Tumbrel MRR-2 - RWD rally speciál
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
Pravidla fóra
V sekci RC PROJEKTY- se smí vkladat projekty týkající se pouze RC karoserií nebo podvozků.Zákaz jakéhokoli spamu, za spam se nepovažuje rada ,rozdíl mezi spamem a radou určuje admin ppř. moderátor.Dále se snažte co nejvýstižněji nazvat téma aby se usnadnilo hledání informací na fóru,téma pojmenujte gramaticky správně tj. čárky a háčky.
V sekci RC PROJEKTY- se smí vkladat projekty týkající se pouze RC karoserií nebo podvozků.Zákaz jakéhokoli spamu, za spam se nepovažuje rada ,rozdíl mezi spamem a radou určuje admin ppř. moderátor.Dále se snažte co nejvýstižněji nazvat téma aby se usnadnilo hledání informací na fóru,téma pojmenujte gramaticky správně tj. čárky a háčky.
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
Ahoj,
úplně jsem na tebe zapoměl s těma rozměrama ramen... omlouvám se. Ale koukám že jsi si je již zjistil jinde. Jinak až to budeš dávat do kupy kup si raději v železářštví všechny šrouby, případně každej otvor předvrtej. Já jsem na vaně udělal díky stržení hlaviček imbus šroubů dost nerozebiratelnejch spojů. Poté jsem koupil nový šrouby a vše šlo již v pohodě. A ještě pastorek, co je součástí stavebnice raději vůbech nepoužívej a rovnou kup ocelový. Je dost z měkého hliníku.
úplně jsem na tebe zapoměl s těma rozměrama ramen... omlouvám se. Ale koukám že jsi si je již zjistil jinde. Jinak až to budeš dávat do kupy kup si raději v železářštví všechny šrouby, případně každej otvor předvrtej. Já jsem na vaně udělal díky stržení hlaviček imbus šroubů dost nerozebiratelnejch spojů. Poté jsem koupil nový šrouby a vše šlo již v pohodě. A ještě pastorek, co je součástí stavebnice raději vůbech nepoužívej a rovnou kup ocelový. Je dost z měkého hliníku.
TL-01, Ansman ARE1 - KO, SCX-10, M0-4L - VW Brouk, Škoda 120 LS, TA02 - RWD připravená pro ŠKODA 130 RS, Short Course Truck - Ansman - Audi Quattro, OFNA - SEAT LEON 1/7, M06 - Alfa Romeo GIULIA, Porsche 911 RS
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
No, ty ramena si zjistim sám až doma, ve středu tam dorazim... Ale dík za rady S tim pastorkem sem počítal, pokud je to 0.6, tak no problem, těch mám doma dost A šrouby.. uvidim, ono dost záleží i na použitým nástroji. ale asi to pro jistotu předříznu závitníkem
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
Tak to tě zklamu modul 0.6 to není je to 48 db viz odkaz na pastorky origo http://www.akroshop.cz/cz-detail-353026 ... -48db.html
TL-01, Ansman ARE1 - KO, SCX-10, M0-4L - VW Brouk, Škoda 120 LS, TA02 - RWD připravená pro ŠKODA 130 RS, Short Course Truck - Ansman - Audi Quattro, OFNA - SEAT LEON 1/7, M06 - Alfa Romeo GIULIA, Porsche 911 RS
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
48dp? no to už je horší.. ale lehce sehnatelný A na 0.6 to můžu kdykoli předělat
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
Tak od 4h kdy sem dojel domů sem u toho seděl... a před chvílí jsem konečně dokončil sestavení Ansmanna Zatím samozřejmě verze buggy, zejtra se půjdu projet, s origo i rally pneu... a po závodech začnu vymejšlet úpravy... Foto dodám později, mám tu pomalej net, že nevim, jestli to bude dneska
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
Tak pár foto ze stavby.... Když sem přijel domů, čekal sem mrňavou krabičku.. vybaflo na mě toto:
krabice je obrovská, vevnitř jsou jen "poházený" pytlíky se součástkama, který moc místa nezabíraj... zřejmě je to tak velký kvůli RTR verzi
a začínáme... přední náprava... docela zajímavý, v celý stavebnici neni jediný kuličkový ložisko - až na řízení Nechápu proč.. ale řízení běhá hladce.. to se nedá říct o samotných nápravách, docela zadrhávaj... Stačilo by ubrat trochu materiálu, ale protože chystám přestavbu, nemělo to cenu
a stavba převodovky.. jako první přišel na řadu diferák - nemilý překvapení, z nějakýho důvodu nemůžu nacpat pružinku do unašeče.. naštěstí mám záložní z nepoužívanýho diferáku z TB-čka (zároveň jsem tam dal i 5x8x2,5 kuličkový ložiska) - diferák běhá krásně, přitom je jednoduchej... 2,5mm šroubek, ložisko rozsypaný, ale kuličky v kleci, obyčejná M2,5 samojistná matka v unašeči.. takhle by to měla dělat Tamka jen ten křížovej šroubek je podivnej, obzvlášť na autě kde sou všude jinde imbusy No a další problém.. při pokusu osadit dif kuličkovými ložisky se na jednom unašeči zaseklo... nepomohlo přehození, ani násilí... takže sem dal origo bronzový, ono si to těch pár desetin veme a pak už kuličkový v klidu nasadim
ták a tady převodovka na autě... nejede úplně hladce, ale to připisuju tomu, že už sem neměl ložiska, takže sem prostřední kolo osadil bronzovýma... Až tam dám kuličkový, sedne si to
A tady je buggy sestavená a částečně osazená. Nedá se říct, že stavba probíhala hladce, občas to chtělo trochu násilí, aby díly zapadly... ale co by člověk chtěl za 1500 Materiál vypadá slušně, jen ty šrouby sou fakt jak bahno.. ale šrouboval sem jemně, strhnul sem jen jeden Zejtra bude testovací jízda, nejdřív s origo, potom s rallyblockama, jen pro představu budoucího chování... sem na to zvědavej
krabice je obrovská, vevnitř jsou jen "poházený" pytlíky se součástkama, který moc místa nezabíraj... zřejmě je to tak velký kvůli RTR verzi
a začínáme... přední náprava... docela zajímavý, v celý stavebnici neni jediný kuličkový ložisko - až na řízení Nechápu proč.. ale řízení běhá hladce.. to se nedá říct o samotných nápravách, docela zadrhávaj... Stačilo by ubrat trochu materiálu, ale protože chystám přestavbu, nemělo to cenu
a stavba převodovky.. jako první přišel na řadu diferák - nemilý překvapení, z nějakýho důvodu nemůžu nacpat pružinku do unašeče.. naštěstí mám záložní z nepoužívanýho diferáku z TB-čka (zároveň jsem tam dal i 5x8x2,5 kuličkový ložiska) - diferák běhá krásně, přitom je jednoduchej... 2,5mm šroubek, ložisko rozsypaný, ale kuličky v kleci, obyčejná M2,5 samojistná matka v unašeči.. takhle by to měla dělat Tamka jen ten křížovej šroubek je podivnej, obzvlášť na autě kde sou všude jinde imbusy No a další problém.. při pokusu osadit dif kuličkovými ložisky se na jednom unašeči zaseklo... nepomohlo přehození, ani násilí... takže sem dal origo bronzový, ono si to těch pár desetin veme a pak už kuličkový v klidu nasadim
ták a tady převodovka na autě... nejede úplně hladce, ale to připisuju tomu, že už sem neměl ložiska, takže sem prostřední kolo osadil bronzovýma... Až tam dám kuličkový, sedne si to
A tady je buggy sestavená a částečně osazená. Nedá se říct, že stavba probíhala hladce, občas to chtělo trochu násilí, aby díly zapadly... ale co by člověk chtěl za 1500 Materiál vypadá slušně, jen ty šrouby sou fakt jak bahno.. ale šrouboval sem jemně, strhnul sem jen jeden Zejtra bude testovací jízda, nejdřív s origo, potom s rallyblockama, jen pro představu budoucího chování... sem na to zvědavej
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- lowendead
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 858
- Registrován: čtv bře 26, 2009 3:34 pm
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
Tak pořádně testni i tu buggy verzi , protože za těch 1500 to nemusí být špatné ani před barák
Tamiya TA05
TeamC TS2TE
TeamC TS2TE
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1727
- Registrován: sob pro 18, 2010 7:33 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
Tak to teda kluci ťamanský moc dobře Storma neokopírovali. Ale jo, co by člověk chtěl za 15 stovek.
Jsem zvědavý co z toho uděláš.
Jsem zvědavý co z toho uděláš.
BMW E30 318i '87 - 1:1 :)
RC az zase nekdy...
RC az zase nekdy...
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
Nevim proc by to meli kopirovat. Ty auta uz jiny nebudou a ne kazdej se musi odlisovat (Awesomatix). Za tu cenu je to paradni a to ze nekde neco nesedi bych neresil. Porad lepsi kdyz je nekde neco trochu natesno nez aby to po sestaveni hrkalo jak cigan v bedne. Casem se to stejne vychodi a bude to sedet. Navic stejne pujde pod kudlu tak je to fuk
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1727
- Registrován: sob pro 18, 2010 7:33 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
Protože je to až moc podobný. Thunder Tiger AT-10 je taky 2WD ST s je úplně odlišný.
BMW E30 318i '87 - 1:1 :)
RC az zase nekdy...
RC az zase nekdy...
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
Mirku, koukni se na všechny 2WD.. jsou skoro stejný, tohle neni kopie E-firestorm.. Je prej "inspirovaná" Kyoshem RB5
ovšem díly z něj neseděj.
jinak už jsem to chtěl testovat.. bohužel počasí mi to nedovolí
ovšem díly z něj neseděj.
jinak už jsem to chtěl testovat.. bohužel počasí mi to nedovolí
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
-
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1727
- Registrován: sob pro 18, 2010 7:33 pm
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
Aha, tak to jo. Každopádně něčeho to kopie je. Pochybuji, že by Ansmann vkládal prachy do vývoje 2WD, když to pak chce prodávat za pár peněz.
BMW E30 318i '87 - 1:1 :)
RC az zase nekdy...
RC az zase nekdy...
- lowendead
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 858
- Registrován: čtv bře 26, 2009 3:34 pm
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
Nechápu proč by ansmann nemohl vkládat prachy do vývoje 2WD, když vkládá do dalších XX aut, která okopírované nejsou? ... Ale to ej fuk, to auto se mi líbí hlavně kvůli své jendoduchosti, co popisuje Honza D...
Tamiya TA05
TeamC TS2TE
TeamC TS2TE
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
No ve skutečnosti tohle auto ani není ansmann, ale nějaká přebalená čína (tušim Team C) a je to okopírovaný kyosho.. i když ne přesná kopie, jako u HBX TL-01, ale jen ta inspirace
Jinak testovací jízda bohežel neproběhla.. celej den tu chčije, takež sem z nudy udělal pár drobností
1) změřil jsem auto s kolama s 0mm offsetem - šířka vpředu 245mm, dýlka ramen 72mm. Šířka vzadu 235mm, dýlka ramen 77mm. Takže budu potřebovat dozadu cca 54mm ramena (asi z TA-05/TB-02) a dopředu cca 44... a to mě vůbec nenapadá z čeho... nevíte?
2) osadil jsem celou převodovku kuličkovýma ložiskama (původně byly jen na hřídelce se spurem).. Přitom sem řešil 2 problémy - nejdřív při instalaci prostředního ozubu se mi záhadně vždycky zaseklo ložisko - bylo to způsobený špatným odlitím či co, uvnitř byla vrstva plastu okolo hrany a brzdila ložisko... další problém byl horší, už zmíněnej unašeč... upnul jsem to teda do vrtačky, vzal jehlovej pilníček.. a brousil celej večer, materiál je překvapivě kvalitní Ale nakonec sem to tam nacpal a převodovka běhá hladce jen s malým odporem
Jinak váha v plný palbě s NiMH baterkou je cca 1250g
Jinak testovací jízda bohežel neproběhla.. celej den tu chčije, takež sem z nudy udělal pár drobností
1) změřil jsem auto s kolama s 0mm offsetem - šířka vpředu 245mm, dýlka ramen 72mm. Šířka vzadu 235mm, dýlka ramen 77mm. Takže budu potřebovat dozadu cca 54mm ramena (asi z TA-05/TB-02) a dopředu cca 44... a to mě vůbec nenapadá z čeho... nevíte?
2) osadil jsem celou převodovku kuličkovýma ložiskama (původně byly jen na hřídelce se spurem).. Přitom sem řešil 2 problémy - nejdřív při instalaci prostředního ozubu se mi záhadně vždycky zaseklo ložisko - bylo to způsobený špatným odlitím či co, uvnitř byla vrstva plastu okolo hrany a brzdila ložisko... další problém byl horší, už zmíněnej unašeč... upnul jsem to teda do vrtačky, vzal jehlovej pilníček.. a brousil celej večer, materiál je překvapivě kvalitní Ale nakonec sem to tam nacpal a převodovka běhá hladce jen s malým odporem
Jinak váha v plný palbě s NiMH baterkou je cca 1250g
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- Carlos1112
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 240
- Registrován: sob úno 19, 2011 12:16 am
- Bydliště: Klatovy
Re: RWD rally speciál - beta 2.0 :-) coming soon
Těším se na pokračování.Mohlo by to jet jako vzteklá včela
Tamiya TA-01 rally-Škoda 130 RS
Tamiya TA-02 rally-Mitsubishi Lancer Evo X
Tamiya TA-02 rally-Mitsubishi Lancer Evo X