Pokorně prosím o radu

Vše o RC rally, podvozky, technika ...

Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rochdale
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: ned led 16, 2011 11:33 am
Bydliště: Praha

Pokorně prosím o radu

Příspěvek od Rochdale »

Ahoj, jsem začátečník, fakt mě rc rally závody uchvátily a rád bych začal taky jezdit. Ale nemám žádné zkušenosti a přestože jsem pročetl celé toto fórum a prošel si pár bazarů a webů o rc, rád bych znal názor vás - zkušených jezdců a modelářů. Rád bych se začal učit i závodit a chtěl bych se začít učit na tomto mihttp://www.rcauta.cz/zbozi/7105/Tamiya- ... LED--b.htm, mohli byste se na to podívat a napsat mi váš názor, případně doporučení a rady? Velice bych si vážil vaší pomoci. Z počátku bych se chtěl hlavně učit, ale jde mi i o to, zda se s tím dá i závodit na nějaké rozumné úrovni.

Předem díky moc... :text-thankyouyellow:

David.
Dave
TB-02, Subaru Impreza 2003
kolajz

Re: Pokorně prosím o radu

Příspěvek od kolajz »

rozumna uroven? záleží co tím myslíš(jesli v pulce tabulky) ,jinak jedná se o TT-01 je tu přímo o tomto podvozku sekce takže doporučuji ještě studovat,a pokud to myslíš s rally opravdu vážně tak TT asi nebude to pravé.
Uživatelský avatar
Rochdale
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: ned led 16, 2011 11:33 am
Bydliště: Praha

Re: Pokorně prosím o radu

Příspěvek od Rochdale »

Je mi jasný, že za měsíc nebudu jezdit o vavříny, ale taky časem nechci jezdit půl dne za předposledním, i když si uvědomuju, že to bude hlavně rukama a ne jen technikou.. :) Když už do toho půjdu, tak nechci vyhodit peníze oknem, takže proto budu rád za každou radu. Asi si nebudu moct dovolit do začátku pustit desítku, ale taky si nechci koupit dětskou hračku.. a když už do toho půjdu, tak bych se chtěl s váma pravidelně účastnit závodů..
Dave
TB-02, Subaru Impreza 2003
Uživatelský avatar
rcrtgriffin
Píšu nejvíc
Píšu nejvíc
Příspěvky: 1003
Registrován: sob bře 27, 2010 10:32 pm