DF-03RA

Vše o RC rally, podvozky, technika ...

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Pišlak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: úte kvě 10, 2011 3:41 pm
Bydliště: Lovosice
Kontaktovat uživatele:

DF-03RA

Příspěvek od Pišlak »

Zdravím, chci začít s rally a chtěl bych poradit ohledně podvozku, je DF-03RA dobrej nebo mám jít spíš do něčeho jiného ? .. Nebo mě napadnul benzín.. Dělá se vůbec něco jinýho než kyosho DRX ?
TT-01E
ER-1
S811 buggy (orcan bt-5)
Uživatelský avatar
luklkluk
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 319
Registrován: čtv zář 16, 2010 3:56 pm
Bydliště: Praha 3

Re: DF-03RA

Příspěvek od luklkluk »

spalovaka neber je to hlucny a je tezsi to seridit navic v hale s tim jezdit nemuzes a na zavody by te asi taky nepustili.
HPI E10 DRIFT-Tamiya Sport tuned-kuličková ložiska-DIY volnobezka-humwee/mazda rx 7
ROCKZONE 105,9https://market.android.com/details?id=c ... 2t6b25lIl0.
Pišlak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: úte kvě 10, 2011 3:41 pm
Bydliště: Lovosice
Kontaktovat uživatele:

Re: DF-03RA

Příspěvek od Pišlak »

tak já mám teď ER-1 od th tiger, je zábava s tím, ale spíš je to na nervy, kort ten tahovej starter, furt se to se*e ...
TT-01E
ER-1
S811 buggy (orcan bt-5)
Uživatelský avatar
rcrtgriffin
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1003
Registrován: sob bře 27, 2010 10:32 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: DF-03RA

Příspěvek od rcrtgriffin »

Na žádném rally šampionátu pokud vím nepovolují spalováky, takže se spalovákem na rally zapomeň (leda, že bys přešel na rallyscale)...

A k DFku tu myslím pár věcí bylo, kluci z Čisté si ho při zkoušce celkem pochvalovali a na začátek to určitě nebude špatné auto...
http://rcrtgriffin.webnode.cz/ Griffin rc rally team; Adapta Czech team
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Pišlak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: úte kvě 10, 2011 3:41 pm
Bydliště: Lovosice
Kontaktovat uživatele:

Re: DF-03RA

Příspěvek od Pišlak »

a ono se nejezdí rally spalováků ?..
TT-01E
ER-1
S811 buggy (orcan bt-5)
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: DF-03RA

Příspěvek od Jirkacbx »

O DF03Ra je tu toho dost napsáno,koukej hledat.
Rally nebo Ostatní Tamiya podvozky.
Spalováky rally se jezdily jen na západě Čech,ale taky už z toho sešlo.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
Honza D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5092
Registrován: ned srp 19, 2007 6:55 pm

Re: DF-03RA

Příspěvek od Honza D »

spalováky rally se jezdily snad jen osminy...
DF-ko jsem nikdy neměl rád, navíc je dělaný na úplně jinej styl rally, takže se musí upravovat jako kterejkoli jinej podvozek a stejně ve výsledku neni lepší, než "ne-rally" auta.. vysoký těžiště, velký odpory, tamiyácký diffy, těžkej zadek...
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Pišlak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: úte kvě 10, 2011 3:41 pm
Bydliště: Lovosice
Kontaktovat uživatele:

Re: DF-03RA

Příspěvek od Pišlak »

mě jde hlavně o to, abych si mohl zajezdit na nějaký polní cestě a tak, ty závody až v poslední řádě .. jinak teď mám tt-čko, ale když vidím, jaké má po chvíli všude vůle, převody se se*ou a td, takže počítám s tím, že to bude prostě nemoc tamiyi, kort co jsem četl nějaké ty recenze a podobně, řemínky taky nechci, těch se docela bojim, tak vlastně furt nevím co je nejlepší :-)
TT-01E
ER-1
S811 buggy (orcan bt-5)
Uživatelský avatar
duruz
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 366
Registrován: stř říj 20, 2010 3:44 pm

Re: DF-03RA

Příspěvek od duruz »

Ahoj, mám DF03-Ra... zatím ho mám jen na vyblbnutí, ale už teď uvažuju, že zkusím nejakej závod. Podvozek má pár chyb, které třeba jibný podvozek nemá, ale jak čtu fórum, tak každej najde nějakou chybu. asi zatím není žádný ideál. Pokud jde o DF-03ra, tak velké mínus vidím v celkové dispozici podvozku. Regulátor tam nemůžeš pekne posafit, protoze boky jsou dost uzke. Je to vlastne podvozek, ktery jde prestavet na buggy. Stredem vede kazdan, ktery neni kryty, takze nad nej nic neupevnis. Jedina vyhoda je v tom, ze se na nej dobre dela bordelkryt :-) proste jsme ho epoxidem nalepil dovnitr a drzi paradne. Jen s tim mistem je to opravdu horsi. Vyvazeni je spatne, hodne tezkej zadek, jak tu nekdo psal. Muzes to upravit tím, ze vetsinu vecí budes spát dopredu, ale jak se to tam zuzuje, tak tam stejne moc nedostanes. Take ma maly rejd, ale ten jde docela slusne upravit.

Ja volil z toho duvodu, ze v te dobe to byla novinka a ze zahranici za slusnou cenu. Ted bych koupil asi jinej podvozek nebo predelal nejakej onroad. Pokud bych to chtel na polnacku, tak pujdu to nejakyho poradnyho auta typu rally dakar: http://www.mz-racing.net/p6526-295803-s ... -4ghz-rtr/ jen te s tim nepusti na zavody. Jde o to, jak moc s tim chces zavodit a jak moc s tim chces jezdit pro zabavu. Ja reknu rovnou, ze jsem si mel koupit neco podobneho a na zavody se vykaslat, pac s timhle bych mohl do lesa, do bahna, na pole, na asfalt, na pisek, do lomu...beztak zvladne i expedice. Sezenes ho i levneji, dal jsem to jen pro priklad.

A ja osobne postavil DF-ko a ted budu stavet onroad cestaka, jsme od Brna a okruhy tu maji slusne zazemi. Mozna je tam vetsi sranda, nez na rally. :-) Navic jen nasazenim jinych kol budu mit drift. DFko neni spatne, ale na kamenech dostava dost velke rany do podvozku a spis je to na upravenou rally cestu nez polnacku. To opravdu radeji jdi do buggy nebo toho speciala.
TT-01E - Mercedes Benz 190E Subaru Impreza
robitronic speedstar brushless 8.5 + programovaci karta, Johnson 540J - for Tamiya Cup, Turnigy 4000 mAh 30C
Pneu: LRP VTEC CPX + no name Tamiya (pro venkovni pouziti a na vyblbnutí), Svetlost podvozku: 5mm
http://www.facebook.com/RcCarsBrno
Pišlak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: úte kvě 10, 2011 3:41 pm
Bydliště: Lovosice
Kontaktovat uživatele:

Re: DF-03RA

Příspěvek od Pišlak »

něco takovýho bych zase nechtěl, chtěl bych něco, co je založený na skutečný kasly.. jinak mám v plánu s autem jezdit na trati, kterou budujeme, je to takový trať na hlíně, bude tam jeden menší skok, takže ideální pro ty desetiny, ale je v plánu tam jezdit i s osminama.. jinak jestli je někdo z okolí Sedlce (pod Hazmburkem ) muže nám klidně někdy pomoc :-) :text-thankyouyellow:
TT-01E
ER-1
S811 buggy (orcan bt-5)
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: DF-03RA

Příspěvek od Jirkacbx »

Honza D : Spalováky 1/10 se v rámci rally v Západních Čechách jeden rok nebo 2 jezdily.
Ale co jsem od toho dal ruce pryč a díky novým organizátorům spalováky na západě prostě vychcípali.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Pišlak
Nováček
Nováček
Příspěvky: 63
Registrován: úte kvě 10, 2011 3:41 pm
Bydliště: Lovosice
Kontaktovat uživatele:

Re: DF-03RA

Příspěvek od Pišlak »

hele a jak u toho df-ka držej převody ?.. neni to jako u TT-čka, že měníš víc převody, než nabijíš baterku ?.. já si tam koupil převody do rychla , dal sem 500 a po 5 ježděních sou vyčvachtany...
TT-01E
ER-1
S811 buggy (orcan bt-5)
Uživatelský avatar
kolajz
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 2353
Registrován: stř led 26, 2011 9:48 pm
Bydliště: šumperk

Re: DF-03RA

Příspěvek od kolajz »

tak si měl špatnou zubovou vůli , a pokud si jezdil hliníkovej (orig) pastorek ani se nedivím.
Měl jsem toho už moc , momentálně jen
TA05 EAGLE+full tuning.
Hpi baja 5B ss
http://kolajz.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
Vrakouš
EXPERT na rady
EXPERT na rady
Příspěvky: 4828
Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: DF-03RA

Příspěvek od Vrakouš »

DFko nevlastním, ale objevuje se v našem seriálu, a pokud vím, právě s převody má majitel poměrně dost problémů.
CHASSIS: X-ray T1R Obrázek, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Uživatelský avatar
duruz
Píšu hodně
Píšu hodně
Příspěvky: 366
Registrován: stř říj 20, 2010 3:44 pm

Re: DF-03RA

Příspěvek od duruz »

Ohledne tech prevodu, tak ja si nastavil nejlehci prevod, jakej byl ve stavebnici. Na cisla to ted presne nevim, ale je to malej hlinik a velkej plast. Auto ma tak 5 baterek a nemam s tim problem. Hlinik i plast je jako novy. Kryt docela slusne tesni, alespon po me montazi, takze jsem to mel bez mazani suche, zadny prach, zadne obrouseni, zadne vady. Jen je nutne kontrolovat vuli mezi pastorky. Osobne jsem volil dle navodu, aby podle zraku bylo videt, ze by se tam vlezl list papiru a nic vic, nic min.

Auto nijak nesetrim, skoro mi horel motor (smrdel jak zmoklej cirkus), kdyz jsme ho prohanel po parkovisti, neustale na plnej plyn a to byly ty vedra. TEzkej prevod jsme zkousel jen chvilku a prevody taky ok.
TT-01E - Mercedes Benz 190E Subaru Impreza
robitronic speedstar brushless 8.5 + programovaci karta, Johnson 540J - for Tamiya Cup, Turnigy 4000 mAh 30C
Pneu: LRP VTEC CPX + no name Tamiya (pro venkovni pouziti a na vyblbnutí), Svetlost podvozku: 5mm
http://www.facebook.com/RcCarsBrno
Odpovědět

Zpět na „RALLY“