baterka
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, Jirkacbx
- Duše69
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 168
- Registrován: pát dub 27, 2007 12:06 pm
- Bydliště: Č.Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: baterka
Káp si nato !!! ano už je to tak !! Bohužel tyto dva tipy konektorů nejsou kompatibillní
- brmw
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 244
- Registrován: pát kvě 30, 2008 4:38 pm
- Bydliště: Bratislava
Re: baterka
zdar a mam dalši otaz ,konektory už mam ale nevim jak ich mam pripajkovat rad by som bol keby sem niekto dal foto
lebo je tam taka mala diera a a a.........................
lebo je tam taka mala diera a a a.........................
- Přílohy
-
- Bez názvu.jpg
- (14.1 KiB) Staženo 252 x
TT-01DR (R=Rally) lancia delta,high-lift hilux s černýma nadkolkama a servo blue bird
bylo: 2xTT-01,TL-01
bude:VW brouk,baja buggy nebo marder buggy 1:5
bylo: 2xTT-01,TL-01
bude:VW brouk,baja buggy nebo marder buggy 1:5
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 227
- Registrován: úte črc 29, 2008 2:04 pm
- Bydliště: Č.Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: baterka
mno tak to se dela tak, ze si vezmes cin nalejes ho do ty "kapsy" jak je tam dirka, nechas zatuhnout a pak to roztavis a vrazis tam ten drat a ten prebytecnej cin ti vyleze tou dirkou.... nic sloziteho ale musis mit ocinovanej i ten drat
Tamiya TL-01
- novako
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 928
- Registrován: čtv bře 20, 2008 7:54 am
- Bydliště: České Budějovice, Kramolín PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: baterka
Postupuj např. takto: konektor dáš do dřevěného kolíčku (aby ti kov neodváděl teplo) pájecí dutinou nahoru, celý kolíček si pak upni do svěráčku, nejlépe konektorem svisle. Silnější páječkou (min. 100W, nebo jako já plynovkou....) ocínuj oholený konec vodiče (délka oholení-hloubka díry +max2mm. před tím lehce! zakroucený....) - krátké rychlé ocínování rozpáleným hrotem, cín musí proniknout ze všech stran vodiče, ale pozor, u vysoceohebných vodičů čím méně cínu vyvzlíná dál do vodiče (pod izolaci) tím lépe, neboť zpravidla místo zlomení vodiče je v přechodu ocínované a neocínované části. Potom ohřej shora opět rozpáleným hrotem namočeným v kalafuně konektor a poté přilož trubičkový cín - musí se ti krásně roztéci po díře konektoru - množství nejlépe takové, že se vytvoří "malý lavórek" . Ihned potom vlož ocínovaný vodič a celé to prohřej tak, že cín udělá mezi konektorem a vodičem plynulý přechod - pokud ti vznikne jakási bublina, je vysoká pravděpodobnost "přechoďáku" a tím je zaděláno na budoucí problémy (úbytek na konektoru, vyhřívání konektoru ap.). Pak jen prostě oškrábni přebytečnou kalafunu, konektor i s vodičem omyj v lihu a celé do "smršti smršťovačkou" - a je to, nic na tom vlastně není, chce to jen trochu praxe - neboj, po 156.konektoru už ti to půjde samo.....
RCK Kramolín http://www.hranol.cz
bývalo asi tak 4x TT-01, teď TA-01 EVO xx
kastle Ford Focus WRC / Subaru Impreza RCK / Datsun 240Z RCK / Audi Quattro RCK / Tatra 603 RCK / BMW E30 RCK ...
Tamiya Williams FW11B Honda F1, servisní vůz RCK-SSE
nějaká ta RC lodička, plný hangár RC letadel.... a další....
bývalo asi tak 4x TT-01, teď TA-01 EVO xx
kastle Ford Focus WRC / Subaru Impreza RCK / Datsun 240Z RCK / Audi Quattro RCK / Tatra 603 RCK / BMW E30 RCK ...
Tamiya Williams FW11B Honda F1, servisní vůz RCK-SSE
nějaká ta RC lodička, plný hangár RC letadel.... a další....