Drift kola
Moderátoři: rotruck, Loupák83, Honza D, tjjack, Jirkacbx, nesto
- Jirkacbx
- Cestář
- Příspěvky: 11526
- Registrován: čtv led 26, 2006 9:54 pm
- Bydliště: Sedliště u Nepomuka,okr. PJ
- Kontaktovat uživatele:
Chtěl bych se zetat,jak moc dobře jdou utrhnout ty ABS pneu.Zkusil jsem ty drift pneu od Tamiye,ale pro moje TT sedí až moc.Vůbec jsem nebyl schopnej je utrhnout od asfaltu.Za to kluk s Xray T2 na nich lítal v poho,17z motor,ale zase nebyl schopnej se udržet na mejch trubkáčích.
Neříkám že trubky nejsou fajn,ale to ABS by asi sedělo víc.Ale zas o něco mín,než ty od Tamiye.
Zadní odklony,přední štelovací spojovačky a štelovací ramena přijdou někdy příští tejden.Tak zatim jezdim na trubkách s origo autem.
Neříkám že trubky nejsou fajn,ale to ABS by asi sedělo víc.Ale zas o něco mín,než ty od Tamiye.
Zadní odklony,přední štelovací spojovačky a štelovací ramena přijdou někdy příští tejden.Tak zatim jezdim na trubkách s origo autem.
"Pokud můžu,pomůžu.Ale nervy mam jen jedny"
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
Skype jirkacbx
AX potvora
Každý člověk má nárok na den blbec
- Worm
- Neaktivní uživatel
- Příspěvky: 21
- Registrován: sob dub 22, 2006 10:33 pm
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Někde jsem četl, že motorek by měl mít co nejvíc zavitů. Jaké jsou zkušenosti???
..::WORM-Motorsport::.. - osobní web
X-Ray T2R (Citroën Xsara WRC, Subarum Impreza WRC)
Tamiya TT-01 (Ford Focus RS WRC 04)
X-Ray T2R (Citroën Xsara WRC, Subarum Impreza WRC)
Tamiya TT-01 (Ford Focus RS WRC 04)
- sanys88
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 1641
- Registrován: úte úno 21, 2006 12:28 pm
- Bydliště: Rumburk
- Kontaktovat uživatele:
ondrabmw píše:Takže základní nastavení je:A pak to chce silný motor (krouťák), tj. dost závitový - 23, 27 nebo 35. Dobré také je když jdou na vysílačce nastavit exponenciály plynu a brzdy - plyn nejdříve pomaleji a pak plný a brzda naopak.
- * drift pneumatiky
* přední náprava rozbíhavá a negativní odklony (áčka), o kolik si chce zkusit, je to hodně individuální záležitost
* zadní náprava sbíhavá (u TT01 skoro neřešitelný problém) a lehce negativní odklony. Čím větší sbíhavost, tím lépe se auto řídí
* tvrdost podvozku dle povrchu, ale jezdíme střední oleje a střední pružiny (na předek dáváme měkčí a na zadek tvrdší pružiny)
* u kuličkových diferenciálů dotáhnout co půjdou, u planetových udělat za pomoci vzduchovací trubičky pro rybičky samosvory
A samozřejmě nemsí chybět drifťácká karoserie yokomo!
- ondrabmw
- Píšu nejvíc
- Příspěvky: 918
- Registrován: sob úno 04, 2006 11:49 pm
- Bydliště: CZ, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak OK, uděláme si takový malý přehled obutí pro drifty:
* samotný ráfek - jo taky se dá po něm driftit, ale je to na ho...
* normální pneumatika omotaná izolepou - chvíli to vydrží, ale vlastnosti k ničemu
* PVC odpadní trubka - fajn na začátek, skoro nulová investice, ale klouže to na ní až moc, rovně se s ní skoro nedá jet, je hodně tvrdá, vypadá hnusně a hlavně po několika jízdách, kdy se trochu sjede praskne (má po celé délce lepený spoj)
* ABS pneu - asi nejlepší poměr/cena výkon, měkčí než PVC, nepraská, ojíždí se podobně, černá barva imituje pneumatiku a jízdou je auto klidnější, dá se lépe ovládat, velmi dobrá volba na beton, asfalt
* Yokomo drift pneu - dražší záležitost (pořizovačka 660Kč, potom pásky 150Kč), ovšem nej vlastnosti, auto je stabilní, poslouchá na slovo, je rychlé. Myslím, že v závodech budou mít auta s těmito pneu navrch.
* Tamiya Drift Tires Type-D - tvrdé pneu, moc to popravdě nefunguje, auto moc sedí, dlouhý drift s klasickou elektrou skoro nejde vykouzlit
A pak se začínají objevovat různé napodobeniny Yokomo pneušek za nižší ceny, ale jak fungují nevím.
Ale Yokomo Drift Meeting na který právě píšu pravidla se pojede buďto na ABS nebo na Yokomo.
Já doporučuji zkusit PVC a pokud to člověka chytne, pak koupit lepší.
* samotný ráfek - jo taky se dá po něm driftit, ale je to na ho...
* normální pneumatika omotaná izolepou - chvíli to vydrží, ale vlastnosti k ničemu
* PVC odpadní trubka - fajn na začátek, skoro nulová investice, ale klouže to na ní až moc, rovně se s ní skoro nedá jet, je hodně tvrdá, vypadá hnusně a hlavně po několika jízdách, kdy se trochu sjede praskne (má po celé délce lepený spoj)
* ABS pneu - asi nejlepší poměr/cena výkon, měkčí než PVC, nepraská, ojíždí se podobně, černá barva imituje pneumatiku a jízdou je auto klidnější, dá se lépe ovládat, velmi dobrá volba na beton, asfalt
* Yokomo drift pneu - dražší záležitost (pořizovačka 660Kč, potom pásky 150Kč), ovšem nej vlastnosti, auto je stabilní, poslouchá na slovo, je rychlé. Myslím, že v závodech budou mít auta s těmito pneu navrch.
* Tamiya Drift Tires Type-D - tvrdé pneu, moc to popravdě nefunguje, auto moc sedí, dlouhý drift s klasickou elektrou skoro nejde vykouzlit
A pak se začínají objevovat různé napodobeniny Yokomo pneušek za nižší ceny, ale jak fungují nevím.
Ale Yokomo Drift Meeting na který právě píšu pravidla se pojede buďto na ABS nebo na Yokomo.
Já doporučuji zkusit PVC a pokud to člověka chytne, pak koupit lepší.
Naposledy upravil(a) ondrabmw dne úte srp 22, 2006 7:27 pm, celkem upraveno 1 x.
Ondřej Koutský - Team Associated B44, XRAY T2'007, 2x YOKOMO DRIFT PACKAGE, HPI E10 Drift, AX10 SCORPION TCS, Tamiya F103GT, F103RM, CC-01