použití předního diferenciálu

Vše o RC rally, podvozky, technika ...

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Uživatelský avatar
vasiik
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 282
Registrován: čtv srp 07, 2008 9:42 pm
Bydliště: České Budějovice, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

použití předního diferenciálu

Příspěvek od vasiik »

Kdo používá na rally předního diferenciálu místo volnoběžky v kombinaci s Xray a jaké v tom vidíte výhody? Osobně používám zatím volnoběžku, ale kvůli mému jízdnímu stylu přemýšlím o difu.
podvozek: Xray T2V 009 v rally úpravě
kastle: subaru impreza 08, peugeot 207 S2000, VW Golf
elektronika: V80R profi + Tamiya Super Stock + Futaba M. 3PM FS 2.4GHz + Savox SC-1257TG
web: http://www.rcrallycup.cz
Uživatelský avatar
rcrtgriffin
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1003
Registrován: sob bře 27, 2010 10:32 pm
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: použití předního diferenciálu

Příspěvek od rcrtgriffin »

Tak ho tam prostě strč na závod ve Světlý a uvidíš ne?

edit: ještě mě napadlo, jak používáš ten multidiff? Otevřenou, nebo zavřenou volnici?
http://rcrtgriffin.webnode.cz/ Griffin rc rally team; Adapta Czech team
Tamiya TRF416weRally Ford Fiesta RS WRC; MadMads
RWD rally car Fiat 131 Abarth
Uživatelský avatar
Jirkacbx
Cestář
Cestář
Příspěvky: 11519
Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
Kontaktovat uživatele:

Re: použití předního diferenciálu

Příspěvek od Jirkacbx »

Chce to vyzkoušet,co ti víc sedí,případně i na konkrétní trati.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Uživatelský avatar
Domca234
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 991
Registrován: stř zář 01, 2010 11:31 am
Bydliště: Plzeň (Dominik Brant)
Kontaktovat uživatele:

Re: použití předního diferenciálu

Příspěvek od Domca234 »

tak v xrayi jezdim diff já a jsem spokojenej. Včera jsem byl na rally a úplně super. Ale zase sem nikdy nejel volnoběžku... Ale v nejbližší době plánuju nákup. 8)
Mex-II: LRD 110 Zebra, régl_Novak rooster crawler, servo_bluebird, nápravy_yota, motor_rc4wd, kardany_NOTYRO ♥SCALE♥
Xray T3R: ford focus, régl_ezrun 60A, servo_Savox, motor_ezrun.. řemeny a rally ♥
Ta-01: Subaru impreza, régl_ezrun 35A, servo_bluebird, motor_ezrun.. Předělává se na Drifťáka :D
Jezdim na LiPo, nic jinýho mi nevoní! Jedu si podle sebe a je mi jedno co řiká ten druhej!! Rajče a fotky všeho
Vouilloz
Pravidelný navštěvník
Pravidelný navštěvník
Příspěvky: 268
Registrován: čtv lis 15, 2007 1:14 pm
Bydliště: Malenovice
Kontaktovat uživatele:

Re: použití předního diferenciálu

Příspěvek od Vouilloz »

Diferák
výhody:
1. Můžeš agresivně brzdit
2. Nastavením svornosti diferáků měníš chování auta přetáčivé - nedotáčivé
3. Auto se nechová při jízdě jak užovka na slunci, je hodnější
4. Auto má měnší rejd
nevýhody
1. Do kopce to nejede jak s volnoběžkou, která má lepší záběr
2. Nevytočíš vracáky jak na ručku u volnoběžky, máš větší rejd, dá se řešit stylem jakým do zatáčky přijedeš a nebo výkonem motoru
3. Volnoběžka má lepší rejd
Citroën DS3 WRC, Citroën Xsara WRC, Subaru Impreza WRC 2006, Škoda Fabia WRC, Mitsubishi Lancer WRC 05, Toyota Celica GT-Four
Xray T3R, LRP SPX Competition StockSpec, X12 17.5, DX3R, LiPo, KoPropo
Intercup - radio controlled rally web
Uživatelský avatar
ice41
Nováček
Nováček
Příspěvky: 84
Registrován: pon bře 17, 2008 4:53 pm

Re: použití předního diferenciálu

Příspěvek od ice41 »

Asi 3 roky jsem mel na T1R diferak. Ted na zimu jsem do telocvicny zkusil volnobezku a moc se mi to stim libi. Asfalt s tim asi bude v poho a zatim nevim co sotolina. Je mi jasne ze letet z kopce a pak brzdit pred zatackou asi nepujde, ale snad se to vyvazi lepsim zatacenim a prave zminenym zaberem v kopci. Tak uvidime. Uz jsem premyslel jestli by nesla nejak vymyslet brzda na treti kanal:) Jeste jsem ale neprisel na to jak. Kdyz jsme u toho nevite nekdo? Diky....
Xray T2R, LRP, Sawox, LiPo, Spektrum DX3S
Uživatelský avatar
firstik
Finanční podpora fóra
Finanční podpora fóra
Příspěvky: 145
Registrován: úte kvě 10, 2011 3:52 am
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: použití předního diferenciálu

Příspěvek od firstik »

mě napadá akorát dát nějaký kleštičky na unašeče, jako třeba
Obrázek
zakončit to nějakym mechanismem se servem, dát mezi ty kleštičky nějakou pružinu, aby se to nezaseklo. Možná by to šlo napojit i nějak na motor, že by se snížily otáčky a servo by se seplo, ale o tom už nic nevim:D
kola porsche+slicky
AK47, M249 MK2, CZ75 CO2
Ni-mh Dboy 1100mAh 9,6V/Ni-mh GP 2Ah 9,6V,/Li-pol VB 2Ah 11,1V
Ultramat 14, master balancer 6
Odpovědět

Zpět na „RALLY“