Zkoušeli jsme zadohraba na asfaltu, a tam hodně záleželo na volbě pneu.( M-04L).Použitím Ansmann vpředu a Take Off vzadu se dalo dosáhnout i nedotáčivosti.
Na šotolině jsem to nezkoušel, znamenalo by to hodně utahnout diferák a mám obavy z přetáčivosti.
Na šotolku se mi předohrab jeví lepší, hlavně ve výjezdech lépe drží stopu.Každopádně zkusit odladit zadohraba by dalo dost práce,ale mohla by to být zajímavá zkušenost.
2WD
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx
- Vrakouš
- EXPERT na rady
- Příspěvky: 4828
- Registrován: sob čer 23, 2007 11:27 am
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2WD
CHASSIS: X-ray T1R , TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Re: 2WD
Já jsem byl kdysi nucenej chvíli jezdit s TL-kem bez předního náhonu a překvapilo mě, jak dobře to jelo. Nemuse jsem dělat nic s pneumatikama, mohl jsem mít na všech 4 stejný gumy a chovalo se to líp, jak TT-01. Možná je to vyvážením, M-04 je hodně podobná TL-ku, ale má baterku vzadu před motorem. TL-ko ji má uprostřed, mírně posunutou dopředu, takže má vyvážení téměř 50:50 (zadek asi o 100g těžší). A co jsem koukal na terénní zadokolky, tak mají baterku podélně uprostřed, takže taky váha +-50:50. Pokud by se to dodrželo i u rally, možná by to vyšlo a dalo by se s tím jezdit.
Co jsem koukal na jedno video, tak se mi M-03 jevily hodně nedotáčivý a co jsem si jednou zkoušel s M-kem zajezdit, tak ani ta akcelerace mi nepřipadala moc extra - v tom mi zadohrab připadá lepší.
Co jsem koukal na jedno video, tak se mi M-03 jevily hodně nedotáčivý a co jsem si jednou zkoušel s M-kem zajezdit, tak ani ta akcelerace mi nepřipadala moc extra - v tom mi zadohrab připadá lepší.
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Re: 2WD
Tak co, jak to vypadá s předohrabem? Už máš něco postavenýho?
Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere. -Colin Chapman
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
Tamiya TB-03F4, Tumbrel MRR-1
Datsun 240Z, Ford Mustang Fastback rally, BMW M3 E30 Rally, Toyota GT86 rally
http://honza-d.rajce.idnes.cz/
- zedart
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: pát bře 06, 2009 8:35 am
- Bydliště: su ze Zlina - Svahy jižní
Re: 2WD
Já s předohrabkou jezdím už druhý rok . Původní /dlouhá/ FF-02 s kastlí p306 kit se mi až tak nezamlouvala, byla nervózní /nedotáčivá/.
Ale po změně kastle na Saxo /a zkrácení podvozku/ se auto strašně zklidnilo a jízdu si konečně užívám
Sice nevyhrávám, ale strašně mne to baví !!!!
U nás jsem nakazil další /jezdíme M-03 i FF-02/, takže už je nás "pacientů" víc ...
Ale po změně kastle na Saxo /a zkrácení podvozku/ se auto strašně zklidnilo a jízdu si konečně užívám
Sice nevyhrávám, ale strašně mne to baví !!!!
U nás jsem nakazil další /jezdíme M-03 i FF-02/, takže už je nás "pacientů" víc ...
- Přílohy
-
- rc_6998_mini.jpg
- (90.74 KiB) Staženo 467 x