Ako na zakruty
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- ejowitch
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 145
- Registrován: úte srp 15, 2006 8:29 pm
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Ako na zakruty
rad by som vas vsetkych poprosil o vase skusenosti s prechadzanim zakrut... porovnat rozne pristupy na prechadzanie a tak...
plz skuste sa vyjadrit k nasledujucim zakrutam:
1)
2)
3)
sorac, za kvalitu.. ale je to z mobilu. Snazil som sa tie obrazky urobit
aj so "suradnicami" aby sa lahsie orientovalo.. cize taky popis prejazdu
zakruty by mohol vyzerat takto:
1) Na H-10 mam dobrzdene, otacam volantom do zakruty
prechadzam cez E-9 do C-6 pod konstantym plynom,
v C-6 pritiahnem volant a pridavam pomaly plyn. V G-1 mam
auto zrovnane a plyn ide na max...
resp nejako takto.
Vopred dakujem, mozno sa dozvieme nejake nove zaujimave techniky
plz skuste sa vyjadrit k nasledujucim zakrutam:
1)
2)
3)
sorac, za kvalitu.. ale je to z mobilu. Snazil som sa tie obrazky urobit
aj so "suradnicami" aby sa lahsie orientovalo.. cize taky popis prejazdu
zakruty by mohol vyzerat takto:
1) Na H-10 mam dobrzdene, otacam volantom do zakruty
prechadzam cez E-9 do C-6 pod konstantym plynom,
v C-6 pritiahnem volant a pridavam pomaly plyn. V G-1 mam
auto zrovnane a plyn ide na max...
resp nejako takto.
Vopred dakujem, mozno sa dozvieme nejake nove zaujimave techniky
TT-01 - subaru (+ nejake hop ups)
NDF-01 - nitro force (ako sa poznam hop ups budu)
NDF-01 - nitro force (ako sa poznam hop ups budu)
No, tak ono se to dá popsat, jo, teorie se nechá udělat, ale v praxi seš pak rád když se tam nějak poskládáš a ty špičkový průjezdy si dovolíš až za hodně naježděnejch hodin. Jen z mojí zkušenosti.
Jinak auto je lepší tam nacpat bokem, pokud jde o rally aby si eliminoval nedostatek rejdu, ale je to problém, není nic lepšího než si to zkoušet furt dokola .
Jinak auto je lepší tam nacpat bokem, pokud jde o rally aby si eliminoval nedostatek rejdu, ale je to problém, není nic lepšího než si to zkoušet furt dokola .
SEAT Cordoba WRC , SUBARU Impreza WRC 2003 , okruhový BMW 325 E46
kanál č.52 - 40,685 MHz
kanál č.52 - 40,685 MHz
- ejowitch
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 145
- Registrován: úte srp 15, 2006 8:29 pm
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
okay, povedzme, ze aj pred aj za je dllllllllllllllllllha rovinka 8)weeman píše:To záleží od veľa vecí: akým auto to prechádzaš, či to prechádzaš iba tak zo srandy alebo na závode, alebo čo sa nachádza pred a za konkrétnou zákrutou....
btw, a aky je rozdiel v tom, ci to prechadzam zo srandy alebo na zavode?
nejde vzdy o to aby som ju presiel cim rychlejsie? 8)
TT-01 - subaru (+ nejake hop ups)
NDF-01 - nitro force (ako sa poznam hop ups budu)
NDF-01 - nitro force (ako sa poznam hop ups budu)
- ejowitch
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 145
- Registrován: úte srp 15, 2006 8:29 pm
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
jo jo 8) kasna dostavala z pociatku pekne dotela...Koni píše:no někdy si chceš taky zablbnout a to znamená jet bokem co nejdýl, a to už krade čas, ale jek sem již řek, žádná sranda pro začátečníka, já sem taky rád když něco nezbořim.
teraz (asi po roku a pol) je to o nieco lepsie... 8)
V podstate, dovod preco som zacal tento thread je ten,
ze by som rad pocul od ostatnych asi akym sposobom
prechadzaju zakruty...
Ja napr. tu 3) prechadzam (mam vpredu volnobezku)
na sotoline asi tak, ze niekde na G-8 stocim volant
a tuknem do brzdy aby sa auto zacalo smykat, dalej
pracujem uz len jemne s "plynom". Priblizne v B-4
ho mam natocene smerom na F-2 a vtedy nasleduje
plny kotol a male korekcie volantom...
Neviem ci je to prave rychly sposob prechadzania,
lebo v podstate jazdim len pre radost a bohuzial sam,
takze neviem porovnat
TT-01 - subaru (+ nejake hop ups)
NDF-01 - nitro force (ako sa poznam hop ups budu)
NDF-01 - nitro force (ako sa poznam hop ups budu)
- nijanek
- Píšu fakt hodně
- Příspěvky: 738
- Registrován: úte kvě 30, 2006 10:47 pm
- Bydliště: Kamenický Šenov
- Kontaktovat uživatele:
to ti tedy závidím:) a na kolik tě vyšla? volnoběžka je super věc a myslím že hlavně na ty vracáky je to perfektní,a kor u tt když to má malej rejd,tak si pomůžeš tím
TA 04 - muj novej mazel
XBPro , TT-01,malilinkatej tunnig:)
Xsara WRC
Imreza WRC
Celica -ale ta stará krásná ,moooc se mi líííbííííí
Focus WRC
krystal č.5 27.195 MHz, č.8 27.025
XBPro , TT-01,malilinkatej tunnig:)
Xsara WRC
Imreza WRC
Celica -ale ta stará krásná ,moooc se mi líííbííííí
Focus WRC
krystal č.5 27.195 MHz, č.8 27.025
no tatže rok a půl, no tak to už máš zkušenosti určitě mhohokrát lepší jak já, páč já to mám měsíc , ale tak jak si popsal ten průjezd tak to je docela dobrý, ideál je eště lehce jinej třeba ale to chce spíš namalovat auto jako usečku s dvěma budy (přední naprava a zadní) a tu usečku pak namalovat ve více stopách do tratě.
Ataky mě zajímá, isi máš tu volnoběžku?
Ataky mě zajímá, isi máš tu volnoběžku?
SEAT Cordoba WRC , SUBARU Impreza WRC 2003 , okruhový BMW 325 E46
kanál č.52 - 40,685 MHz
kanál č.52 - 40,685 MHz
- weeman
- Píšu hodně
- Příspěvky: 464
- Registrován: úte úno 14, 2006 3:10 pm
- Bydliště: BA
- Kontaktovat uživatele:
Presne ako hovorí Koni, keď idem zo srandy a driftujem si tak sa to snažím dlho udržať a keď idem na závode, tak zadok mám len minimálne v šmyku a držím plný kokol, šmyk riadim len volantom, a pri "show" drifte sa hráš hlavne s plynom. Záleží aj na tom či máš 4WD alebo zadnokolko, potom ako silné je to auto... je iné byť v šmyku s TT-01 so sériovým motorom a iné s 1/8 buggy... Aj potom samozrejme od povrchu, či ideš na asfalte alebo šotoline....ejowitch píše: okay, povedzme, ze aj pred aj za je dllllllllllllllllllha rovinka 8)
btw, a aky je rozdiel v tom, ci to prechadzam zo srandy alebo na zavode?
nejde vzdy o to aby som ju presiel cim rychlejsie? 8)
A pokial ide o konkrétne zákruty ktoré su na obrázkoch tak ja osobne takto:
1) pred zátačkou ťuknem plnú brzdu aby sa predok zapichol hneď na to plný kotol a už len volantom ovládam smer a naklonenie zadku. Pri type 2) vačšinou len trochu uberem plyn . Pri 3) tesne pred zákrutou plná brzda, pomaličky prejdem cez ideálku a potom plným kotlom von... takto to aspoň robím najčastejšie, ale povedal by som, že každému sedí dačo iné, a je naozaj obrovské množstvo spôsobov ako sa to dá prejsť.
1/8 X-RAY XB8R - RB Concept S5
1/10 CC-01 VW Touareg
1/10 CC-01 Ford
1/24 Home Racer
1/24 Off-road - home made
1/10 CC-01 VW Touareg
1/10 CC-01 Ford
1/24 Home Racer
1/24 Off-road - home made
- ejowitch
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 145
- Registrován: úte srp 15, 2006 8:29 pm
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
nijanek: no tak vyslo ma to spolu s gulickovym diferakom asi na 3000 (czk)... hold.. nie prave najmenej... ale nestazujem sa 8)
koni: no.. aby som pravdu povedal.. to TT som dostal od kamaratov na vianoce v 2004 a snazim sa jazdit ked mam volny cas.. ale nie je toho az tak vela.. ked to tak zoberem v globale.. zatial som menil v motorceku "long life" uhliky asi 5x. jeden mi vydrzi asi tak na 20-30 nabiti... hold ked je clovek furt v praci vela toho nestiha 8(
weeman: zadovazil som si NDF kovu buggy, takze sa moze stat, ze ta budem casom otravovat s nejakymi buggy otazkami 8), kazdopadne dik za odpoved. Btw, v blave kde jazdis.. chodievam do t-mobilu na sluzobky, takze by som pripadne ostal jeden den viac a mohli by sme nieco podniknut (teda pokial dobre pamatam, ze si bratislavcan)
koni: no.. aby som pravdu povedal.. to TT som dostal od kamaratov na vianoce v 2004 a snazim sa jazdit ked mam volny cas.. ale nie je toho az tak vela.. ked to tak zoberem v globale.. zatial som menil v motorceku "long life" uhliky asi 5x. jeden mi vydrzi asi tak na 20-30 nabiti... hold ked je clovek furt v praci vela toho nestiha 8(
weeman: zadovazil som si NDF kovu buggy, takze sa moze stat, ze ta budem casom otravovat s nejakymi buggy otazkami 8), kazdopadne dik za odpoved. Btw, v blave kde jazdis.. chodievam do t-mobilu na sluzobky, takze by som pripadne ostal jeden den viac a mohli by sme nieco podniknut (teda pokial dobre pamatam, ze si bratislavcan)
TT-01 - subaru (+ nejake hop ups)
NDF-01 - nitro force (ako sa poznam hop ups budu)
NDF-01 - nitro force (ako sa poznam hop ups budu)
- weeman
- Píšu hodně
- Příspěvky: 464
- Registrován: úte úno 14, 2006 3:10 pm
- Bydliště: BA
- Kontaktovat uživatele:
NDF? to je super, ďalší buggynár Pokojne sa pýtaj rád poradím, keď budem vedieť. Hej hej, som z BA, len ja mám osmičku a to sa tu veľmi ťažko hladá miesto na jazdenie Chodieval som k iuvente ale už je tam vela bikerov a všelijakých "iniciatívnych" ľudí... ty asi nejsi z BA tak tu asi nepoznáš žiadne miesto, že?ejowitch píše:weeman: zadovazil som si NDF kovu buggy, takze sa moze stat, ze ta budem casom otravovat s nejakymi buggy otazkami 8), kazdopadne dik za odpoved. Btw, v blave kde jazdis.. chodievam do t-mobilu na sluzobky, takze by som pripadne ostal jeden den viac a mohli by sme nieco podniknut (teda pokial dobre pamatam, ze si bratislavcan)
1/8 X-RAY XB8R - RB Concept S5
1/10 CC-01 VW Touareg
1/10 CC-01 Ford
1/24 Home Racer
1/24 Off-road - home made
1/10 CC-01 VW Touareg
1/10 CC-01 Ford
1/24 Home Racer
1/24 Off-road - home made
- ejowitch
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 145
- Registrován: úte srp 15, 2006 8:29 pm
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
nie nie.. som z ke a momentalne pracujem v prahe.. a co sa tyka tych miest v ba tak to ozaj netusim.. v ke by som vedel o niekolkych miestach.. ale je mi to tak troska prd platneweeman píše: NDF? to je super, ďalší buggynár Pokojne sa pýtaj rád poradím, keď budem vedieť. Hej hej, som z BA, len ja mám osmičku a to sa tu veľmi ťažko hladá miesto na jazdenie Chodieval som k iuvente ale už je tam vela bikerov a všelijakých "iniciatívnych" ľudí... ty asi nejsi z BA tak tu asi nepoznáš žiadne miesto, že?
taka jedna vseobecna benzinova otazka.. akym sposobom nastavujes bohatost zmesi? bo pre mna je to furt "spanielska dedina"... asi otvorim novu temu...8)
TT-01 - subaru (+ nejake hop ups)
NDF-01 - nitro force (ako sa poznam hop ups budu)
NDF-01 - nitro force (ako sa poznam hop ups budu)