použití předního diferenciálu
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- vasiik
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 282
- Registrován: čtv srp 07, 2008 9:42 pm
- Bydliště: České Budějovice, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
použití předního diferenciálu
Kdo používá na rally předního diferenciálu místo volnoběžky v kombinaci s Xray a jaké v tom vidíte výhody? Osobně používám zatím volnoběžku, ale kvůli mému jízdnímu stylu přemýšlím o difu.
podvozek: Xray T2V 009 v rally úpravě
kastle: subaru impreza 08, peugeot 207 S2000, VW Golf
elektronika: V80R profi + Tamiya Super Stock + Futaba M. 3PM FS 2.4GHz + Savox SC-1257TG
web: http://www.rcrallycup.cz
kastle: subaru impreza 08, peugeot 207 S2000, VW Golf
elektronika: V80R profi + Tamiya Super Stock + Futaba M. 3PM FS 2.4GHz + Savox SC-1257TG
web: http://www.rcrallycup.cz
- rcrtgriffin
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1003
- Registrován: sob bře 27, 2010 10:32 pm
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: použití předního diferenciálu
Tak ho tam prostě strč na závod ve Světlý a uvidíš ne?
edit: ještě mě napadlo, jak používáš ten multidiff? Otevřenou, nebo zavřenou volnici?
edit: ještě mě napadlo, jak používáš ten multidiff? Otevřenou, nebo zavřenou volnici?
http://rcrtgriffin.webnode.cz/ Griffin rc rally team; Adapta Czech team
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11519
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Re: použití předního diferenciálu
Chce to vyzkoušet,co ti víc sedí,případně i na konkrétní trati.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
- Domca234
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 991
- Registrován: stř zář 01, 2010 11:31 am
- Bydliště: Plzeň (Dominik Brant)
- Kontaktovat uživatele:
Re: použití předního diferenciálu
tak v xrayi jezdim diff já a jsem spokojenej. Včera jsem byl na rally a úplně super. Ale zase sem nikdy nejel volnoběžku... Ale v nejbližší době plánuju nákup. 8)
Mex-II: LRD 110 Zebra, régl_Novak rooster crawler, servo_bluebird, nápravy_yota, motor_rc4wd, kardany_NOTYRO ♥SCALE♥
Xray T3R: ford focus, régl_ezrun 60A, servo_Savox, motor_ezrun.. řemeny a rally ♥
Ta-01: Subaru impreza, régl_ezrun 35A, servo_bluebird, motor_ezrun.. Předělává se na Drifťáka
Jezdim na LiPo, nic jinýho mi nevoní! Jedu si podle sebe a je mi jedno co řiká ten druhej!! Rajče a fotky všeho
Xray T3R: ford focus, régl_ezrun 60A, servo_Savox, motor_ezrun.. řemeny a rally ♥
Ta-01: Subaru impreza, régl_ezrun 35A, servo_bluebird, motor_ezrun.. Předělává se na Drifťáka
Jezdim na LiPo, nic jinýho mi nevoní! Jedu si podle sebe a je mi jedno co řiká ten druhej!! Rajče a fotky všeho
-
- Pravidelný navštěvník
- Příspěvky: 268
- Registrován: čtv lis 15, 2007 1:14 pm
- Bydliště: Malenovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: použití předního diferenciálu
Diferák
výhody:
1. Můžeš agresivně brzdit
2. Nastavením svornosti diferáků měníš chování auta přetáčivé - nedotáčivé
3. Auto se nechová při jízdě jak užovka na slunci, je hodnější
4. Auto má měnší rejd
nevýhody
1. Do kopce to nejede jak s volnoběžkou, která má lepší záběr
2. Nevytočíš vracáky jak na ručku u volnoběžky, máš větší rejd, dá se řešit stylem jakým do zatáčky přijedeš a nebo výkonem motoru
3. Volnoběžka má lepší rejd
výhody:
1. Můžeš agresivně brzdit
2. Nastavením svornosti diferáků měníš chování auta přetáčivé - nedotáčivé
3. Auto se nechová při jízdě jak užovka na slunci, je hodnější
4. Auto má měnší rejd
nevýhody
1. Do kopce to nejede jak s volnoběžkou, která má lepší záběr
2. Nevytočíš vracáky jak na ručku u volnoběžky, máš větší rejd, dá se řešit stylem jakým do zatáčky přijedeš a nebo výkonem motoru
3. Volnoběžka má lepší rejd
Citroën DS3 WRC, Citroën Xsara WRC, Subaru Impreza WRC 2006, Škoda Fabia WRC, Mitsubishi Lancer WRC 05, Toyota Celica GT-Four
Xray T3R, LRP SPX Competition StockSpec, X12 17.5, DX3R, LiPo, KoPropo
Intercup - radio controlled rally web
Xray T3R, LRP SPX Competition StockSpec, X12 17.5, DX3R, LiPo, KoPropo
Intercup - radio controlled rally web
Re: použití předního diferenciálu
Asi 3 roky jsem mel na T1R diferak. Ted na zimu jsem do telocvicny zkusil volnobezku a moc se mi to stim libi. Asfalt s tim asi bude v poho a zatim nevim co sotolina. Je mi jasne ze letet z kopce a pak brzdit pred zatackou asi nepujde, ale snad se to vyvazi lepsim zatacenim a prave zminenym zaberem v kopci. Tak uvidime. Uz jsem premyslel jestli by nesla nejak vymyslet brzda na treti kanal:) Jeste jsem ale neprisel na to jak. Kdyz jsme u toho nevite nekdo? Diky....
Xray T2R, LRP, Sawox, LiPo, Spektrum DX3S
- firstik
- Finanční podpora fóra
- Příspěvky: 145
- Registrován: úte kvě 10, 2011 3:52 am
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: použití předního diferenciálu
mě napadá akorát dát nějaký kleštičky na unašeče, jako třeba
zakončit to nějakym mechanismem se servem, dát mezi ty kleštičky nějakou pružinu, aby se to nezaseklo. Možná by to šlo napojit i nějak na motor, že by se snížily otáčky a servo by se seplo, ale o tom už nic nevim:D
zakončit to nějakym mechanismem se servem, dát mezi ty kleštičky nějakou pružinu, aby se to nezaseklo. Možná by to šlo napojit i nějak na motor, že by se snížily otáčky a servo by se seplo, ale o tom už nic nevim:D
kola porsche+slicky
AK47, M249 MK2, CZ75 CO2
Ni-mh Dboy 1100mAh 9,6V/Ni-mh GP 2Ah 9,6V,/Li-pol VB 2Ah 11,1V
Ultramat 14, master balancer 6
AK47, M249 MK2, CZ75 CO2
Ni-mh Dboy 1100mAh 9,6V/Ni-mh GP 2Ah 9,6V,/Li-pol VB 2Ah 11,1V
Ultramat 14, master balancer 6