Mám před sebou originální obal.Régl je uváděn jako NO LIMIT.Proudy:
Max.Peak Current 1410 A,Max.Continuouc Current 420 A .To považuji pro většinu smrtelníků za dostačující.
CHASSIS: X-ray T1R, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Přesně tak !!!! Podle obalu to chápu tak,že snese 420 A trvalý a 1410 A špičkový.Jestli to tak opravdu je,tak by zvládnul 2 tramvaje !!! Ty berou max kolem 600 A,jestli se nepletu.
CHASSIS: X-ray T1R, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
ano no limit je tam napsáno ale když koukneš na astramodel.cz tak je tam taky napsáno NO LIMIT ale v závorce je od 8 závitů protože to je víc než dostatečnej výkon alespon podle mě
Traxxas Slash
Tamiya TA-05 IFS
Xray T2R
Tamiya F103GT - custom made
Pohon : Mamba max + MIG500 na závody + LRP X11 4,5T na zábavu
Údaje Astramodelu se liší od údajů výrobce. Ale výkon je dle mého názoru za tu cenu opravdu dobrý,ať už bereme v úvahu kterýkoliv z uvedených parametrů.Příměr k tramvaji jsem bral samozřejmě jako nadsázku !!!
CHASSIS: X-ray T1R, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Už jsme drobet odbočili od původního tématu.Znovu prosím všechny,kdo mají zkušenosti s motorem Rally Speciál ať sem dají svůj názor a zkušenosti.Uvítám (a určitě nejen já) i doporučení i na jiné motory,které jsou cenově dostupné a vhodné pro rally.Tak kolegové a kolegyně,neváhejte a PIŠTE !!!
CHASSIS: X-ray T1R, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z
Mne by zajimalo proc nepouzivate stridaky? Lajcka otazka. Maji mensi kroutak? Velka spotreba? Jasne, obsahuji jakousi elektroniku - moznost poskozeni za vlhka, jsou drazsi - o reglu ani nemluvim. Ale zase za dobu co ho mam jsem v nem nenasel ani smitko, jezdim tedy jen na asfaltu ale i tam je bordel. Tak jak je to?
Pavel Novak Většího teď nic nemám, vlastně Disco mutanta Galerie
To by nemuselo být špatný.Můj régl by ho utáhnul.Ale máš s tím motorem zkušenosti ? Ten krouťák vypadá dobře.Ale něž investuju litr do nového motoru,rád bych o něm něco věděl od někoho,kdo ho jezdí.
CHASSIS: X-ray T1R, TB-01 v plném tuningu :tamiya: TT-01 v tuningu, TL-01 Monster Truck, TL-01 Hummer,HPI F1 atd... KAROSERIE: VW Golf V, Subaru WRC, Fabia WRC a Kit S1600,Octavia WRC,Lancia Stratos HF, Š 130 RS, Trabant 601; VYSÍLAĆ: Futaba Megatech
MOTOR: Nosram Storm Evo 7,5 z Brushless; REGULÁTOR: Nosram Matrix 90500 5,5 z