Kastle nových WéeRCéček
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
Kastle nových WéeRCéček
Kdy myslíte že budou (jestli vůbec budou) na trhu kastle nových WRC - myslím Focus a C4? Příští rok se údajně taky hodně změní Impreza - podle fotek bude vypadat podobně jako současný Focus - prostě bez zadního kufru.
Dočkáme se i lexanových zmenšenin 1:10?
Dočkáme se i lexanových zmenšenin 1:10?
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Jo taky se mi líbí obě tebou zmíněné kastle, i když Oktávka už není žádná novinkagema píše:Taková C4 by se mi líbila. V Pospě budou mít koncem týdne Octavie, ale asi jen 4 ks. Asi si jí zamluvím
To je ta od Carsona? Má někdo s tou kastlí zkušenost?
Já se špatně vyjádřil, já myslel novej model osobní Imprezy, z té pak bude určitě i závoďák, ovšem jestli to nebude už jen S2000...lukasmcl píše:biida moc bych nerek ze v dohlednu budou novy. Jinak nova impreza se predstavi na pristim zavode v mexiku. ale velkej vzhledovej rozdil proti stary nebude.
Tamiya TRF416 WE Stock spec.
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
Tamiya F104 Pro brushless + lipo
Tamiya Ford F-350 High-Lift brushless + lipo
Active A210SS brushless + lipo
- stan
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 308
- Registrován: čtv dub 06, 2006 10:47 am
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Karoserie Octavia
Tuto karoserii s kolegou vlastníme a teprve ji budeme představovat,ale neřekl bzch,že jsou na nic.Jsou z lexanu v celkem dobré kvalitě spolu s předním nárazníkem.Polepy na ní jdou od Air desingu bez potíží.Jestli jsou náchylné k praskání to nemúžu posoudit,protože jsem s ní ještě nejel.Avšak rozhodně je minimálně o 150% lepší a kvalitnější než materiál na rádo by lexanu od Tamiye např Ford Focus WRC RS 2003.Tu mám taky.Chrepe píše:Prej ty kastle od Carsonu jsou na :zadek: ,snad nejsou ani z lexanu jak jsou náchylné k praskání
Standa
- Chrepe
- Kluk co se neztratí
- Příspěvky: 610
- Registrován: ned čer 18, 2006 2:15 pm
- Bydliště: Vrbno pod Pradědem
Re: Karoserie Octavia
Já to o Carsonech jen slišel a to už je nějaká doba,teď jsou na tom třeba líp ,např Ford Focus WRC RS 2003 od Tamiye jsem měl taky a jestli byl už továrně nastříkaný nebo si ho stříkal sám je velkej rozdíl,ty továrně stříknuté jsou více vyschlé a tím strácí pružnosta = větší náchylnost k praskání . A taky hodně dělá jak moc ostrých hran na karoserii je,čím víc tím víc má tendenci praskat a to Ford Focus WRC RS 2003 má přední nárazník hodně členitý s ostrýmy hranamistan píše: Tuto karoserii s kolegou vlastníme a teprve ji budeme představovat,ale neřekl bzch,že jsou na nic.Jsou z lexanu v celkem dobré kvalitě spolu s předním nárazníkem.Polepy na ní jdou od Air desingu bez potíží.Jestli jsou náchylné k praskání to nemúžu posoudit,protože jsem s ní ještě nejel.Avšak rozhodně je minimálně o 150% lepší a kvalitnější než materiál na rádo by lexanu od Tamiye např Ford Focus WRC RS 2003.Tu mám taky.
Onroad : TB-02 - Subaru Impreza WRC 2003 + Škoda Fabia sedan
Jeli jsme z bráchou oba dva Audiny od Carsonu a vydržely celou loňskou sezónu. Já ji nemám ani prásklou. Jenom podřenou. Brácha měl tu S1 a ta má hodně ostrých hran, tak mu ke konci prasknul jeden podběh. Ale nemyslím si, že by Carson byli nějak výrazně horší než Tamyia. První kastli jsem měl origo udělanou Lanciu Deltu od Tamiye a porvním ježdění byla pěkně popraskaná....
Jezdím rally za http://www.pgd.tym.cz
Ještě jsem se chtěl zeptat. Na Graupneru jsem našel tohle: https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=90283 Nevíte někdo, jestli se nedá koupit tahle kastle zvlášť? Mají tam i Subaru 2006 a vypadá líp než ta od Kyosha.
Jezdím rally za http://www.pgd.tym.cz
- Chrepe
- Kluk co se neztratí
- Příspěvky: 610
- Registrován: ned čer 18, 2006 2:15 pm
- Bydliště: Vrbno pod Pradědem
Tak to potom za zkoušku stojíDudla píše:Jeli jsme z bráchou oba dva Audiny od Carsonu a vydržely celou loňskou sezónu. Já ji nemám ani prásklou. Jenom podřenou....
No dyť jsem říkal že továrně stříklé kastle bývají často vyschlé a jsou náchylnějšíDudla píše:....První kastli jsem měl origo udělanou Lanciu Deltu od Tamiye a porvním ježdění byla pěkně popraskaná....
Onroad : TB-02 - Subaru Impreza WRC 2003 + Škoda Fabia sedan
- Brian
- Píšu hodně
- Příspěvky: 416
- Registrován: ned úno 18, 2007 9:44 pm
- Bydliště: Brno-Líšeň
- Kontaktovat uživatele:
sem viděl někde kastli nový imprezi, ale stála okolo 1500
Tamiya TNS Mercedes DTM
---------------
Raven st- na prodej;)
---------------
TA05
Regl: EVIL BRUSHLESS POWER REWERSE
RC:Hitec Aggressor 3
NAbijecka: Ultramat 10
Baterky: 2x NOSRAM 3300, Carson 3000
Motor: Nosram vision
KAstle: FErarri F430, BMW 320si, Honda s2000
---------------
Raven st- na prodej;)
---------------
TA05
Regl: EVIL BRUSHLESS POWER REWERSE
RC:Hitec Aggressor 3
NAbijecka: Ultramat 10
Baterky: 2x NOSRAM 3300, Carson 3000
Motor: Nosram vision
KAstle: FErarri F430, BMW 320si, Honda s2000
- Brian
- Píšu hodně
- Příspěvky: 416
- Registrován: ned úno 18, 2007 9:44 pm
- Bydliště: Brno-Líšeň
- Kontaktovat uživatele:
hmm tak to newim ale bylo to nedavno a bylo to určitě přes 1000
Tamiya TNS Mercedes DTM
---------------
Raven st- na prodej;)
---------------
TA05
Regl: EVIL BRUSHLESS POWER REWERSE
RC:Hitec Aggressor 3
NAbijecka: Ultramat 10
Baterky: 2x NOSRAM 3300, Carson 3000
Motor: Nosram vision
KAstle: FErarri F430, BMW 320si, Honda s2000
---------------
Raven st- na prodej;)
---------------
TA05
Regl: EVIL BRUSHLESS POWER REWERSE
RC:Hitec Aggressor 3
NAbijecka: Ultramat 10
Baterky: 2x NOSRAM 3300, Carson 3000
Motor: Nosram vision
KAstle: FErarri F430, BMW 320si, Honda s2000