale jen jako osobní postřeh od někoho kdo vyzkoušel obě varianty uložení motoru
Xray T4 2017 Open
X-RAY XB4 2015 , ASSO B6
Axial SCX10 Dingo
FB: http://www.facebook.com/pages/RC-Semily ... 233?ref=hl
Odpovědět

Zpět na „BUGGY“