Range Rover Discovery.
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
Pravidla fóra
V sekci RC PROJEKTY- se smí vkladat projekty týkající se pouze RC karoserií nebo podvozků.Zákaz jakéhokoli spamu, za spam se nepovažuje rada ,rozdíl mezi spamem a radou určuje admin ppř. moderátor.Dále se snažte co nejvýstižněji nazvat téma aby se usnadnilo hledání informací na fóru,téma pojmenujte gramaticky správně tj. čárky a háčky.
V sekci RC PROJEKTY- se smí vkladat projekty týkající se pouze RC karoserií nebo podvozků.Zákaz jakéhokoli spamu, za spam se nepovažuje rada ,rozdíl mezi spamem a radou určuje admin ppř. moderátor.Dále se snažte co nejvýstižněji nazvat téma aby se usnadnilo hledání informací na fóru,téma pojmenujte gramaticky správně tj. čárky a háčky.
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Discovery.
Obrázek 1 jste zatím nikdo neuhodl, obrázek 2 bude ( snad) opravdu svěrák.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
- Domca234
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 991
- Registrován: stř zář 01, 2010 11:31 am
- Bydliště: Plzeň (Dominik Brant)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Discovery.
1) myslim že to bude jakoby přijdou na to ještě plechy a bude to nájezdová plocha jako na křížení nebo tak.. ale to je jen mysl
a nebo to bude pŕíprava kostry pro stan na rally auta
a nebo to bude pŕíprava kostry pro stan na rally auta
Mex-II: LRD 110 Zebra, régl_Novak rooster crawler, servo_bluebird, nápravy_yota, motor_rc4wd, kardany_NOTYRO ♥SCALE♥
Xray T3R: ford focus, régl_ezrun 60A, servo_Savox, motor_ezrun.. řemeny a rally ♥
Ta-01: Subaru impreza, régl_ezrun 35A, servo_bluebird, motor_ezrun.. Předělává se na Drifťáka
Jezdim na LiPo, nic jinýho mi nevoní! Jedu si podle sebe a je mi jedno co řiká ten druhej!! Rajče a fotky všeho
Xray T3R: ford focus, régl_ezrun 60A, servo_Savox, motor_ezrun.. řemeny a rally ♥
Ta-01: Subaru impreza, régl_ezrun 35A, servo_bluebird, motor_ezrun.. Předělává se na Drifťáka
Jezdim na LiPo, nic jinýho mi nevoní! Jedu si podle sebe a je mi jedno co řiká ten druhej!! Rajče a fotky všeho
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Discovery.
Obrázek 1 neuhodl nikdo, nejblíže byl HonzaD a Domča 234.
Není to stan, ba ani kněžna, hraběnka nebo princezna. Je to tzv. MARKÝZA. Pro horké letní dny, kterých tedy zatím moc nebylo. Šéf mechanik dostal pěkné křesílko, a stoličku, aby si mohl také natáhnout nohy. Je to už starší, ale velmi zkušený pán.
S ním pracuje mladý Ital...
Na markýze asi ještě proběhne designová úprava, uvidím. Ale svůj účel plní.
Druhý obrázek je pokus o svěrák, prozatím je namontován na dílenském stole, ale časem chci vytvořit i ponk, ale to je zatím hudba budoucnosti.
A nesmí chybět i trocha patiny v podobě oprýskané stolní desky z masivního dřeva.
Pár doplňků ještě přibude, ale prozatím se chýlím ke konci. Až bude čas a penízky, čeká mě přestavba podvozku, zatím je to spíše on-road.
Není to stan, ba ani kněžna, hraběnka nebo princezna. Je to tzv. MARKÝZA. Pro horké letní dny, kterých tedy zatím moc nebylo. Šéf mechanik dostal pěkné křesílko, a stoličku, aby si mohl také natáhnout nohy. Je to už starší, ale velmi zkušený pán.
S ním pracuje mladý Ital...
Na markýze asi ještě proběhne designová úprava, uvidím. Ale svůj účel plní.
Druhý obrázek je pokus o svěrák, prozatím je namontován na dílenském stole, ale časem chci vytvořit i ponk, ale to je zatím hudba budoucnosti.
A nesmí chybět i trocha patiny v podobě oprýskané stolní desky z masivního dřeva.
Pár doplňků ještě přibude, ale prozatím se chýlím ke konci. Až bude čas a penízky, čeká mě přestavba podvozku, zatím je to spíše on-road.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Re: Range Rover Discovery.
Pokud by ti stačila rychlost a síla jako má moje LIAZKA na videu z posledního závodu , tak bych pro tebe nekomplikovaný převodování ožná měl ..........
Michal Boček píše:Video ze závodu:
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Discovery.
RE: rotruck - To by asi šlo, posílám SZ.
Práce na Roveru prozatím pomalu končí. Ale podvozek časem předělám. Zahrádka je hotová, sice působí mohutně, ale musí se na ní vejít dost věcí. Konec konců, podobná zařízení na doporovodných autech bývají domácí výroby, a nehledí se na krásu, ale užitek. Takhle vypadá:
Nejpozději do konce týdne by se tu mělo auto objevit celé. A jak budou úpravy pokračovat, objeví se zde pokračování.
Práce na Roveru prozatím pomalu končí. Ale podvozek časem předělám. Zahrádka je hotová, sice působí mohutně, ale musí se na ní vejít dost věcí. Konec konců, podobná zařízení na doporovodných autech bývají domácí výroby, a nehledí se na krásu, ale užitek. Takhle vypadá:
Nejpozději do konce týdne by se tu mělo auto objevit celé. A jak budou úpravy pokračovat, objeví se zde pokračování.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
- Carlos1112
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob úno 19, 2011 12:16 am
- Bydliště: Klatovy
Re: Range Rover Discovery.
Pěkné, už se těším na závody až ho uvidím naživo.
Tamiya TA-01 rally-Škoda 130 RS
Tamiya TA-02 rally-Mitsubishi Lancer Evo X
Tamiya TA-02 rally-Mitsubishi Lancer Evo X
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Discovery.
Prozatím práce na Roveru končí. V budoucnu mě čeká přestavba podvozku, ale k tomu se dostanu nejdříve v srpnu, z časových i finančních důvodů. Je to auto spíš na asfalt, zatím.
Projevuje se, že má TL-01 moc rychlý převod, i s 55z motorem. A diferenciály jsou zatím otevřené. Zadní se chystám zavřít tavnou pistolí. Ale zatím nevím, co s předním.
Trialisté, poraďte, prosím. Zkoušel jsem uzavřít diferák pomocí oleje o viskositě 500 000. Jenže diferák u TL-01 není dostatečně těsný, a poměrně brzy z něj i takto hustý olej začne vytékat. Chci ho zavřít jen tak na 70-80%, ne úplně. Napadlo mě zkusit gumové těsnění ve spreji, na vzduchu se z něj udělá guma. Zkusit ho nastříkat do diferenciálu, nechat ztuhnout, ale mám obavy, že si v gumě planetky projedou cestičku, a diferák bude zas otevřený.Poraďte, máte někdo nějakou fintu přímo pro TéeLko ?
Docela příjemně mě naopak překvapilo, že Rover, který má těžiště díky těžké karoserii a mohutné zahrádce hodně vysoko snese slušný boční náklon.
Když to stihnu, rád bych auto dnes představil i v klubových RC. Tento článek bude snad pokračovat, ale až po delší době, až vyřeším problém s pohonem.
Projevuje se, že má TL-01 moc rychlý převod, i s 55z motorem. A diferenciály jsou zatím otevřené. Zadní se chystám zavřít tavnou pistolí. Ale zatím nevím, co s předním.
Trialisté, poraďte, prosím. Zkoušel jsem uzavřít diferák pomocí oleje o viskositě 500 000. Jenže diferák u TL-01 není dostatečně těsný, a poměrně brzy z něj i takto hustý olej začne vytékat. Chci ho zavřít jen tak na 70-80%, ne úplně. Napadlo mě zkusit gumové těsnění ve spreji, na vzduchu se z něj udělá guma. Zkusit ho nastříkat do diferenciálu, nechat ztuhnout, ale mám obavy, že si v gumě planetky projedou cestičku, a diferák bude zas otevřený.Poraďte, máte někdo nějakou fintu přímo pro TéeLko ?
Docela příjemně mě naopak překvapilo, že Rover, který má těžiště díky těžké karoserii a mohutné zahrádce hodně vysoko snese slušný boční náklon.
Když to stihnu, rád bych auto dnes představil i v klubových RC. Tento článek bude snad pokračovat, ale až po delší době, až vyřeším problém s pohonem.
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover Discovery.
Než laborovat s vícezávitovými motory,což přínos stejně nepřinese,zkus 400ku a redukční převodovku.
Dýlka pak stejná jako 540kamotor,ale rychlost a síla jinde.
Dýlka pak stejná jako 540kamotor,ale rychlost a síla jinde.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Re: Range Rover Discovery.
a diferáky zavřít na hulváta oba tavnym a bude klid 8)
TL-01D - Dveřma napřed
TL-01E - Expedice
TL-01R - Rally kchár
TL-01B 6x6 - in progress ......
ľavá růžová, sto cez dinosaura, dve ryšavé veveričky a fuj fuj, bude ľavá, čierná, chlpatá, zubatá...
TL-01E - Expedice
TL-01R - Rally kchár
TL-01B 6x6 - in progress ......
ľavá růžová, sto cez dinosaura, dve ryšavé veveričky a fuj fuj, bude ľavá, čierná, chlpatá, zubatá...