Chtěl bych zkusit rally - lze toto použít?

Vše o RC rally, podvozky, technika ...

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Jendaaa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 43
Registrován: pát led 25, 2013 7:20 pm
Bydliště: Rakovník

Chtěl bych zkusit rally - lze toto použít?

Příspěvek od Jendaaa »

Zdravim,
měl bych zájem si někdy v létě vyzkoušet 1:10 elektro RC rally (offroad). Bohužel jsem student, nemam ani pořádný auto :D Mam ale doma tohle http://www.rc4on.com/blog/?flagallery=n ... atsun-240z. Je to hodně starý, mam to v pěknym stavu, trochu jsem to dal dohromady, osadil novou elektronikou, stříďákem.. A jede to hodně pěkně, ovladatelnost taky super, lehký, skoro nerozbitný. Pár věcí bych ještě doladil (pneu, udělat třmínky na ramena, abych tam moh dát tlumiče - pokud možno bez vrtání do původních dílů)...
Moje otázka je - vpustili by mě na závodní dráhu? Popř. na nějakou tu eRZetu? Vim, že se to nemůže s novýma kárama rovnat, ale chci si to jen zkusit. Jezdí se i kategorie zadohrabů? Nebo jen čtyřkolek? nevadí, že je to 1:12? rozvor to má asi 230, šířka asi 180, takže myslim, že to nebude na první pohled vidět...
Další věc - karosérie. Tu bohužel nemam, stačilo by tohle? http://www.rc-auta.eu/zbozi/13544/Karos ... -R3mm-.htm Je to 1:10, dokonce i stejný typ auta, jako originál a sedí rozvor :)
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: Chtěl bych zkusit rally - lze toto použít?

Příspěvek od Honza D »

Jezdit by se s tím dalo, dvoukoly se jezdí rozměry jsou v pohodě a má to správnou koncepci aby to jako zadokola fungovalo... Otázka je jestli by to nebyla škoda, jezdit s historickým autem s nesehnatelnými ND...

Co se týká kastle, sice má spávný rozvor ale mohla by být moc úzká...
Ještě jedna věc, jak to má chycený kola? Ty by se určitě měly vyměnit za něco standartního...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman