Subaru Impreza 07 WRC
Napsal: ned srp 18, 2013 9:02 pm
Projekt "Impreza" jsem začal před více než 4 lety... Krátce po vystříhaní karoserie a menších úpravách jsem celý koníček s časových důvodů dal k "ledu". Vše znovu nastartovala koupě podvozku TB-03.
Celá úprava karoserie je vlastně "naruby" proti běžnému postupu. Ono to vlastně ani jinak není možné
Změny jsou zatím na předním nárazniku včetně bočních výdechů a kapotě motoru kde je přestavěn pro Subaru Impreza typický nasáváč vzduchu. Ten původní řešený samolepkou snad nemohli myslet vážně. Velkým oříškem bude světelná rampa Průběžně při stavbě o tom přemyšlím co a jak...,ale pokud bych musel jít cestou velkého kompromisu,tak od ní raději upustím.
V současné době je v přestavbě zadní křídlo kde už je odstraněno spojení šroubky a chystám se do toho opět říznou nad zadním oknem abych se provedením víc přiblížil k předloze,protože je to opět řešeno samolepkou. Popřemyšlím jestli spodní část zadního nárazníku vytvořím podle prototypu na fotce.... a nebo podle auta co jelo Monte Carlo v roce 2007 Kaplička GPS potom zakončí největší úpravy karoserie...
Celé by to mělo být postaveno na podvozku TL-01
Při stavbě OPEL ASTRA DTM jsem žádnou dokumentaci nedělal ,protože mě nenapadlo že to budu někdy někde prezentovat.... U Subaru se tento nedostatek pokusím napravit...
Celá úprava karoserie je vlastně "naruby" proti běžnému postupu. Ono to vlastně ani jinak není možné
Změny jsou zatím na předním nárazniku včetně bočních výdechů a kapotě motoru kde je přestavěn pro Subaru Impreza typický nasáváč vzduchu. Ten původní řešený samolepkou snad nemohli myslet vážně. Velkým oříškem bude světelná rampa Průběžně při stavbě o tom přemyšlím co a jak...,ale pokud bych musel jít cestou velkého kompromisu,tak od ní raději upustím.
V současné době je v přestavbě zadní křídlo kde už je odstraněno spojení šroubky a chystám se do toho opět říznou nad zadním oknem abych se provedením víc přiblížil k předloze,protože je to opět řešeno samolepkou. Popřemyšlím jestli spodní část zadního nárazníku vytvořím podle prototypu na fotce.... a nebo podle auta co jelo Monte Carlo v roce 2007 Kaplička GPS potom zakončí největší úpravy karoserie...
Celé by to mělo být postaveno na podvozku TL-01
Při stavbě OPEL ASTRA DTM jsem žádnou dokumentaci nedělal ,protože mě nenapadlo že to budu někdy někde prezentovat.... U Subaru se tento nedostatek pokusím napravit...