jet rally s jakoukoliv vyjimkou udělenou na kastli není rally ale ježdění za barákem
A to že jedeš rally znamená že máš rally kastli ?? Musím souhlasit s Jirkou rallycross je ideální věc .. Ale zpět k té rally kastli nebo tedy k podstatě rally. Rally jako taková je o souhře posádky navigátor a řidič a hlavně se i skládá z několika sekci. Ta první je jízda dle itineráře v běžném provozu z bodu A do bodu B kde máš určen čas příjezdu na kontrolní stanoviště, výpočet času a trasa je úkol navigátora, nenabourat pilota , pak následuje RZ kde je to hodně o rozpisu a opět jsme u souhry těch dvou, po 2 - 3 RZ příjde servis a opět jsem u sehranosti týmu a hlavně času který je na opravy předem daný no a tak to jde až do projetí cílem a tam teprve rally končí
Takže rally je o dvou lidech a servisním zázemí. A o umění jet dle itineráře a spočítat si potřebný čas. O umění nastudovat a zapsat si trať RZ a během jízdy jej reprodukovat tak aby pilot veděl co má dělat. Taky a výdrži auta, pneu a umění improvizace. No a hlavně o zadku, rukách, nohách a hlavě co jsme dostali do vínku od toho nahoře. To je dle mne to co dělá rally a ne kastle s kterou jedeš ... . Ona vlastně RC Rally je běh za zvedlým autem které má rejd jako vysokozdvih. Tím se nechci dotknout jediného jezdce a konstruktéra který kdy RC Rally jel nebo pojede. TOP auta jsou opravdu super naladěna a TOP jezdci mají super ruce a nohy a hlavu. Jen že on je to vlastně rallycross na jedno kolo a ještě za autem musíš běžet ale musí být rally kastle jinak by to nebyla rally ... a to vysvětluje proč tak lpíte na rally kastlích